יום שני, 8 בפברואר 2016

מסעדת צ'ורסקו- חגיגה קרניבורית

כשאני ממש רוצה להפתיע את בעלי אני מציעה לו לצאת איתי לדייט במסעדת בשרים איכותית, כקרניבור אמיתי אין מאושר ממנו, הפעם החלטנו להדרים לכיוון גדרה למסעדת צ'ורסקו המצויינת עליה שמענו כבר אין ספור המלצות.
הגענו בערב סגרירי וגשום אולם זה לא מנע מהמסעדה להיות מלאה (מזל שיש הרבה מקומות במסעדה), השירות כאן מוקפד מאוד, איכותי וחייכני, האווירה נעימה מאוד וברקע מתנגנת לה מוזיקת רקע נעימה.





ברחובה הראשי של המושבה הוותיקה גדרה , בין בתים עתיקים מתקופת הבילו"יים ( 1884 ) , התמקמה לה מסעדת צ'וראסקו , מסעדת גריל כשרה המציעה חגיגה של בשרים ויין. המסעדה אשר חרטה על דגלה איכות ללא פשרות מתמקדת בהגשת בשר העובר טיפול מקצועי ויישון במקום.


העיצוב הרומנטי והאוירה הנעימה , יחד עם בשרים משובחים ויין בוטיק ישראלי , 


במסעדה שני חדרי V.I.P המאפשרים אירועים באוירה אינטימית עד 30 איש.


פתחנו עם 2 מנות ראשונות מדהימות:

קרפציו- פרוסות דקות של סינטה בכבישה עדינה של שמן זית ובלסמי, צנונית ואורוגולה טרייה- פרוסות דקות של עונג, הכבישה עדינה וכך גם התיבול המינימליסטי שיצר מנה מדהימה:



מאחר והקרפציו לא מלווה בלחם הבית ממליצה להזמין את הפוקאצה הביתית המלווה בצ'ימיצ'ורי, קונפי שום וסלסה עגבניות:




כבד אווז- מדליוני כבד אווז על ברוסקטות וריבת שרי- מנה עשירה מאוד וכל כך טעימה, הכבד נימוח ועשוי בדיוק במידת העשייה המדוייקת, ריבת השרי המצורפת יצרה ארומה והקפיצה את המנה, ממליצה לא לוותר:



למנות עיקריות אני בחרתי בסטייק אנטריקוט - 300 גרם של אושר, הבשר טעים מאוד, טרי ועשוי בדיוק במידת העשייה המתבקשת:


הקרניבור שלי הזמין את הפילה בקר- 250 גרם (לדעתי יותר) של עונג, נתח עסיסי מאוד, אדמדם, טרי ואיכותי :


אנחנו מאוד אהבנו ומשיחה שעשינו לאחרונה עם חברים שגרים בקרבת המסעדה נאמר לנו כי זוהי מסעדת הבית שלהם, המקומיים מאוד אוהבים אולם כהמלצה אישית סעו, היא ממש לא רחוקה מאיזור המרכז, רק חצי שעה נסיעה והגעתם למקום איכותי, טעים, מפנק, נקי.

ממליצים בחום!!!

הבילויים 7 , גדרה
טלפון: 053-9428611
פקס: 08-8681463


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה