יום ראשון, 8 בדצמבר 2019

הצטרפו אלינו לערב מכושף אצל המכשפה

הכל התחיל בשיחת טלפון מכושפת במיוחד, לאחר שיטוט בדפי האוכל השונים השארתי באחד הימים את פרטיי בדף הפייסבוק של "המכשפה" עליה קראתי ושמעתי רבות, מיד ידעתי אנחנו חייבים לעבור את החוויה הקסומה הזו, חוויה שנראית כל כך מיוחדת, כל כך שונה ומקורית. אז כאמור המכשפה חזרה אלי מספר שעות לאחר מכן ומודה ומתוודה פשוט נפלתי בכשפייה, קבענו מועד לארוחה, שעה ואת שאר הפרטים קיבלנו יום לפני כן במסר לנייד.

"היי חברים, מחר המכשפה תחכה לכם ב... , כדי להגיע אליה יש לעבור מספר מבוכים, ראשית תכנסו לרחוב... ותלכו בעקבות ... עוד ועוד פרטים אודות המיקום הגיעו במסר. ורגע לפני שאתם נכנסים יש לוודא שהגעתם על בטן ריקה אחרת המשפחה תהפוך אתכם לקרפדה"- אני לא יודעת מה איתכם אבל אותי זה סיקרן עוד ועוד ...

אז כאמור הגענו במועד שנקבע, נרגשים ושמחים הגענו עם הרמזים למקום המיועד וכבר בכניסה הוקסמנו מהאווירה, מהמיקום היפיפיה , מהעיצוב הקפדני ומיכולת החשיבה של המכשפה על כל פרט ופרט קטן כגדול.

עוד רגע לפני שאמשיך לספר לכם על האווירה, על האוכל , על הטעמים המכשפים אני חייבת לעצור רגע , לא אחת שאלו אותי : "מה המחיר?", "מה הוא הקונספט?" ועוד ועוד אז חייבת לשתף. ראשית מדובר בערב שבו מגיעים זוגות זוגות, לרוב כאלו שלא מכירים האחד את השנייה ובמהלך הערב חולקים חוויות, שיחות מלאות בתוכן ואף יוצאים עם חברים חדשים. ניתן ורצוי לערוך ערבים סגורים של מסיבות רווקים, ימי הולדת, ערבי חברה ועוד. לגבי המחירים, אז ייתכן והמחיר הינו יקר לאדם אולם אדם שיודע להעריך חומרי גלם באיכות גבוהה (וכאן תקבלו איכות גבוהה במיוחד), טעמים מיוחדים, יין מדהים, אווירה קסומה וערב חוויתי ידע להעריך את המחיר. 

טוב, נראה לי שקשקשתי מספיק, שנתחיל?



אז כאמור הגענו בשעה היעודה, מסביב לשולחן המתינו כבר שאר הסועדים ומכשפה אחת מקסימה וקסומה, יין מכושף ויצאנו לדרך...



את הערב התחלנו עם מנת פתיחה כבושה וטעימה- נשנוש של נקניק ומלפפון כבוש - הכל תוצרת ידיה של המכשפה:



50 גוונים של סגול- תפוח אדמה סגול, סלק, פטאיה , גזר סגול, כל אלו נחו להם על מצע של רוטב מכושף במיוחד- מנה קלילה, טעימה במיוחד, כזו שתפתח לכם את הדימיון:



פיתה סאדו- מנה של מלכות ומלכים- נתח רך, עסיסי הממשיך את צלעות הפרה, מעושן 10 שעות בעץ פקאן, ורוזמרין שחודר לבשר. בשביל הדומיננטיות - איולי צ'ימיצ'ורי, עלים ירוקים ממושמעים כל זה מונח בתוך פיתה רכה שרופה וקרנאצ'ית- טוב, תקשיבו!!! זו המנה הטובה ביותר שאכלתי עד היום, אני לא מפסיקה לחשוב עליה, שילוב חלומי של טעמים נפלאים, בכל ביס יש לונה פארק שלם של טעמים - חגיגה אמיתית בחיך:






ראש דלעת-מנה לאנשים עם ראש פתוח- דלעת ערמונים יפיפייה שהסירו לה את הראש, אחרי זה היא קיבלה מסאז' בכל חמוקיה עם שמן זית פלפל ומלח, וקיבלה לתוכה בשר רך ומפתיע- תקשיבו! גם מנה זו כקודמתיה פשוט אגדה!! כל סועד מקבל נתח עסיסי של דלעת מתקתקה ומעליה מנה מכובדת מאוד של בשר נימוח ועסיסי, כזה שמחליק לכם בגרון, טעים ומדוייק בטעמו:






עוד לא הספקנו להתאושש וכבר הגיעה מנה קסומה נוספת-הנסיכה והאפון- מנה לאנשים קסומים-יש לכם רצון בלתי מוסבר לתת ביס בטוסיק? טוסיק של פרה עסיסית, מסטולה קלות מעישון מונחת על מצע של קרם אפונה ומעל נגיעות של אבקת קסמים- תקשיבו, זוכרים שציינתי מעלה כי כל חומרי הגלם באיכות גבוהה? אז כאן תקבלו נתח עסיסי, עשוי במידת העשייה המדוייקת, מעט אדמדם,  עסיסי ונימוח , כזה שתרצו להמשיך ולאכול, עם תיבול מינימליסטי אבל עם רטבים חלומיים שמעניקים לכל מנה טאצ' ייחודי לה- תקשיבו!! היא מבינה באוכל איכותי וטעים:





כאן תסלחו לי אבל אני לא ממש יודעת את שם המנה אך מדובר במנה מכושפת במיוחד- פיתה מקמח תירס שהמכשפה מכינה במקום לעיני הסועדים, בתוכה היא שמה טעמים נפלאים- נתחי עוף מכושף, ירקות צלויים, נבטים, רטבים ועוד- מנה מדהימה מדהימה שאתם יכולים לסיים חיש מהר מספר כאלו:





אוסובוקו אה לה מכשפולה-  מנה של אנשים תשוקתיים- שוק מפורקת ומח עצם עשיר לצד אורז שבושל בציר אסאדו, טלה ועוד עם ליטוף של רוטב ירוק ולימון שמרענן את החיך ומענין טוויסט ייחודי למנה:





אם חשבתם שבאתם לנוח אתם טועים!! השפע ניכר כאן בכל רגע נתון, המנות כאמור יוצאות להן אחת אחרי השנייה ובטוחני שאין אחד שלא מתפוצץ מהארוחה המושקעת, עוד לא הספקנו להתאושש מהטעמים הייחודיים והטעימים וכבר מנה נוספת הגיעה לצלחת, היין זורם לו לאורך כל הארוחה. כל מנה שמגיעה לשולחן מתקבלת עם הסבר מדוייק, ניתוח כל המרכיבים, כפי שציינתי, כל מנה מגיעה עם הרוטב והטאצ' הייחודי לה, לכל מנה הצבעים והניחוחות שלה, כל מנה טובה מקודמתה ולכל אחת הקסם שלה.

למרות שבשלב זה אף אחד כבר לא ממש הצליח לנשום הגיע חיש מהר צלחת מרשימה ומפנקת של קינוחים מכושפים- פטריות הזיה- ובשביל ההאפי אנדינג אוצר מעמק הקקאו - פטריית בראוניז מלאה בקרם אגוזי לוז וקקאו צרפתי, הכל מונח על נחל פיסטוק ועוד הפתעות. השמועה אומרת שמי שטועם את הפטריה - זוכה לחיים עשירים בתשוקה:




הערב התחיל לו בשעה 19.30 אך נגמר כמעט בחצות, נהננו מכל רגע נתון וכי אין לי ספק כי סיפור האהבה ביננו רק החל, המכשפה או שמא אלינור הינה בחורה צעירה שמבינה ה-מ-ו-ן באירוח ובאוכל, באיכות וביוקרה, בטעמים וניחוחות- אם אני צריכה לסכם את הערב אז זה בהחלט אחד הערבים החוויתיים והקסומים בהם ביקרנו ותאמינו לי שביקרנו וסיקרנו המון.

אם אתם מחפשים לצאת מהקופסא, להנות מערב מיוחד, קסום, מכושף ומפנק אתם חייבים לקפוץ ולבקר.

פרט נוסף חשוב מאוד!!! הכל כשר, הקינוח בחזקת פרווה.


בא לך להתעופף מהמציאות ולעשות כישוף שיעורר לך את בלוטות הטעם? אפשר פשוט להכנס לאתר ו/או לדבר עם המכשפה והיא כבר תתאים לכם חוויה:
054-7773878
מכשפה, אמנית בשר ויוצרת קסם גורמה










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה