יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

לקראת חנוכה, מציגה "Neta רוקחות מהטבע" את "גסטוכל"



לקראת חנוכה, מציגה "Neta רוקחות מהטבע" את "גסטוכל" – 
לסיוע בהתמודדות עם אי נוחות במערכת העיכול, צרבות ועוד 



לפני מספר שנים עברתי ניתוח להוצאת כיס מרה, מאז ועד היום אני סובלת מבטן רגיזה מאוד, כל אכילה של דבר מה מטוגן ו/או חריף גורר עימו התקפים של כאבי בטן קשים מאוד , לעיתים עד בלתי נסבלים, על כן משתדלת כמה שיותר להפחית באכילת מטוגנים.

אמנם חג החנוכה הינו חג שמח המלווה באירוחים, חגיגות, הדלקת נירות וכיף אולם לצידו ישנם הסובלים מתקופה זו, בהם במשך שמונה ימים אוכלים מאכלים עתירי שומנים וטיגונים מה שגורם לתחושות של אי נוחות במערכת העיכול, לצרבות, לכאבים ועוד.

חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציעה את "גסטוכל" - תכשיר צמחי ייחודי, שעשוי לסייע בהתמודדות עם תופעות של אי נוחות במערכת העיכול. התכשיר, המוצע בכמוסות, מכיל חומרים טבעיים בלבד. 

הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, מסבירה שהכמוסות מכילות תערובת ייחודית של צמחים, המוכרים ברפואה הטבעית כבעלי יכולת להקל ולסייע בהתמודדות עם צרבות וחומציות יתר - באמצעות סיוע באיזון החומציות, הרגעת סימפטומים של כאבי בטן ונפיחות, והם גם עשויים לסייע בשיקום הריריות במערכת העיכול. בין הצמחים: פילפנדולה/ספיראה, חוטמית רפואית/נטופית, אולמוס, בבונג/קמומיל, חלמית, פלנטגו/לחך ושוש קרח. 

בימי החג, ובכלל, ממליצה ספירין להמעיט בצריכת מאכלים מטוגנים ולבחור את הקטנים שבהם, להקפיד לאכול ארוחות קטנות במהלך היום - כל 3 שעות, להעדיף מנות קטנות של מזונות קלים לעיכול, להוסיף לארוחות סיבים (שיבולת שועל, סובין שיבולת שועל, פירות, ירקות), ולהימנע מאכילה בסמוך לשינה. 

כשר למהדרין באישור בד"צ הרב רובין והרבנות הראשית בית שמש. 

מחיר: כ-99 ש"ח לאריזה של 60 כמוסות. 

להשיג: בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה