יום רביעי, 3 בפברואר 2016

סדרת 'סיפורי צעצועים לראשית קריאה'

לאחרונה קיבלנו להכיר מקרוב את סדרת "סיפורי צעצועים לראשית קריאה", מדובר על סדרה מקסימה מקסימה לילדים שבראשית הקריאה. הספרים צבעוניים, מושכים את העין וגורמים לילד לרצות לשוב ולקרוא כל פעם מחדש, גם אלו שכבר יודעים לקרוא קוראים בהנאה מרובה.
הסדרה מכילה 4 ספרים : "פינוקיו מתעורר לחיים ועוד סיפורי צעצועים", "טום סויר וקרב החרבות ועוד סיפורי צעצועים", "העפיפון שברח ועוד סיפורי צעצועים" ו"מסיבת הפתעה".

מסיבת הפתעה


פתחו את ספר האוצרות הזה וגלו בפנים ארבעה סיפורי צעצועים מקסימים ושובי לב מאת סופרי הילדים הטובים ביותר בעולם. מלבד הסיפור על מסיבת ההפתעה הנהדרת, מתוך 'גברים קטנים' מאת לואיזה מיי אלקוט', תמצאו פה גם סיפור על בית בובות מיוחד במינו מאת קרולין ולס, תקראו על כדור קסום היוצא להרפתקה מאת אדית נסביט, ותשמעו סיפור על מזחלת שלג שלא רואים כל יום. 

 פינוקיו מתעורר לחיים ועוד סיפורי צעצועים 


פתחו את ספר האוצרות הזה וגלו בפנים ארבעה סיפורי צעצועים מקסימים ושובי לב מאת סופרי הילדים הטובים ביותר בעולם. מלבד הסיפור על פינוקיו, בובת העץ שכולנו מכירים ואוהבים, שכתב קרלו קולודי, תמצאו פה גם סיפור על ילד קטן שבונה עיר פלאים אגדית מאת אדית נסביט, תשמעו על בובה לונדונית שמחפשת בית חדש בסיפור מאת ריצ'רד הורן, ותקראו על בית בובות מיוחד במינו בסיפור מאת פרנסס הודג'סון ברנט. 

טום סויר וקרב החרבות ועוד סיפורי צעצועים


פתחו את ספר האוצרות הזה וגלו בפנים ארבעה סיפורי צעצועים מקסימים ושובי לב מאת סופרי הילדים הטובים ביותר בעולם. מלבד הסיפור על טום סויר, הילד השובב שכולנו מכירים ואוהבים, מתוך 'הרפתקאות טום סויר' מאת מארק טוין, תמצאו פה גם סיפור על משחק מחבואים מיוחד מאת סוזן קולידג', תקראו על גינה שהפכה לג'ונגל בסיפור מאת אדית נסביט, ותשמעו על חידה מסתורית בכיכובן של שלוש בובות שהוא סיפור עממי. 


העפיפון שברח ועוד סיפורי צעצועים 



פתחו את ספר האוצרות הזה וגלו בפנים ארבעה סיפורי צעצועים מקסימים ושובי לב מאת סופרי הילדים הטובים ביותר בעולם. מלבד הסיפור המרגש על העפיפון שברח שכתבה לוסי מוד מונטגומרי, תמצאו פה גם סיפור על כלב שובב שיוצא לטיול מאת ג'וני גרואל, תקראו על עפיפון מיוחד בצורת ציפור מאת פרנסס פרילינג ברודריפ, ותשמעו על ילדה קטנה שמקבלת מתנה מקסימה ומקפיצה בסיפור מתוך 'סוד הגן הנעלם' מאת פרנסס הודג'סון ברנט.

כל הסיפורים מתאימים להקראה לפני השינה או סתם להתכרבלות משותפת על הספה, והם מלווים באיורים מרהיבים שישמחו את לבכם.

הוצאת "דני ספרים", 40 עמודים. מחיר לצרכן 29.90 ש"ח, כריכה קשה, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה