יום שבת, 27 בפברואר 2016

מסעדת פפריקה- Y CENTER פתח תקווה

לא אחת כאשר שומעים שאני גרה בפתח תקווה מרימים גבה ואומרים : "בעיר המתה הזאת?" אז זהו שממש אבל ממש לא!!! פתח תקווה התפתחה, מתפתחת ותתפתח.

יש בעיר המון איזורים חדשים, מפותחת מאוד, איזורי ההייטק קמים כפיטריות לאחר הגשם והחשוב ביותר יש איפה לבלות. 
במתחם ה- Y CENTER יש אין ספור חנויות , המון בתי קפה ומסעדות (שווה להיות חבר מועדון ולקבל מידע על המבצעים השווים ביותר, הנחות ייחודיות, פעילויות חינם, שוברי מתנות ועוד הפתעות).

השבוע היה עבורי אחד השבועות הקשים והלחוצים ועל כן יצאנו ביום חמישי להפיג את הלחץ למסעדת פפריקה המצויינת, מי שתושב העיר יודע שפפריקה הינו השם הנרדף לפתח תקווה- זהו מוסד ותיק כבר למעלה משני עשורים, המטבח של פפריקה הינו מטבח ישראלי קלאסי אך מנגד מטבח מגוון ורב תרבותי המציע ארוחות נפלאות במחירים נוחים.
כאן כל בן משפחה יכול להזמין לעצמו את המנה האהובה עליו- האחד מנת פסטה נפלאה, השני מנה מהמטבח התימני (גחנון, זיוה וכדומה), השלישי  טעמים של בית בנוסח שניצל ו/או קציצות ועוד ועוד.




מסעדת "פפריקה" היא מקום בילוי מושלם למשפחות וילדים - מלבד האוכל הנהדר, יש למסעדה עוד כמה הנאות בשרוול במיוחד עבורכם: בחגים ובאירועים מיוחדים עושים ב"פפריקה" שמח לכולם. מי שכבר פעם בא - לא יחמיץ את התענוג להבא ! למשל, בשבת לפעמים יש מאפרת שמעסיקה את הילדים, כשהם מתפנים מלכרסם את מה שהזמינו מתפריט הילדים המגוון שלנו ולהשתעשע במשחק ההרכבה המיוחד שהכנו עבורם.

ל"פפריקה" עיצוב יוקרתי ומרשים והיא רחבת ידיים במיוחד, אבל בזכות החלוקה המתוכננת שלה אפשר להרגיש בה נינוחים ואינטימיים, עם מרחב וספייס אישי. הילדים יכולים להתרוצץ בהנאה בזמן שאתם מתרווחים בשלווה בכיסאותיכם ואנחנו משרתים אתכם.

"פפריקה" פתוחה מסביב לשעון, ומספקת מענה שלם לנכים, הכולל גישה מלאה, שירותים ועוד.

אז שנתחיל? התחלנו במנות ראשונות נפלאות שהעניקו פתיחה נהדרת לארוחה מפנקת:

כרובית בציפוי פריך מלווה בטחינה, לימון כבוש וסלסלת עגבניות- אחת המנות האהובות עלי.



כנפיים ברוטב צילי, שומשום קלוי ובצל ירוק- גם מנה זו כמה פשוטה ככה טעימה:


הזוגי שלי לא ויתר על מרק הבשר המעולה- בשר גולש עם תפוחי אדמה והמון טעמים חלומיים:


למנות עיקריות הגיעו לשולחננו:

המבורגר בקר- 250 גרם של בשר טחון טרי וטעים כל כך, מלווה במבחר ירקות, בצל מקורמל בצילי וביצת עין- בהמלצת הצוות ההמבורגר הוגש מדיום והיה כל כך עסיסי וטעים, הלחמניה ספחה לתוכה את שילוב המיצים והטעמים, ממליצה בחום:



הזוגי הזמין נתח אנטריקוט - 300 גרם של אושר, הבשר טרי, עסיסי , נימוח- המנה מגיעה עם 2 תוספות - ציפס וסלט ירוק, מנה מצוינת.
לרוב אנו דוגלים באכילת דגים במסעדת דגים ואכילת בשר במסעדה שמתמחה בבשרים אולם כאן בהחלט מבינים בבשר, הנתח היה מעולה, ממליצים בחום:



את הארוחה ליווני עם יין תבור פנינים לבן (חברים, מחיר כוס יין עומד רק על 21 שקלים, מחיר מגוחך שאני לא מכירה במסעדות) ובירה הוגרדן- בירה הולנדית מצויינת:


קינחנו בהמלצת המלצר המקסים שלנו  העונה לשם סער בעוגת אוראו נפלאה- עוגה מתוקה אך עם זאת עדינה- ממליצה לאוהבי המתוק אם כי לא מתוק מידי:


אנחנו מבלים המון עם הילדים ובלי הילדים במסעדה , תמיד אבל תמיד השירות חייכני ואדיב, האוכל טרי וטעים ובמחירים נוחים, אז רוצו גם אתם, מילה שלי אתם תהנו.

מסעדת פפריקה • השחם 21, יכין סנטר, פתח תקווה • טל. 073-7822982


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה