יום שבת, 28 בנובמבר 2015

Keds מציגים קולקציית סתיו חורף 2015/16

Keds  מציגים קולקציית
 סתיו חורף 2015/16 

קולקציית סתיו-חורף משדרת נינוחות לצד אופנתיות בהשראת Modern Fusion – שילוב בין עולמות "הישן והחדש"  רטרו ומודרני

קולקציית KEDS kids   מתחלקת לקבוצות קונספט המעוצבות בהשראת סיפור ייחודי המחבר בין צבעים וחוויות


אחת החנויות שאני מאוד אוהבת לבלות בהן הינה KEDS kids, כאן נמצא בגדים באיכות גבוהה ששורדים מעולה גם לאחר אין ספור כביסות, הבדים נעימים למגע ונוחים לקטנים, המחירים די נוחים ולדעתי אין אחד שלא ימצא כאן את מבוקשו.    בנים, בנות, תינוקות לכולם כאן יש מענה שהולם את הגיל.



קולקציית סתיו חורף מציג מגוון רחב של בגדים חגיגיים לצד בגדי פנאי בגזרות מיוחדות אשר עוצבו תוך הקפדה על איכות, רכות ונוחות, הבגדים מדליקים , הפריטים עושים שימוש בשילובי בדים, בטקסטורות שונות ומציגים צבעוניות נעימה, רעננה ועכשווית. כמידי עונה ניתנת חשיבות רבה לרכות הבדים הסרוגים והארוגים, גומי גמיש ליצירת לבישה קלה ונוחה, כפתורים להתאמת הבגד לכל ילד, לחצניות לפתיחה קלה ומהירה וכך גם בפרטי האופנה הטרנדים נעשית חשיבה בכל הקשור להפיכת האופנה לקלה עבור ההורים ונחה עבור הילדים והתינוקות. קולקציית החורף של Keds Boys/ Girls קולקציה איכותית, מגניבה, דינאמית ועכשווית הבנויה מ"סיפורים" שונים. הקולקציה וההשראה הכללית לעיצוב הקולקציה היא Modern Fusion - שילוב בין עולמות- ישן מול חדש, RETRO ומודרני בקולקציה דפוסים וגרפיקות שפותחו בטכניקות שונות וחדשניות: דפוסי קטיפה, דפוסי תלת מיימד, דפוס גומי, דיגיטלי, ערבוב בין עולם המבוגרים לעולם הילדים, קולאז'ים של אסוציאציות, זיכרונות ואוירה. בקולקציה מעיל דמוי עור בגזרת "טייסים" וכן במראה Fine קלאסי נקי ובשילוב פרווה פנימית. מבחר רחב של ג'ינסים בצבעים, שטיפות וגזרות שונות- SKINNY,SLIM,STRIGHT, תוך שמירה על רכות ושימת דגש על נוחות ופרקטיות. ג'ינסים בשילוב גומי או ריב למטרת נוחות לבישה. בקולקציה החדשה נעשה שימוש בבדים חדשים כמו ג'ינס FRENCH TERRY, רך ונעים ללבישה ובמראה USED. מבחר רב של סריגים: עבים, דקיקים, משחקי פסים וג'קארד. סריגים במראה מודרני נקי וסריגים במראה רטרו עם טוויסט לעולם המודרני עם אביזרים מדליקים להשלמת המראה, מבחר חגורות במראה קלאסי איכותי, אבזמים מדליקים, כפתורים, פאצ'ים וכו', הכול בעיצוב אישי שפותח במיוחד עבורנו ויצר TOTAL LOOK מושלם. 



קולקציית סתיו חורף של KEDS kids פורסת בפנינו שילוב בין עולמות "ישן מול חדש" קולקציה מעיזה מגוונת המשלבת סגנונות, גזרות וצבעוניות, פרטי בייסיק לצד פריטים טרנדיים, כאשר ההשראה לעיצוב הקולקציה היא Modern Fusion לפי חלוקה לנושאים הבאים:





RETRO DENIM קבוצה שפותחת את עונת הסתיו ולוקחת אותנו למסע בין כוכבים עם שילוב אלמנטים של כוכבים בטכניקות שונות בשילוב עם ג'ינסים. שימוש בבדי ג'ינס בגוון תכלת בהיר עם לבן חגיגי ותחרה, נקודות צבע נוצצות בכסף משדרת רעננות וקו חגיגי עדין. ובקטגורית BACK TO FUTURE "החלל" סגנון קז'ואל, ספורטיבי יום יומי , בדים רכים ופחות חגיגיים, ג'ינסים פחות צמודים לגוף.




HAPPY WINTER קבוצה צבעונית ושמחה שמתחילה בסתיו וממשיכה גם אל תוך עונת החורף, מזכירה לילדים שגם בחורף כייף, שמח, צבעוני ורענן. הפריטים מתאפיינים בצבעים עזים סריגים עם פסים ונקודות, סריגי ג'קארד צבעוניים, שימוש ושילובים בחומרים שונים. 



HIPPIES FROM THE FOREST קולקציה המעוצבת באווירה חורפית של יער, עם אלמנטים של פעם שילובי צבעים לא סטנדרטיים, בדי טקסטורות עם שילובי ג'ינס, בדים מודפסים, משבצות לבנים ופרחוניים לבנות. דמויות מהיער כמו שועל ודב ניתן למצוא בהדפסים על החולצות או בטכניקת ג'קארד על סריגים. 


BRITISH GRANGE קולקציה נועזת ומודרנית במיוחד בסגנון "פאנקי", שילובים של בדי משבצות עם ג'ינס משופשף, דפוסים מדליקים על החולצות כמו: כלב על אופנוע או קיפוד עם שרשרת. אביזרים בהם השתמשנו: עוריות, אבנים וניטים קטנים, תוספות של שלייקס המדגישים חדשנות ועושים את הבגד יותר מגניב ואופנתי לילדים. הג'ינסים בצבעים של: כחול שחור ואפור עם שפשופים וקימוטים גזעיים. 




GLAM ROCK קולקציה רוקיסטית מדליקה שממשיכה את הסגנון האופנתי של הקבוצה הקודמת British grange רק כאן בגזרות יותר אלגנטיות וסגנון חגיגי יותר. 

שמלה וחצאיות קלוש משבצות לקטנטנות שניתן ללבוש גם עם חולצה מעוטרת באפליקציית יהלומים, ג'ינסים, שילוב של בדי סינגל ואריגים עם דפוסים מנומרים ופפיטות. להשלמת הלוק למראה עשיר ושיקי עם פריטים חגיגיים קלאסיים וגם אופנתיים ניתן אף לשלב מקולקציה אחרת TAPESTRY ADDICT & ROMANTIC KITCH 



TAPESTRY ADDICT & ROMANTIC KITCH קולקציה חגיגית נוספת המעוצבת לסיפורים מסתוריים ואגדתיים מהיער. שימוש בבדי טאפסטרי פרחוניים שניתן ללבוש עם סריגים וחולצות חלקות. תוספות של אביזרים קטיפתיים, תחרות, פפיונים רומנטיים. בגדים עוטפים וחמים, פרוות למיניהם, דפוסים של פרחים, בגדים מנומרים, סריגים ושמלות סרוגות עם דוגמאות של פרחים ודמויות מהיער.

NORDIC קולקציה חורפית ומחממת אשר תכנס לחנויות בעונת החורף עם פריטים מחממים, נעימים ומפנקים, בגדיים פרוותיים – בבד המכונה פליז כיבשה" אוברולים, אפודות, מעילונים וכדומה, חלקם עם בטנה. דמויות וחיות חורפיות באפליקציות ובדפוסים, סריגי ג'קארד עם יעלים, פתיתי שלג, סריגה עבה עם צמות. בדים מלאנג'ים, אלמנטים של כפתורי עץ, שרוכים וחבלים, פונפונים קטנים ובדי טקסטורות למכנסיים. הכל במראה נעים, רך ומחמם ובצבעוניות של לבן, קרם, חום ואפור בהיר עם אקצנטים באדום ולבנות גם עם ורוד בייבי. 

עוד בקולקציה תת קולקציה - MUST KEDS פריטים שחייבים להיות בכל ארון, פרטי בייסיק- מארזי בגדים ייחודיים המעניקים חווית קנייה פשוטה נוחה ומגוונת. בקבוצה מארזי T SHIRTS מכותנה עם גרפיקות חמודות מעולם הספורט אצל הבנים ודפוסי לבבות אצל הבנות. מארזים של טייצים ומכנסיים רכים ונוחים ליום יום, בגדי גוף מודפסים ואוברולים נוחים שחובה לכל תינוק מקבוצת ה- SIMPLY SOFT קבוצה מפנקת במיוחד לתינוקות (בנים ובנות) המתאפיינת בבדים רכים במיוחד. הגזרות פשוטות ונינוחות, הבדים חלקים ומפוספסים משולבים עם דפוסי איורים נאיביים נקיים ואפליקציות של לבבות לבנות. בדי פליז קלים וחמימים, מודפסים פסים לבנים, ובעיגולים צבעוניים לבנות. הבגדים בקבוצה נעימים, בגזרות נקיות ונוחות לפעוטות ותינוקות.





טווח מחירים קולקציות KIDS: 

מכנסיים וג'ינסים : החל מ- 89.90 ₪ - עד- 159 ₪ 
שמלות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 189.90 ₪ 
חצאיות: החל מ- 89.90 ₪ עד- 129.90 ₪ 
מעילים: החל מ- 119.90 ₪ עד- 299 ₪ 
סריגים: החל מ- 109.90 ₪ עד- 119.90 ₪ 
טוניקות: החל מ- 139.90 ₪ עד – 169.90 ₪ 
ז'קטים וקרדיגן : החל מ- 159.90 ₪ עד-249.90 ₪ 
חולצות: החל מ- 59.90 ₪ עד-129.90 ₪ 
טייצים: החל מ- 69.90 ₪ עד- 119.90 ₪




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה