יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

איך לא חשבו על זה קודם? רעיון מהפכני מבית קוקובלט



את בכורתי ילדתי לפני 17.5 שנים מאז תהליך האמהות שלי צצים להם כל פעם חידושים והמצאות, חלקם פשוט מיותרים אך חלקם מהפכנים.

הנסיכה שלי נולדה פיצפונת , רק 2,400 ק"ג , כאשר שחררנו אותה מבית החולים עדיין הייתי חלשה ועייפה ועל כן כאשר הרמתי את הסלקל די נדהמתי מכובד משקלו, אמרו סל-קל לא? הוא לא אמור להיות קל? אז זהו שלא, עם כל החידושים של היום עדיין לא מצאו את הסלקל הנוח, נכון הסלקלים של היום הרבה יותר נוחים ולא מסורבלים משל ימים עברו אולם עדיין הם כבדים.

לאחרונה קיבלתי להתנסות את החידוש המהפכני של קוקובלט- המנשא החדש לסקל- פתרון מושלם לנו ההורים ובעיקר האמהות מאחר ואין לי ילדים קטנים וגם לא מתוכננים כאלו הענקתי לחברה טובה מתנה את המנשא של קוקובלט.



המנשא של קוקובלט מיוצר עבודת יד מחומרים ובדים איכותיים, עומד בתקנים ובמבחני הבטיחות, קל לשימוש וגם אופנתי.

קריאות האושר לא איחרו להגיע, מיד לאחר הניסיון הראשון הגיעה שיחת הטלפון: "איך לא חשבו על זה קודם?" , "הצלת אותי"... ועוד, מודה, אני מאוד שמחה להפתיע, לחדש ולהתחדש- ממליצה גם לכם/לכן להתנסות ולהתאהב.



עם המנשא החדש של קוקובלט- אין צורך לפתוח ולסגור את העגלה או לסחוב את הסלקל הכבר בכל יציאה קצרה מהאוטו או מהבית עם התינוק. אין יותר כאבי כתפיים וידיים בסחיבת המושב הכבד של התינוק, את המנשא ניתן לחברו בקלות ובאופן בטוח לסלקל ולהחזיקו כתיק צד לכל פעולה פשוטה וקצרה שדורשת את הוצאת התינוק ממהבית או הרכב- וכל זאת עם ידיים פנויות להתעסקויות אחרות.


בעזרת המנשא ניתן לשאת את הסלקל בנוחות, להשאיר שתי ידיים חופשיות ולא לסבול מכאבי גב וקושי בהרמת הכיסא הכבד ממקום למקום. החיבור של המנשא הוא קל ופשוט ונח לנשיאה והופך כל יציאה עם הסלקל לפשוטה יותר.

בטיחות וביטחון הם בראש ובראשונה כשמדובר בתינוקות ולכן המנשא עבר מספר בדיקות וניסויים טרם הפצתו לקהל וקיבל תו תקן ואישור שימוש. 

המנשא החדש של קוקובלט- קל, בטוח, ישים אופנתי ונח. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה