יום שישי, 13 בנובמבר 2015

HL חברת הקוסמטיקה המקצועית, משיקה: EYE & LIP MAKEUP REMOVER מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים


HL חברת הקוסמטיקה המקצועית, משיקה:
EYE & LIP MAKEUP REMOVER
מסיר איפור דו-פאזי לעיניים ולשפתיים


כאשר הייתי ילדה הייתי נפעמת מאימי שדואגת להיות מטופחת ומאופרת בכל שעות היממה, אפילו כשירדה לזרוק זבל היא הייתה מדוגמת, מודה ששנים לא הבנתי את האובססיה הזו לטיפוח ואסטתיקה, בערבים היא הייתה מקדישה זמן איכות לעצמה ולגופה, מורידה את האיפור, מתמרחת ודואגת לכל סנטימטר בפניה.
לאורך שנותיי הראשונות כאמא לא הצלחתי להבין איך היא מספיקה לטפח את עצמה, לעבוד במשרה מלאה והכי חשוב להיות אמא , מודה, לעולם לא הצלחתי לטפח את עצמי ברמה כזאת ואולי אף לעולם גם לא אצליח כמוה.

אולם בשנים האחרונות אולי בשל העובדה שיש לי שתי מתבגרות בבית אני יותר ויותר דואגת לטיפוח הפנים, למרוח קרם לחות פעמיים ביום, סרום, להתאפר וכמובן בערב רגע לפני מריחת הקרם להסיר את האיפור כמו שצריך.

לאחרונה הוזמנתי להכיר ולהתנסות במסיר האיפור של חברת הקוסמטיקה המקצועית HL-
EYE & LIP MAKEUP REMOVER- מסיר איפור דו פאזי עדין לאזור השפתיים והעיניים .
יצאנו לדרך אני ובנותי, בעזרת צמר גפן קטן ומעט מהחומר , תנועות סיבוביות עדינות הסרנו בקלות וביעילות את האיפור, ללא כל צורך בשפשוף מסיבי, האמת? הופתעתי , עד היום כל מסירי האיפור לא עשו את העבודה ועל כן לרוב אני שוטפת את פניי ולא משתמשת במסירים .
מסיר האיפור החדש, הינו נטול אלכוהול ומאפשר ניקוי ייסודי והסרת איפור ללא צורך בשפשוף העור. כמו כן, EYE & LIP MAKEUP REMOVER מותאם במיוחד לעור הרגיש סביב העיניים והשפתיים, הוא מסיר ביעילות רבה גם איפור עמיד ומותיר את העור חלק, נקי ורענן.

הרכיבים הפעילים בתכשיר:
  • חומצה לקטית – המעלה את רמת הלחות באזור העדין של מתאר העין ובכך מונעת את התייבשותו.
  • סנטלה אסיאטיקה – צמח מרפא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות המשפר את זרימת הדם ומסייע למיצוק העור.


מחיר מומלץ לצרכן- 105 ש"ח ל-120 מ"ל.

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

על חברת HL:
חברת HL הינה חברות קוסמטיקה מקצועית, מהמובילות והוותיקות בישראל, המייצרת ומשווקת תכשירים קוסמטיים מקצועיים, פרא- רפואיים לשוק הישראלי ולשוק העולמי.
חברת HL נוסדה לפני שלושים שנה ובבעלותה מעבדות מחקר ומפעל בוטיק לייצור מתקדם, המבוסס על הטכנולוגיות המדעיות החדשניות ביותר בתחום.
החברה מציעה מגוון פתרונות טיפול רחב הכולל סדרות תכשירים בתחומי האנטי אייג'ינג, התחדשות, הבהרה, שיקום, איזון עור שמן ואקנתי, הגנה מהשמש וסדרות נוספות לטיפול במכון הקוסמטי לצד תכשירים המיועדים לטיפול ביתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה