יום שלישי, 10 בדצמבר 2019

מוכנות לחורף? אני כן עם נעלי ליידי קומפורט

הימים שלי מאוד ארוכים, לא אחת אני מוצאת את עצמי יוצאת מהבית בשעה שבע בבוקר וחוזרת לאחר 12-14 שעות בחזרה, כל היום רצה ממקום למקום, מפגישה לפגישה ולכן זקוקה לנעל נוחה שתעניק לי את הנוחות המירבית במשך כל שעות היממה.

אז ממש רגע לפני שהגשם החל והחורף נתן את אותותיו קפצתי לקניון פתח תקווה לחנות ליידי קומפורט להתחדש בזוג מגפיים נוחים במיוחד - מי שמכיר את המותג יודע כי מדובר כאן בנעליים נוחות במיוחד עם שיקיות וטרנדיות וכל זאת בזכות רפידות אנטומיות המאפשרות נוחות מרבית למשך כל היום. 

.







גם החורף כמו תמיד, נעליים יהוו אקססוריז המשלים את הטוטאל לוק. העונה בחרה רשת נעלי האופנה והנוחות - ליידי קומפורט , לתת מענה גם לנשים פאשנסטיות שרוצות לאמץ לוק צעיר, בועט וטרנדי לצד אמירה אופנתית. השנה ניתן לראות בקולקציית סתיו חורף שילובים מפתיעים במיוחד כמו סניקרס מוגבהות בהדפסים מנומרים בשילוב פרווה, כפכפים נמוכים במראה סופר אלגנטי בטקסטורה של משבצות (פפיטה) בשילוב פפיונים המעניק קריצה אופנתית, עקבים בצבעי סילבר עתידניים לצד מגפי בוקרים שהם פריט חובה במלתחה-אימרו כן להדפס נחש ו-MUST למגפונים!!




כדי להיכנס לאווירת הסתיו חורף, הרי שמגפיים על כל מגוון הסגנונות יתרמו למראה החורפי המתכתב עם שמלת מקסי רומנטית, גי'נס עם בלייזר והאופציות עוד רבות. ניתן למצוא לצד המותג הישראלי ליידי קומפורט גם מותגים המיובאים היישר מברזיל, ספרד, איטליה, סין ומותג נטורלייזר האמריקאי. 


מלבד המגפיים המהממים נוכל למצוא את הסניקרס אשר מככבים בכל עונה ועונה- - הגעגועים לנוסטלגיה אינו פוסח גם על עולם האופנה כשהשנה ניכר ששנות ה-80 יככבו במלתחה. תקופה של האייטיז עם הניטים, קסטות והצבעוניות שפשטה על הבגדים. וכמובן הסניקרס שזכו למקום של כבוד כאקססוריז המנצח הבלתי מעורער. 

אז למי שלא שמה לב והבחינה הרי שהסניקרס איתנו כבר כמה עונות, כך שכל מי שרוצה להיות מעודכנת תצטרך להתאבזר בזוג סניקרס ולבחור אמירה אופנתית בהתאם לטקסטורה, צבע והשילובים שמציעה העונה רשת ליידי קומפורט לסתיו חורף 2019-20. תוכלי לאמץ את המראה קלאסי עם דגם שחור ולבן מראה עור ועד סניקרס עם נוכחות ואמירה "אני כאן"! המחיר של הסניקרס כל כך אטרקטיביות כך שתוכלי לשחק עם הסגנונות (החל מ-130 שח בלבד). 



קולקציית הסניקרס מתהדרת בנעלים מוגבהות של לפחות 5 ס"מ עם הדפסים מנומרים, סניקרס קטיפה בצבע ורוד בייבי ואפור קטיפה (עכבר), בשילוב צמר בלשונית הנעל או בחלק האחורי של הנעל. 



ולא אסיים לפני שאעדכן אתכם על קולקציית הסילבסטר ההורסת שיש למותג- מותג נעלי הנוחות ליידי קומפורט, משיק כמדי שנה קולקציה של נעלי עקב אופנתיות בשילוב תכשוט, אבזור ונוחות, כדי להעניק לנשים פתרון משולב של נעל אלגנטית שתתאים לכל אירוע נוצץ, לצד נעל סניקרס אופנתית וצעירה בגווני כסף וזהב שתעניק את מירב הנוחות לרקוד על רחבת הריקודים ולחגוג את השנה האזרחית החדשה בשיא הנוחות.




להשיג ממידה 36-42 

מחיר: מ-99- 378 ₪ - אגב, כיום ישנו מבצע שווה במיוחד- 30% על כל הקולקציה.
שירות לקוחות : 073-2200000 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה