יום שבת, 27 בפברואר 2016

חברת "הנסיך הקטן" משיקה ערכת אביזרים וציוד של סמי הכבאי – שתהפוך כל ילד לכבאי המפורסם!



חברת "הנסיך הקטן" משיקה ערכת אביזרים וציוד של סמי הכבאי – שתהפוך כל ילד לכבאי המפורסם!



הנסיך הקטן שלי בן הארבע חי, נושם וחולם על סמי הכבאי, הוא צופה הדוק בסדרה, אני חושבת שיש לו כבר את כל הכבאיות והבובות של סמי ואף אפילו עוגה הכנתי לו של סמי הכבאי.



רגע לפני פורים חברת 'הנסיך הקטן' מהיבואניות המובילות בישראל למוצרי ילדים ותינוקות משיקה בישראל ערכת אביזרים תואמים את דמותו של סמי הכבאי להרכבת תחפושת מושלמת או למשחקי דמיון בדמותו של הכבאי המפורסם (אני אף חושבת שבהחלט ניתן להפוך את הערכה לתחפושת לפורים, רק להוסיף מכנס צהוב והתחפושת מושלמת).

ערכת 5 אביזרים: סט הכלים המשמשים את סמי הכבאי במהלך עבודתו. 



הסט כולל חמישה אביזרים- 

· הווסט הכחול של סמי 

· פנס

· גרזן חילוץ

· מכשיר קשר

· חגורת נשיאה. 

מחיר הערכה: 169.90 ₪ 

אין לי כל ספק כי הילדים שכל כך אוהבים את הדמות יתאהבו בערכה כפי שהנסיך שלי התאהב- תביטו בפניו כמה אושר ניכר מהם כאשר הופך בן רגע לסמי הכבאי.



כל החלקים באיכות גבוהה מאוד, לא מתפרקים ומותאמים גם לקטנים שבחבורה היות ואין חלקים קטנים ומתפרקים במוצרים.


להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. לבירור נק' מכירה: 'הנסיך הקטן' 08-9426633. www.littleprince.co.il

סמי הכבאי הנה סדרת טלוויזיה מצליחה לילדים אשר מעלה תובנות ומדברת על הסכנה הטמונה באש ובסכנות נוספות. סמי הגיבור הנו כבאי מצטיין אשר עובד בתחנת הכיבוי של פונטי פנדי, בכל פרק, סמי הכבאי עוזר ומטפל בבעיה שהתעוררה אצל אחת הדמויות, תוך כדי מסרים חינוכיים ומודעות לסכנות. 

חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי ילדים ותינוקות איכותיים, ביניהם: סמי הכבאי, טבע תום, טומי טיפי, ועוד....



תגובה 1: