יום שלישי, 31 בדצמבר 2019

חידות מתגרדות ומדליקות מבית מידעל'ה

בשעה טובה ילדינו חזרו היום לשגרת הלימודים (שלא תטעו אני מהאמהות שמעדיפות שהם יהיו בבית בחופשה), הבוקר נסיך הבית בן ה-13 שאל אותי: "אמא מתי החופשה הבאה?" מיד עניתי שרק בפסח אבל עד שנחזור שוב לחופשים צריכים לחזור לשגרה המבורכת של לימודים, מבחנים, עבודות, טבלת הכריכים והפינוקים לבית הספר, מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד משתדלת לגוון ולפנק בקופסת האוכל את בניי, בכל זאת זוהי הארוחה הראשונה של היום ולכן חשובה מאוד.



בכל יום אני מקפידה שהם יקבלו לבית הספר כריך עשיר בחלבונים (יש לנו טבלה מסודרת ושם מופיע בכל יום מה תוכן הכריך), פרי וירקות- לצערי בניי מאוד בררנים באוכל ולכן מבחינת התוספות הן לרוב זהות, אולם בדבר אחד יש שוני מידי יום והוא בפינוקים שמצטרפים לקופסת האוכל- כל יום יש קינוח קליל , קטן וטעים ו... חידה מתגרדת מתחלפת, לא מכירים? אין בעיה, מיד מרחיבה.



חידות מתגרדות הינן פיתוחה המדהים של הדס אופיר אשר הגשימה את חזונה וחלומה- הקמתי את "מידעל'ה" בעקבות ההבנה שהמירוץ האינטנסיבי שנקרא "החיים שלי" מתחיל לגבות ממני ומהמשפחה שלי מחיר שקשה לי לשלם. החזון שלי הוא לעזור להורים לילדים בגיל בית ספר יסודי, ובפרט להורים עסוקים, שרוצים לתת יותר תשומת לב חיובית לילדים שלהם, להעשיר את עולמם ולתמוך בהם בהתמודדות עם מטלות בית הספר. מי כמוני מבינה את העומס היומיומי שאתם חווים ואת הקונפליקט המתמיד בין הרצון לתת את המיטב שלכם בעבודה לעומת הרצון להשקיע את המיטב שלכם במשפחה. זה קשה. בגלל זה פיתחתי עבורכם כרטיסי הפתעה של תשומת לב והעשרה, משחקים לימודיים להדפסה וערכות פעילות לזמן איכות בקלי קלות. כאמא עסוקה שעובדת הרבה שעות תמיד חיפשתי פתרונות יצירתיים, קלים למימוש ומהנים עבור הילדים שלי, והמוצרים והתכנים שלי מבוססים על הנסיון הרב שצברתי בנושאים הללו.




מדובר למעשה בכרטיסים שנועדה להטמנה בקופסת ארוחת העשר של ילדינו, בכל כרטיס ישנה שאלת טריוויה אשר מותאמת לגיל הילד וכוללת איור מתאים, את הכרטיס מגרדים ושם מוצאים את התשובה הנכונה. כל כרטיס מגיע כיחידה בודדת עטופה בניילון אשר ישמור עליו ממגע עם האוכל.

בכל חפיסת "חידות מתגרדות" נמצא כ-50 יחידות עם חידות שונות ומסרים מעצימים שונים מאחור שכוללים : מסר אוהב, מפרגן או משפטי מוטיבציה שאליהם מצורפים איחולים ליום החדש. ישנן 3 סדרות של מוצרים שמותאמים לפי גיל: רמת קושי נמוכה לכיתות א'-ג', רמת קושי גבוהה יותר לכיתות ג'-ה' וגרסה המיועדת למטפלים, מורים ואנשים שעובדים עם ילדים.



יכולה להעיד כי בפן האישי נסיך הבית פשוט מאוהב בחידות המתגרדות וכי בכל יום פותח בהנאה את קופסת האוכל, מתחיל עם החידה והמסר וכולו מאושר מן העובדה כי הצליח לפתור את החידה (לעיתים לא מצליח ואז בוחר שלא לגרד את התשובה ומגיע הביתה ואנו ממשיכים במשימה להגיע לפתרון)- אני  מאושרת מהעשרת הידע שלו, מהרצון ל"זכות" בעוד תשובה נכונה ומן השיתוף עם ילדי הכיתה.



ממליצה בחום.

את החידות המתגרדות ניתן למצוא בחנויות השונות ו/או להזמין באתר.

ושלא תגידו שאני לא מפנקת אתכם , בבקשה קוד קופון - 10% על כל רכישת חידות מתגרדות באתר- קוד קופון: beyahad


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה