יום שני, 16 בנובמבר 2015

מותג האופנה האמריקאי THE CHILDREN'S PLACE מציג את קולקציית חורף 2016/2015

מותג האופנה האמריקאי THE CHILDREN'S PLACE מככב יותר ויותר בארונות של ילדי, מדובר במותג ותיק עם פריטי לבוש אופנתיים ויוקרתיים אם כי לא יקרים, קולקציה רחבה מאוד המכילה מבחר רחב של פרטי לבוש , כאן ניתן למצוא בגדים לגן/לבית הספר, בגדים ליציאה ואף לאירועים.

הבדים נעימים ובקשת רחבה של צבעים.

בקולקציית החורף החדשה של רשת הילדים THE CHILDREN'S PLACE תוכלו למצוא כל מה שילדים צריכים בשביל חורף אופנתי ומחמם. החל מסריגים, פוטרים, פליזים, מעילים, ז'קטים ואקססוריז חורפיים כגון כובעים וצעיפים, ועד פיג'מות נעימות במיוחד.




BIG GIRLS 



לבנות יש מראה מושלם לחורף חם! החורף הזה מלא בפריטים עם הדפסים מיוחדים, קישוטי תלת מימד, דמוי פרווה והדפסים מנומרים, כל אלו ועוד יהפכו את הלוק החורפי לאופנתי ומדליק במיוחד. 

הקולקציה כוללת מגוון סריגים, קרדיגנים וז'קטים, חולצות מודפסות וטייצים תואמים, פליזים צבעוניים ונעימים, מכנסי פוטר רכים בשלל צבעים ליום יום, ג'ינסים בגזרת סקיני ומכנסיJEGGING צבעוניים, חלקים או מודפסים, להופעה טרנדית ואופנתית. 

בנוסף ניתן למצוא בקולקציה פיג'מות מפנקות בצבעים עדינים ומגוון אקססוריז להשלמת המראה כגון כובעים, צעיפים, גרביונים, גרביים, תכשיטים ואביזרים לשיער, כמו כן גם מגפיים אופנתיות ונוחות בגבהים שונים, סניקרס מדליקות ונעלי בובה. 







מידות: 4-14 

מחירים
חולצות החל מ- 49.90 ₪ 
טייצים החל מ- 39.90 ₪
מכנסי JEGGING - 79.90 ₪
ג'ינסים - 79.90 ₪
פליזים - 59.90 ₪
פיג'מות - 79.90 ₪
נעליים החל מ- 99.90 ₪


BIG BOYS



לבנים יש מראה מהמם לחורף מחמם! 

הקולקציה לבנים מציעה מגוון אופציות למראה שכבות מדליק וכוללת מגוון סריגים חלקים או עם פסים, חולצות ארוכות בשלל הדפסים, חולצות ומכנסי פוטר מחממים, חולצות מכופתרות חלקות ומשובצות, ז'קטים טרנדיים, פליזים צבעוניים ונעימים, ג'ינסים ומכנסי דגמ"ח במגוון גזרות וצבעים למראה יומיומי אופנתי ומכנסי אריג למראה אלגנטי.

להשלמת הטוטאל לוק ניתן למצוא בקולקציה גם כובעי צמר, גרביים ונעלי סניקרס נוחות.









מידות: 4-14

מחירים:
חולצות החל מ- 49.90 ₪ 
ז'קטים - 99.90 ₪ 
מכנסי אריג - 99.90 ₪ 
ג'ינסים - 79.90 ₪ 
פליזים - 59.90 ₪ 
חולצות אריג - 79.90 ₪ 
פיג'מות - 79.90 ₪


BABY GIRLS 

לנסיכות הקטנות מציעה הרשת קולקציה צבעונית, עליזה ונסיכותית ללוק חורפי מתוק במיוחד, הכוללת חולצות מודפסות, סריגים נעימים לצד טייצים תואמים, עליוניות פליז צבעוניות עם הדפסים מתוקים, חולצות טריקו, ז'קטים צבעוניים ומעילים, מגוון פוטרים עם הדפסים ובצבעוניות מתוקה, שמלות פוטר נעימות, קפוצ'ונים ומכנסי פוטר נעימים ומחממים ומכנסי JEGGING צבעוניים או מודפסים מבד רך וגמיש.

להשלמת הטוטאל לוק החורפי ניתן למצוא כובעים, גרביים צבעוניות, תכשיטים ואביזרים לשיער לצד מגפיים ונעלי בובה מדליקות.







מידות: T5-M12

מחירים:
חולצות החל מ- 39.90 ₪ 
פליזים החל מ- 49.90 ₪ 
JEGGING - 59.90 ₪ 
מכנסי פוטר - 49.90 ₪ 
שמלות החל מ- 79.90 ₪ 
סריגים החל מ- 79.90 ₪

BABY BOYS



בקולקציה תמצאו מגוון לוקים חורפיים מתוקים ומדליקים, המורכבים מחולצות מודפסות וצבעוניות מכותנה או וופל, חולצות ומכנסי פליז נעימים ומחממים, סריגים חלקים או עם פסים, מגוון קפוצ'ונים ופוטרים נוחים, מכנסי דגמ"ח, ג'ינסים וז'קטים. לצד כל אלו, ניתן למצוא מבחר גדול של פיג'מות עם הדפסים שונים כמו חיות, דמויות מצוירות ועוד.

להשלמת המראה, מגוון אקססוריז כמו כובעים מחממים, גרביים, כפפות וגם מגפיים, סניקרס ונעלי בית.


מידות: T5-M12

מחירים:
חולצות החל מ- 39.90 ₪
פוטרים החל מ- 49.90 ₪
פליזים - 49.90 ₪ 
סריגים החל מ- 59.90 ₪
ג'ינסים - 59.90 ₪
מכנסי פוטר – 49.90 ₪ 


NEWBORN

הקולקציה לתינוקות כוללת ביגוד ראשוני רך ונעים במראה מתוק ליום יום לצד פריטים למראה אופנתי, מדליק וחגיגי; אוברולים דקים מכותנה או פליז, בגדי גוף מודפסים במגוון צבעים לבנים ולבנות, פוטרים, פליזים רכים ומחממים ושמלות וחצאיות מתוקות ונסיכותיות. 

בנוסף, ניתן למצוא סטים מתוקים של בגדי גוף, מכנסיים וכובע תואם שיכולים לשמש פתרון נהדר למתנות לידה.



מידות: M0-18

מחירים:
סטים אופנה החל מ- 79.90 ₪
אוברולים מפליז ומכותנה - 79.90 ₪


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה