יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

התחדשתי עם תכשיט מבית הילה אסא עיצוב תכשיטים


מי שאוהבת תכשיטים הורסים שתרים את היד, אוקי, הבנתי כולן אוהבות!!!

אני באופן אישי אוהבת מאוד תכשיטים ולא אחת מחדשת ומתחדשת גם ללא קשר לימי הולדת ולתאריכים מסויימים, אני אוהבת תכשיטים איכותיים, יפים, כאלו שלא נמצא בכל חנות ועל כל אחת. 

על הילה אסא שמעתי ממספר חברות שרכשו תכשיטים מיוחדים, מעוצבים ומסוגננים כאלה שלא רואים בכל יום והוקסמתי, מאוד אהבתי את האיכות, את העיצוב והגחתי להצצה חטופה באתר, מה שהתגלה כבעיה קלה וזאת מאחר וכמעט את הכל אהבתי ורציתי לעצמי.



מי שלא מכיר (כמוני עד לאחרונה) הילה אסא הינה מעצבת תכשיטים , בשנת 2014 בעת חופשת הלידה שלה החליטה שהיא מגשימה את חזונה וחלומה והחלה לנסות וליצור תכשיטים, עד מהרה הניסיונות הרמו עור וגידים וחיש מהר השיקה קולקצייה מגוונת סגנונות אשר הכילה תכשיטים לנשים וילדות בסגנון חיתוך עדין ודק וברמת דיוק ואיכות גבוהה מאוד.  את כל מגוון התכשיטים שהיא יוצרת היא מכינה ממתכת פליז בציפוי זהב K24 בשילוב שרשראות גולדפילד וכסף.




כפי שציינתי הקולקצייה מגוונת ועשירה מאוד וניתן למצוא עיצובים פרטניים בליין מצומצם וכן סטים ייחודיים המתאימים לאירועים ולכלות בפרט, כמו כן לאחרונה אף התחדשה בפיתוח עיצובים וצורות לקשתות לראש - דבר שלדעתי חיש מהר יהפוך לשם דבר.



מעבר למגוון התכשיטים הרחב הילה מעצבת מתנות ייחודיות לגננות, מורות וצוותי חינוך. בין הפריטים המבוקשים ביותר; מחזיקי מפתחות מעוצבים וסימניות עם הקדשה כולם מצופים זהב במראה קלאסי- יום המורה שיחול ממש בקרוב זו הזדמנות נפלאה להפתיע.



את הקולקציות ניתן למצוא בחנויות אונליין בארץ ובחו"ל ולהנות ממשלוחים עד הבית (בתוך 1-3 ימי עסקים ובתוספת דמי משלוח), כל התכשיטים מגיעים ארוזים באריזת מתנה יפה ונשלחים במעטפה מרופדת.   כמו כן ניתן להגיע להתרשם, לחוות ולחוש את התכשיטים בסטודיו בתל אביב  בתיאום פגישה מראש. 



לא מרוצים ממה שבחרתם? אין בעיה!

ניתן להחזיר או להחליף כל מוצר שלא נעשה בו שימוש, תוך 14 יום מיום הקניה. נשמח להציע לכם מוצר אחר או החזר כספי.
אגב, פרט נוסף חשוב מאוד על כל ציפוי התכשיטים ישנה אחריות של שנה מיום הקניה ואף ניתן לחדש ציפוי של תכשיט במידת הצורך בעלות סמלית ( על מנת לשמור על הציפוי לאורך זמן יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות ספורטיבית. כמו כן, יש להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאכסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה