יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים... ועכשיו לואקר זה גם ... חמים


החורף כבר ממש כאן ובהחלט נותן את אותותיו, הימים הפכו קצרים יותר וקרים יותר, בשעות הערב הקור מעיק ורובנו מחפשים אחר הפינוק האולטימטיבי, החמים, המנחם והטעים.

נסיכת הבית הינה חיילת קרבית אשר משרתת אי שם בדרום הארץ, שם קרררר בטירוף בעיקר בשעות הערב, על כן לא אחת מחפשת אחר אופציות החימום, אז כמובן שרכשנו בעבורה את כל האביזרים הנלווים האפשריים אולם גם בגזרת הפינוקים לא פסחנו, בימים אלו משיקה לואקר (מבית ליימן שליסל) מארז מפנק ומיוחד במהדורה מוגבלת: 2 שקיות וופל קואדרטיני + כוס תרמית מעוצבת , במחיר מצחיק של 29.90 שקלים בלבד ( ניתן לרכוש בחנויות הנבחרות ועד גמר המלאי).





אז כאמור כפי שציינתי מעלההמארז מכיל: 2 שקיות (250 גרם כל אחת) של קוביות וופל קואדרטיני במילוי קרם אגוזי לוז או במילוי קרם שוקולד + כוס תרמית איכותית ומעוצבת .




וופל לואקר קואדרטיני כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. 





מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל - www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה