יום ראשון, 29 בדצמבר 2019

DMF כובשת את סצנת האופנה הישראלית


מודה ומתוודה, מותגים פחות מדברים אלי, אם אני מוצאת בגד יפה שמוצא חן בעיני ויושב יפה על הגוף זה מה שחשוב לי. אולם אם נודה באמת במרוצת השנים המותגים הפכו לדומיננטים יותר ויותר בחיינו, במיוחד בחיי הצעירים שבחבורה- אני  מוצאת את עצמי לעיתים קרובות תרה עם ילדי אחר המותגים בחנויות השונות על מנת לרכוש ולחדש את הקולקציה היומיומית שלהם- לא אחת מחפשת את המבצעים והמחירים הנמוכים כי אם נודה באמת לעיתים המחירים קצת לא פרופרציונלים. 




לאחרונה הוזמנתי לאירוע השקת חנות DMF אשר כובשת את סצנת האופנה הישראלית עם  קונספט ה- TREASURE HUNT שקשה לסרב לו: מגוון פריטים של מותגי יוקרה בינלאומיים בחנות אחת ובמחירים מצחיקים לחלוטין. הראשון שמגיע מרוויח! וזאת בעיקר בשל העובדה שרוב הפריטים שנמצאים בחנות הינם בודדים. 




הרשת אשר מביאה לישראל את הטרנד שכבש כבר את אירופה וארה"ב משיקה בשלב זה 3 חנויות קונספט בראשון לציון, רמת גן וכפר סבא ובתכנון עוד מספר רב של חנויות, בין הקולבים השונים נמצא מבחר רחב של פריטי לבוש של מותגי העל כמו  נייק, דיזל, טומי הילפיגר, הוגו, מייקל קורס, ראלף לורן, גוצ'י, דיוור, ועוד רבים וטובים - לצד מבחר עצום של מותגים נוספים, במחירים שאי אפשר לסרב להם. 




החנות רחבת ידיים וניתן למצוא מבחר רחב של פריטי לבוש לנשים, גברים וילדים לצד הנעלה מהמת, זו בהחלט ההזדמנות לשדרג את הארון בפריטים ייחודיים במחיר סמלי, כאשר כל המציאות של מותגי העל מגיעים בקונספט של "פריטים בודדים מכל דבר" - כך שאם התאהבתם בפריט אתם יכולים להניח שלא תראו את החבר/ה שלכם איתו. הקולקציות מתחדשות בסניפים לפחות פעמיים – שלוש, בשבוע. 




טרנד TREASURE HUNT מתפשט בהדרגה לכל רחבי העולם והופך את הביקור ברשת DMF לחוויה שאסור להחמיץ שווה לעבור, להתחדש בפריטים במחירי מציאה ומדי פעם להוסיף להם פריט ששווה הרבה יותר ממה שתשלמו עליו בכל מקום אחר . כך לדוגמה ניתן ליצור טוטאל לוק הכולל: חולצת ראלף לורן ומכנס דיזל בפחות מ-500 ש"ח במבחר ביגוד, הנעלה ואקססוריז לכל המשפחה: נשים, גברים וילדים עם אפשרות למדוד את הפריטים – שעדיין מחכים לכם על המדף. 


  
סניפים בראשון לציון, רמת גן, כפר סבא - ממליצה להגיע עם המון סבלנות, רק כך תצליחו לדגום המון פריטים מדהימים במחירים מצחיקים.



פרטים נוספים באתר: https://dmf.co.il/  DMF Israel

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה