יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

לחווית בילוי מדהימה- מועדון הפאנץ ליין

את מועדון הפאנץ ליין פגשתי לראשונה לפני כ-19 שנים, שם חגגתי את מסיבת הרווקות שלי, על כן המקום נוסטלגי במיוחד עבורי וכאשר קיבלתי הזמנה להגיע ולהתרשם מהמקום שמחתי מאוד במיוחד בשל העובדה שאם המקום קיים כל כך הרבה שנים זה אומר עליו הכל.

אז כן, המקום חוגג כבר 23 שנים להיווסדו בזכות המקצועניות, הניסיון, האווירה והיחס האישי.



אם גם אתם מחפשים בילוי שונה אשר מציע חוויה מוזיקאלית סוערת וכיפית בשילוב אוכל טוב זה המקום המתאים עבורכם, ארגנו כמה זוגות חברים וצאו לבלות, כאן צוות המלצרים רגע ימלצרו ורגע שרים ועושים שמח עם הקהל, סתם לסבר לכם את האוזן דניאל זוכת האקס פקטור החלה את קריירת המוזיקה שלה כאן בפאנץ ליין.




מועדון הפאנץ' ליין התל-אביבי המפורסם מהווה מאגר כישרונות המספק לתוכניות הראליטי שירה מתחרים רבים. לפאנץ' ליין מגיעים צעירים שחלקם בוגרי בתי ספר בית-צבי ורימון, בוגרי להקות צבאיות וצעירים מוכשרים המנסים להשתלב בשוק הצפוף והאכזרי של השירה והתיאטרון. 

פאנץ' ליין מהווה חממה נפלאה לאותם כישרונות. אותם אלו שעוברים את האודשנים ומשתלבים בעבודה, צומחים ומתפתחים בו, צוברים ניסיון על הבמה, מנסים חומרים חדשים ומקבלים ביטחון רב המסייע להם לאחר מכן בדרכם המקצועית. 

מפיקים רבים ואומנים באים למועדון להאזין ולצוד כישרונות שטרם התגלו . 



בין הכוכבים הרבים שצמחו בפאנץ ליין ניתן למנות את - עברי לידר, שירי מימון, טל סונדק שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון, מרינה פיינגולד, דין דין אביב, אפרת רייטן, שירלי הוד, זמרת האופרה , טל סונדק שייצג אותנו באירוויזיון , משה סימן-טוב מ"הכל עובר חביבי", להקת הבנים הבויבנד המככבת היום על בימות הצעירים וכפי שציינתי מעלה דניאל יפה שזכתה באקס פקטור האחרון. אקס פקטור - תוכנית בה השתתפו כ-5 מעובדי המועדון שהגיעו לשלבים האחרונים וכעת מככבים מספר עובדי המועדון בתוכנית הכוכב הבא של ישראל העומדת לצאת.
ההופעות המוזיקאליות , הסגנונות והמקצבים של הצוות מותאמות לקהל האורחים, מתחילים בשירים שקטים ורגועים ועד מהרה הערב הופך לקצבי וכיפי.

במקום ישנם כ-200 מקומות ישיבה הפזורים ברחבי המועדון.

אז כאמור מעבר לאווירה התוססת והכיפית יש כאן מסעדה עשירה בטעמים וניחוחות, כאן ניתן להנות מנשנושים קלים ו/או ארוחה מפנקת לצד שתיה חריפה וקלה.




התחלנו את הערב בנשנושים של ציפס אמריקאי פריך וטעים וחציל בלאדי בטחינה וצימיצורי שמוגש עם לחם הבית - בהחלט פתיחה קלילה וטעימה.




למנה עיקרית הגיעה לשולחננו פלטת בשרים זוגית, עשירה במיוחד שכללה: סטייק אנטריקוט, פרגית, חזה עוף, קבב הבית ונקניקיות צוריסוס, המנה מוגשת עם ציפס הבית- כל הבשרים טעימים, נתחים  טריים ואיכותיים, עשויים בדיוק במידת העשייה המתבקשת.



קינחנו בסניקרס שוקולד - מוס שוקולד ושברי אגוזים , קינוח שוקולדי טעים ומרענן.


לכל העונג הזה הצטרפו קוקטיילים נפלאים:

קוסמופוליטן- ווקדה, טריפלסק, סאוור ואוכמניות.
מוחיטו- למון גראס רום, ליקר לימון-גראס, סאוור, לימון, נענע וקרח.



המסעדה כשרה.
דבר חשוב נוסף, יתרון אדיר, במקום ישנן מבחר מקומות חניה (חניונים רבים ו/או חניה בכחול לבן) ובחניית ה-TLV הסמוכה יש הסדר עם המסעדה, עלות החנייה הינה רק שמונה שקלים.



טלפון: 03-5610785 . 

כתובת: רח' הארבעה 6, תל-אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה