יום שני, 29 בפברואר 2016

לזניה בשרית טעימה במיוחד



לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית את הסקיני פסטה, מודה עד היום לא הצטרפתי למתנסים מאחר ושמעתי המון ביקורות שליליות על הפסטה אולם השתכנעתי והחלטתי שאם לחלק מהאוכלוסיה זה טוב אני חייבת לנסות, במקרה הגרוע לא יהיה טעים.

אז כאחת שסובלת מעודף משקל ודי "מכורה" לפחמימות (כן, אגלה לכם סוד יכולה לחיות אך ורק על פחמימות ללא צורך בשום מרכיב נוסף) הסתקרנתי, הייתכן שאוכל לאכול פסטה/נודלס/לזניה ללא פחמימות? האם ייתכן שלא אצטרך להתנזר מהמאכלים האהובים עלי ובכל זאת לרדת במשקל?

קיבלתי 2 חבילות של סקיני פסטה- עלי לזניה, לא הייתי צריכה לחשוב יותר מידי , החלטתי ללכת על לזניה בשרית לארוחת ערב של שישי בערב (רגע, תיכף אתן מתכון מסודר).



עלי הלזניה מגיעים בתוך שקית וואקום עם מים, האמת? כאשר פתחתי את האריזה מעט נרתעתי, העלים היו נראים לי קצת קשים ולא נעימים כל כך ועל כן השרתי אותם לחמש דקות במים רותחים.

מעט רשמים לפני המתכון, ראשית עלה אחד לא השרתי והנחתי אותו בשולי הלזניה- הוא היה מעט צמיגי על כן ממליצה בחום להשרות מעט במים רותחים.

מעבר לכך חייבת לציין שעלי הלזניה טעימים מאוד, נכון, זה לא הטעם המקורי אבל עדיין תחליף מעולה וטעים.

לדעתי צריך לפחות 4 חבילות עלי לזניה על מנת שתצא לזניה גבוהה ומשביעה.



מאחר והיו לי רק שתי חבילות יצאה לי יחסית לזניה נמוכה אך עם זאת מאוד טעימה ומשביעה.

מאחר וסקיני פסטה אינה מכילה סוכר, גלוטן ושומן והיא מכילה 0% חלבון ורק 3.5 גר' פחמימות היא בעלת ערך גליקמי נמוך במיוחד ולכן היא מהווה תחליף מעולה לנודלס, ספגטי, אורז ותפוח אדמה.

סקיני פסטה מהווה פתרון אידיאלי לדיאטת פחמימות, למפרידים בין חלבון לפחמימה, לדיאטת סוכר וגלוטן, דיאטת כולסטרול ושומן, לנמנעים מחלבון וכמובן ל "סופרי קלוריות או נקודות".

עכשיו לאחר ההתנסות מבטיחה לנסות גם את שאר המוצרים.

אז שנעבור למתכון?

המצרכים:

לרוטב העגבניות:
בצל קצוץ
שום כתוש
עלי בזיליקום
2 קופסאות מרוסקות
תבלינים

לבשר:
בצל קצוץ
שום כתוש
חצי קילו בשר בקר טחון טרי
תבלינים: מלח פלפל

אופן ההכנה: 

להשרות 4 חבילות עלי לזניה של סקיני פסטה במים רותחים לחמש דקות.

לטגן בצל קצוץ דק, להוסיף מעט שום כתוש, 2 קופסאות עגבניות מרוסקות ולערבב היטב, לבשל על אש נמוכה כרבע שעה.

להוסיף עלי בזיליקום שלמים, תבלינים: מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, פפריקה מתוקה.

לטגן במחבת בצל קצוץ, להוסיף שום כתוש וכחצי קילו בשר טחון טרי, לפורר ולטגן עד שמחליף את צבעו.

לשמן עם ספריי שמן תבנית, לשטח שכבה של עלי לזניה, להוסיף מעל שכבת בשר טחון, מעל רוטב, מעל פרוסות פיטריות/חצילים בתנור וחוזר חלילה, שוב עלי לזניה, בשר, רוטב , פיטריות וכו'.

לסיים בשכבת רוטב.

לכסות בנייר כסף ולהכניס לתנור כארבעים דקות, להוציא את הנייר כסף ולהשחים עוד כרבע שעה בערך.

להגיש חם.

בתאבון!

את המוצר פיתחו צוותי פיתוח מזון, דיאטניות וקולינריה ביוזמת אברהמסון, הקבוצה ערכה​ מבחני טעימות רבים, ​עד להגעה ​לטעם, למרקם ולריח, שאהובים על ידי הישראלים.

המפעל שנבחר​ בקפידה​ פועל בטכנולוגיה חדשנית תחת תקנים בינלאומיים מחמירים, ביניהם BRC (התקן האירופאי הגבוה ביותר), תקן בינלאומי לבטיחות תהליכי ייצור מזון ISO-22000-2005 והמוצר עצמו נבדק ואושר על ידי משרד הבריאות וה-FDA האמריקאי.

המוצר כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.​ הנהלת סקיני פסטה רואה במרכיבי המוצר ובטכנולוגית ייצורו בסיס למגוון רחב של מוצרים, שחלקם כבר בתהליכי פיתוח מתקדמים​. המוצר מהווה בשורה קולינרית מהפכנית ברמה עולמית, ובטעם מושלם.

במגוון קיימים: נודלס, אורז, ספגטי, קוסקוס, פטוציני ולזניה.

ניתן לרכוש חבילות בודדות וחבילות מעורבות הכוללות את המגוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה