יום ראשון, 29 בדצמבר 2019

הסוד שלי לכביסה ריחנית ונקייה

מי שמכיר אותי יודע שניחוח הכביסה חשוב לי במיוחד, לאורך השנים חיפשתי ועברתי אין ספור מרככי כביסה על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר!! לא אחת אני מוצאת מוצרים טובים - חלקם יותר חלקם פחות אולם עדיין תמיד אבל תמיד מחפשת את הניחוח המושלם.

מלבד הניחוח הטוב חשוב לי שהבגד יהיה נעים ורך ומעבר לכך שהניחוח המושלם יישאר לאורך זמן, במיוחד בימים אלו בהם נסיכת הבית משרתת כלוחמת בשירות קרבי, נמצאת רחוק מהבית לעיתים גם 21 ימים וניחוח הכביסה זה הדבר שהכי מקרב אותה לבית.

את מרככי הכביסה של סוד אנחנו מכירים ואוהבים מאוד, הניחוח נשאר לאורך זמן רב וכיום המותג משיק את סדרת מרככי הכביסה החדשים עם תוספת של 20% יותר בושם, אמש כאשר הנסיכה חזרה לבסיס כל חברותיה טענו בפניה כי הביאה עימה ניחוח עז של כביסה (אגלה לכם סוד, כאשר אחת הבנות נשארת שבת כעונש היא מבקשת מהבת שלי שתכבס לה את המדים כדי להיות עם ניחוחות של בית).



אז כאמור כפי שציינתי מעלה מלבד הניחוח חשוב לי שהבגד יהיה רך ונעים וסוד עושה את הפעולה הזו - המרכך עתיר בניחוח עוצמתי, שומר על סיבי הבד ומגן על איכות הבגד גם לאחר כביסות רבות.

כאמור סוד יוצאת עם השקה מחודשת של סדרת מרככי הכביסה המרוכזים, המכילים תוספת של 20% בישום עוצמתי, בחמישה סוגי ניחוחות שונים: Fresh Sky, Wild Rose, Lavender, ארומתרפי זהב וארומתרפי סגול. 

סדרת מרככי הכביסה של סוד מכילה פורמולה חדשנית ומרוכזת שפותחה על ידי HENKEL והיא מעניקה לבגדים רכות נעימה ובישום בעוצמה גבוהה במיוחד המורגשים היטב לאורך זמן. 

דניאלה רבינוביץ', מנהלת תחום כביסה וטיפוח הבית בהנקל: "הניחוח הביתי המשכר של כביסה נקייה ומבושמת לא חייב להתפוגג תוך מספר שעות. סדרת המרככים החדשה של סוד, בתוספת 20% בושם, מעניקה חוויה ייחודית של ניחוחות נעימים ומאפשרת "לנשום" את הבית שכולנו אוהבים לאורך כל שעות היום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה