יום שישי, 13 בנובמבר 2015

מסעדת קניאל

כאחת שמבקרת המון במסעדות לעיתים אני מחפשת את ה"פשוט" את ה"שגרתי", לא תמיד מתחשק לי לבלות במסעדת שף וכך לדעתי זו המגמה כיום, היום אנשים יותר מחפשים אוכל ביתי ומנחם.
בחיפושי אחר מסעדה כזו מצאתי את מסעדת "קניאל בשרים"- מסעדה בוכרית משפחתית ומרשימה השוכנת בתל אביב.
בסופ"ש האחרון בילינו בבית מלון ומאחר ואכלנו המון אוכל איכותי מידיו הנאמנות של השף המקומי הפעם הרגשנו שזה הזמן להגיע למסעדה לשם בדיקתה.
ביום ראשון יצאנו לדרך , 30 דקות מפתח תקווה והנה כבר הגענו, מדובר במסעדה גדולה מאוד המכילה מבחר מקומות ישיבה בפנים ו/או בחוץ, לדעתי המסעדה יכולה להכיל כ-300 איש בשקט, מחוץ למסעדה יש המון חנייה- יתרון ענקי.





המסעדה מנוהלת ע"י בני המשפחה, כולם עובדים כאן- האמא אחראית על הבישולים, האבא והאחים על המטעמים, הגריל והשירות ובהחלט התחושה ניכרת לסועדים- האוכל טעים מאוד, טרי, ביתי ומנחם, השירות נהדר והאווירה מושלמת.
המסעדה מחולקת לשני חלקים - חלק של שירות מהיר למי שרוצה לקחת שיפודים בפיתה ו/או בצלחת וחלק של מסעדה עם שירות מלא בישיבה- בשתי האופציות המחירים נוחים מאוד.


מקרר הבשרים פתוח לרווחת הסועדים כך שכל אחד יבחור את אשר חפץ ליבו:





אז מה היה לנו?
למנות ראשונות הגיעו לשולחננו מבחר סלטי הבית ולאפות- כל הסלטים טריים וטעימים מאוד, סלט בוכרי טרי וטעים:



גושגז'ה – מאפה שמרים בוכרי במילוי בשר קצוץ ובצל – מנה טעימה מאוד שאני בקלות יכולה להתמכר אליה:



מנטו - כיסון בוכרי מאודה במילוי בשר ובצל – גם מנה זו טעימה מאוד, ממליצה בחום לא לוותר על שתי מנות פתיחה אלו:


בחש- אורז עגול עם כוסברה ובשר:


פלוב - אורז עגול עם בשר וגזר – באופן אישי אני פחות מתחברת לתבשילים אלו אך הפעם ממש אהבתי, האורז מתובל במתינות, הבשר איכותי ומוגש בנדיבות, טעים:


מרק דושפרה – מרק ירקות עם כיסוני בשר- המרק החזיר אותי לילדות, לטעמים שסבתא שלי שקדה עליהם, כל כך טעים, מנחם, חם – במילה אחת מושלם:


בגזרת הבשרים הגיעה פלטה של: כבד אווז, כבש, חלוויאת, רולדה של פילה ושומן כבש (שילוב מנצח- מדהים)- כל הבשרים היו טריים, איכותיים, מתובלים בעדינות – אנחנו ממש אהבנו:



קינחנו בטריקולד פרווה- סיום מושלם לארוחה מושלמת:


אין לי כלל ספק כי לכאן עוד נחזור רבות, כפי שציינתי מחירים נוחים מאוד, שירות נפלא והאוכל? מדהים, אתם עוד פה? רוצו ותהנו.
דרך בן צבי 106 ת"א
03-6815987
שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00 עד אחרון הלקוחות, שישי: 10:00-15:00, שבת: מצאת השבת עד אחרון הלקוחות.
המסעדה כשרה

תגובה 1: