יום שלישי, 9 בפברואר 2016

החורף עוד כאן חברים- תוספי תזונה מדיבר לילדים



חורף בריא לילדים 



אני לא יודעת איך החורף השפיע עליכם אך אצלינו המחלות דפקו בדלת בקצב מסחרר, כן, הרבה יותר משנים קודמות עד שנשברתי והחלטתי להגן על ילדי ועלינו- יותר ויטמינים, יותר תוספי מזון, יותר פירות הדר המכילים ויטמין C ויצאתי לדרך, התחלתי עם הילדים, חיפשתי את המוצרים הטובים ביותר שמצד אחד יהיו יעילים ומצד שני יעודדו את הילדים לנטילת הויטמינים.

מאחר ויש לנו כבר היכרות קודמת עם מוצרי "מדיבר" החלטנו להמשיך איתם, הסדרה מכילה 30% פחות סוכר ומסייעת לחיזוק המערכת החיסונית לקראת ובעת החורף.

תוספי התזונה מוגשים בצורת סוכריות ג'לי בטעמי ובצורת פירות שילדים אוהבים (והם אוהבים, מבחינתם ליטול כמה שיותר סוכריות ג'לי שכאלו). בסדרת מדיבר החדשה, כמות הסוכר הופחתה ב- 30% והוחלפה בסטיביה: ממתיק ממקור צמחי, וזאת מבלי לוותר על הטעם. סטיביה נמצא בטיחותי לילדים ולמבוגרים ונמצא בשימוש כתוסף למזון החל משנת 2008 בארה"ב ולאחר מכן אושר השימוש גם באירופה. המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.

מוצרי החורף של מדיבר:

מדיבר מולטיויטמין– סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תות, המכילות 8 ויטמינים ומינרלים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מדיבר ויטמיןC – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין C ומיצוי פקעות ורדים, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מדיבר חורף פלוס – סוכריות ג'לי בצורת פירות בטעם תפוז, המכילות ויטמין Cבשילוב פרופוליס, אכיניציאה וסמבוק, הידועים כמסייעים לחיזוק המערכת החיסונית, ללעיסה/מציצה. תכולת המוצר: 60 סוכריות ג'לי.

מדיבר חורף - רכיבים להגנה מירבית:

לאכיניצאה מייחסים השפעה על מערכת החיסון וקיצור זמן ההתקררות והשפעת, הפחתת סימפטומים של כאב גרון, שיעול וחום. לאכיניצאה עשויה להיות השפעה גם על מניעת הישנות התקררויות ודלקות במערכת הנשימה העליונה בילדים.

הסמבוק במתן דרך הפה, מסייע לטיפול במחלות מערכת הנשימה כמו התקררות ושפעת. מחקרים מעידים כי מיצוי הפרח ופירות הסמבוק, מסייע להפחית נפיחות בסינוסים ולהקל על גודש באף וכן לטיפול בשפעת בשל אפקט אנטי דלקתי, אנטיויראלי ונוגד חמצון המיוחס לסמבוק.

*30% פחות סוכר מסדרת מוצרי מדיבר הקודמת (ויטמין סי, מולטיויטמין+, מגה מולטיויטמין, מגה פרופוליס ואכיניצאה)

סדרת מדיבר:

מוצרי החורף הינם חלק מסדרה רחבה של ויטמינים ותוספי תזונה נוספים לילדים, התורמים בסיוע להגנה הטבעית של הגוף, להתפתחות הילד ולתזונה מאוזנת.

מוצרים נוספים בסדרה: מדיבר מולטיויטמין פורטה, מדיבר אומגה 3, מדיבר אומגה 3 קיד, ומדיבר פרוביוטיקה פורטה. המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, בתי המרקחת, בתי הטבע ובכל בתי המרקחת של קופות החולים. 

אתר מדיבר: www.medibear.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה