יום שבת, 28 בנובמבר 2015

פיתוח ישראלי מהפכני בקטגוריית כסאות הבוסטר לילדים ברכב: MIFOLD .

לי ולבעלי יש אגנדה לפיה אנו מתחלקים ושותפים מלאים בחינוך ובגידול הילדים, לפיכך, גם פיזורם למוסדות החינוך ו/או חוגים ואיסופם מתחלק שווה בשווה.

הנסיכים הגדולים שלנו כבר גדולים ועל כן לא זקוקים לכסא ו/או לבוסטר אולם הגוזל בן השלוש וחצי עדיין זקוק לכך.
ברכבי מצוי הבוסטר וברכבו של בעלי הכסא בטיחות.

אני באופן אישי מכירה המון משפחות בהם המצב הנ"ל לא מתקיים ועל כן פירוק הבוסטר המסיבי מידי יום לגן וחוזר חלילה הינו דבר שבשגרה.
הבוסטר ו/או הכסא נמצאים בפינת הגן, לרוב מחוץ לדלת- בימי הגשם עלול להרטב ובימי הקיץ נפגע מקרני השמש החזקות.

בדיוק לשם כך נועד ה-MIFOLD  - מושב בטיחותי נייד, מתקפל, קטן פי יותר מעשרה לעומת בוסטר רגיל (ניתן בקלות להכניס לתיקו של הילד), מידות : רוחב 25 ס"מ, אורך 11 ס"מ ועובי 4.5 ס"מ, משקלו 700 גרם בלבד, ניתן להתקנה תוך שניות ובמידה ואין שימוש במושב, ניתן לקפלו מבלי שיתפוס מקום ברכב.



מושב ''MIFOLD'' בטיחותי באותה מידה כמו מושביי הבוסטר הרגילים, מיועד לילדים בגילאי 4-8 בהתאמה ל 3 מידות S\M\ L .





לעומת מושב בוסטר רגיל שמרים את הילד כך שיהיה בתנוחה של מבוגר, מושב ה- MIFOLD מחזיק את חגורת הבטיחות למטה והתכנון הפטנטי מסיט את חגורת המושב מהבטן והצוואר כך שהישיבה של הילד נוחה ובטוחה יותר.

מושב MIFOLD עבר בדיקות בטיחות של המכונים: 

TRL (Transport Research Laboratory) UK 
UTAC (L'Union technique de l'automobile, du motocycle et du cycle)France 
Calspan Corporation USA

נכון להיום ניתן להזמין את המוצר רק באמצעות האתרINDIEGOGO ועתיד להגיע לארץ בחודשי מרץ אפריל אולם ג'ון סמרוי מציין, שעוד לפני לפני תחילת שיווק המוצר , הבוסטרים נמצאים בימים אלה בשלבי ייצור סופיים ושיווקם יחל בחודש ינואר 2016- כבר הוזמנו כ-25,000 כסאות לרכב מדגם ''MIFOLD'' באמצעות האתר.

מיהו ג'ון סמרוי? 

ג'ון סמרוי, בן 48, שעלה לישראל מאנגליה ב-1995 ושימש בין השאר כמנהל השיווק של יונילוור, מנכ''ל ג'ונסון אנד ג'ונסון ישראל וסמנכ''ל השיווק של חב' 888 ובשנים האחרונות מתמקד בייעוץ לעסקים לשיווק באינטרנט וברשתות החברתיות. 



מתי ואיך עלה הרעיון לפתח כסא בוסטר מהפכני? 

ג'ון סמרוי : ''בשנת 2000, כשהתגוררתי במנהטן שבארה''ב, תוך כדי נסיעה במונית עם הבנים הקטנים שלי, הבנתי שהנסיעה במונית לא בטוחה לילדים , כי במוניות אין כסאות בוסטר, והם גם לא יתקינו בשום פנים ואופן כסאות כאלה שיחסמו חצי ממקומות מושב המונית, ולכן הנסיעה עם הילדים במונית היא לא הכי בטוחה בטוחה לילדים. גם החגורה שנמצאת במוניות לא מיועדת לילדים כי היא גבוהה מדי ויכולה להפריע להם לפנים ולגרון. ואז עלה בראשי הרעיון לפתח כסא בוסטר מתקפל , שניתן להרכבה תוך מספר שניות , שכל אחד מההורים יכול להחזיק איתו כמו טאבלט בתיק ולהרכיב אותו בעת הצורך ללא הכנות מיוחדות ובלי שיתפוס מקום ברכב. 

במשך שנים גלגלתי את הרעיון, התייעצתי עם חברים, עם אנשי מקצוע , ולא היה אחד שלא אמר שהרעיון הוא מהפכני, רק שעכשיו צריך לפתח את המוצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה