יום שבת, 13 בפברואר 2016

מוצרי Rashel- כי גם לי מגיע להתפנק



לאחרונה עוברת עלי תקופה לא פשוטה בכלל מבחינה בריאותית, מבעיה אחת לבעיה אחרת, מבדיקה אחת לבדיקה אחרת, בבוקר אחד בין כל האיכסה דפק לו שליח חמוד בדלת ובידו חבילת פינוקים שווה במיוחד מבית Rashel- מודה רק לאחרונה הכרתי את המותג וממש חבל שכך.


ליין מוצרי "ראשל", מביאים את העבר אל קידמת הטכנולוגיה החדשנית ופורצת הגבולות. סודות הרקיחה למוצרי הקוסמטיקה ומוצרי הבריאות , פותחו ויוצרו על בסיס ספר התרופות והקוסמטיקה של סבתא ראשל .
סבתא ראשל נולדה לפני 82 שנה בדרום ספרד, למשפחה הידועה ומוכרת ביכולות הריפוי ורקיחת מוצרים טיפוליים וקוסמטיים, יכולות אשר עברו בשושלת המשפחה מאם לבת.
מאחורי סדרת "ראשל" עומדת חברת "קלורי" המתמחה במחקר, פיתוח וייצור מוצרי בריאות וטיפוח ייחודיים המשלבים את חוכמת העבר עם טכנולוגיות חדשניות.
חברת קלורי עושה את מירב המאמצים ומשקיעה את מיטב המשאבים כדי לייצר את מוצריה באיכות ובסטנדרטים מהטובים ביותר בתחום הקוסמטיקה ומוצרי הבריאות הטיפוליים.
כל מוצרי החברה ובכללם ליין מוצרי "ראשל" מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד ובתהליך מיוחד שמשלב ידע וטכנולוגיה ממכוני המחקר והפיתוח מהמובילים בעולם.
מוצרים אלו והחומרים המרכיבים, נבחרים בקפידה ומיוצרים על מנת לספק ללקוח תוצאות ריפוי, טיפוח וחווית קנייה אולטימטיביות.

השבוע למי שלא זוכרת חגגו את יום האם/יום המשפחה ואני החלטתי להתפנק ולעשות ערב עבורי בלבד, הכנתי לעצמי אמבטיית קצף, כוס יין איכותי , ספר טוב וייאלה לשעת פינוק שכלל טיפול פנים מפנק במיוחד (וכולו כאמור באמבטיה).

מרחתי את פניי בפילינג מגרגירי אפרסק- פילינג ייחודי בעל תמציות צמחים, המיועדים לניקוי יסודי של נקבוביות העור, משאריות שומן וזיהום.הפילינג מסייע בהסרת תאים מתים, ומסייע לחיזוק התהליך הטבעי של התחדשות העור, משווה לעור מראה צעיר ורענן.
הוראות שימוש - למרוח על העור, לעסות ולשטוף היטב, אין להשתמש באיזור העיניים.

לא שטפתי מיד אלא נתתי לפילינג לשבת על פניי במשך כחמש דקות, כבר לאחר השטיפה הראשונית חשתי בעור פנים נעים למגע ונינוח במיוחד.
הגרגירים עדינים ולא שורטים את הפנים.



סרום פנים עשיר -סרום קטיפתי, עשיר בתמציות צמחים ייחודיות וויטמינים המסייעים לטיפוח העור.מכיל: ויטמין E, A, Q10 ,C, חומצה אלפא ליפואית ושמנים אתריים: רוזווד, סנדלווד ואילנג אילנג. הסרום משפר את מרקם העור ומקנה לו מראה צעיר, רענן ומלא ברק.
מתאים לכל סוגי העור לשימוש במהלך היום, בדרך כלל מתחת לקרם הלחות להזנת העור בויטמינים ושמירה על חיוניותו.

הוראות שימוש: למרוח כמות רצויה ולעסות בתנועות קלילות את עור הפנים עד לספיגה.



קרם ארומטי למניעת קמטים- (עכשיו יש מי שיגיד, היי, את רק בת 37 על איזה קמטים את מדברת? אז דווקא בגיל הזה אני חושבת שעלינו להתחיל להשקיע בפנינו ולדאוג למוצרים באיכות גבוהה לשם מניעת הקמטים שלא נגיע לגיל מאוחר יותר עם קמטוטים ונתחיל לבכות איפה היינו בכל השנים)

קרם יחודי, המשלב יתרונות של תמציות צמחים, ויטמינים ושמנים, אשר תורמים לצמצום עומק הקמטים ודחיית סימני בלות, הקרם מסייע בבניה מחודשת ומקנה לעור מראה צעיר, רענן ומלא ברק.
הוראות שימוש: לאחר ניקוי העור להספיג את הקרם בטפיחות קלות באיזור הפנים והצוואר. לחזור על פעולה זו מדי בוקר וערב- הקרם נספג במהירות בעור ולא מותירו שמנוני, בעל ניחוח עדין ונעים.


מיותר לציין כי לאחר שעת פינוק שכזו יצאתי עם אנרגיות מטורפות, מוצרי Rashel הפתיעו ומפתיעים אותי בענק, מוצרים באיכות גבוהה מאוד, נעימים למגע, בעל ניחוח עדין ונעים, לחברה יש מוצרים: לטיפוח הגוף, לטיפוח הפנים, אמבט ורחצה וסדרות שונות.

לרגל יום המשפחה/יום האם מפנקת גם אתכן בקופון מיוחד המקנה סבון ארומטי בכל קניה ומשלוח חינם- שווה:


ממליצה בחום!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה