יום שני, 23 בנובמבר 2015



חברת הרבלייף משיקה: 
סדרת טיפוח יוניסקס לנשים ולגברים
ממרכיבים טבעיים להזנה מאוזנת 
ולהארכת נעורי העור
HERBALIFE SKIN




עור הפנים הוא אחד האיברים הראשונים, בו ניכרים סימני הגיל, המושפע מגורמים שונים, כמו: זיהום אוויר, עישון, תזונה, שתייה ואורח החיים. על מנת לשמור על עור צעיר וזוהר לאורך זמן, חשוב לספק לו הזנה מרבית, הן מבפנים והן מבחוץ. 

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף, משיקה בימים אלה את סדרת ה- SKIN, אשר מהווה המשך טבעי לפילוסופיה של המותג, הדוגל באורח חיים בריא ומאוזן. 

סדרת SKIN מכילה 10 מוצרי טיפוח אשר נבדקו דרמטולוגית וקלינית והוכחו כמצמצמים באופן בולט את סימני ההזדקנות הנראים לעין. במהלך מחקרים שערכה החברה, הוכח כי תוך 7 ימים בלבד, נרשם שיפור משמעותי במצב העור שנראה חלק, רך וזוהר יותר, וגם הגילויים החיצוניים של קמטים הצטמצמו. 

מוצרי סדרת ה- SKIN מיועדים לניקוי העור, מיצוקו, טיפול והענקת לחות, באמצעות מרקמים עשירים, שמנים אתריים זוהרים, תמציות צמחים פעילות ובשמים רעננים, המחדשים את העור וגורמים לו להראות צעיר. 

בהרכב של המוצרים קיימים למעלה מ- 15 ויטמינים, נוגדני חמצון ומרכיבים צמחיים ביניהם: תערובת אופטימאלית של ויטמין B3, ויטמין C, ויטמין E ואלוורה. מרכיבים אלו מהווים הזנה מאוזנת לעור. כל המוצרים הינם ללא תוספת פראבנים וללא גופרית.

סדרת ה- SKIN כוללת: חלב פנים הדרים, מי פנים מרעננים על בסיס צמחים, ג'ל עיניים ממצק, קרם עיניים מלחלח, תרחיץ גרגרי יער לחידוש מיידי של העור, מסיכת חימר מטהרת עם נענע, קרם לחות יומי לברק הטבעי של העור, קרם לחות מגן SPF30, סרום ממזער קמטוטים וקרם מחדש ללילה. 

מוצרי הרבלייף סקין ומרכיביהם לא נבדקו על בעלי חיים וכל אריזות המוצרים נושאות את סמל הארנב – סימן בינלאומי המציין שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים. המוצרים הוכחו קלינית ומדעית ומבטיחים תוצאות מידיות ושיפור משמעותי. 

קרולין קלוסמן - דוקטור למדעי הרפואה (MD, PhD) ומומחית המועצה לייעוץ מדעי של חברת Herbalife מציינת: "תכשירי סדרת SKIN מיוצרים ממרכיבים טבעיים, מנקים את העור בעדינות, תורמים לצמצום סימני ההזדקנות הנראים לעין, מספקים ליחוח עמוק ומגנים על העור מפני נזקי הסביבה. התכשירים אפקטיביים ועדינים ומשתלבים אלו עם אלו בצורה מושלמת ומגבירים את האפקט החיובי ההדדי לפעולת אנטי-אייג'ינג משולבת". 

ד"ר להבית אקרמן העוסקת במגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים בתחום רפואת עור ואסתטיקה כגון: הצערת עור הפנים ומניעת הזדקנות העור, מקדמת את סדרת הסקין של חברת הרבלייף מסבירה: "בדיוק כפי שהגוף זקוק לתזונה נכונה ומתאימה לבריאות ארוכת טווח, כך העור זקוק להזנה הנכונה בכדי שיראה במיטבו. מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה של הרבלייף עונים על צרכים אלה". 



מחירים לצרכן: 

חלב פנים הדרים – 111 ₪

מי פנים בסיס צמחים – 84 ₪ 




ג'ל עיניים ממצק – 175 ₪ 





קרם עיניים – 175 ₪ 

תרחיץ גרגרי יער – 87 ₪ 




מסיכת חימר מטהרת עם נענע – 94 ₪ 





קרם לחות יומי – 217 ₪ 





קרם לחות מגן SPF30 – 217 ₪ 




סרום ממזער קמטוטים – 288 ₪ 




קרם מחדש ללילה – 217 ₪ 









את מוצרי סדרת הסקין ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155  

בדוא"ל: israeldr@herbalife.com 

באתר החברה: http://herbalife.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה