יום שני, 29 בפברואר 2016

סדרת סלטי אינסלטיסימה - Insalatisima ריו מרה, מותג הטונה מספר 1 באיטליה



סדרת סלטי אינסלטיסימה - Insalatisima
ריו מרה, מותג הטונה מספר 1 באיטליה
ארוחה קלה של טונה וירקות, טעימה ומזינה



כאשר השעה 12 בצהריים מגיעה הקיבה שלי מתחילה לעבוד שעות נוספות, ארוחה בשרית מלאה אני לא לוקחת עימי לעבודה מאחר ומיד לאחר אכילתה אני מחפשת מיטה ואין לי אופציה שכזו בעבודה על כן אני לוקחת עימי לעבודה כל יום נשנושים קלים ו/או ארוחות קלילות בנוסח ירקות, גבינות וסלטים קרים.

השבוע בדיוק בעת הכנת הצידה ליום המחרת דפק שליח חמדמד בדלת ועימו סדרת סלטי אינסלטיסימה מבית "ריו מרה", מודה ומתוודה טרם טעמתי את הסדרה עד אותו היום.

סדרת "אינסלטיסימה" של מותג "ריו מרה" מציג ארוחות קלות של ירקות עם טונה בשני טעמים:
ירקות בנוסח מקסיקני עם טונה - שעועית אדומה, תירס, פלפל אדום, גזר ונתחי טונה בתיבול פיקנטי.



ירקות גינה עם טונה - תירס, אפונה, גזר וזיתים עם נתחי טונה:





אז הבחירה הייתה קלה, לקחתי ליום המחרת ירקות בנוסח מקסיקני עם טונה - שעועית אדומה, תירס, פלפל אדום, גזר ונתחי טונה בתיבול פיקנטי, פירכיות אורז, מבחר ירקות ואני מסודרתתתת, ארוחה מזינה, בריאה וטעימה.

סדרת ארוחות אינסלטיסימה של ריו מרה מציעה ארוחה קלה של טונה וירקות, אשר מגיעה בקופסה ייחודית עם מכסה לפתיחה קלה. אידיאלית לפיקניקים, טיולים, ונסיעות לחו"ל, כנשנוש מזין בין ארוחות או ארוחה קטנה כשלעצמה ואף כארוחה מהירה on the go. כל מה שצריך לעשות לאחר הפתיחה הוא לערבב את הירקות הנמצאים בחלק העליון עם נתחי הטונה המובחרים של ריו מרה, הנמצאים בחלק התחתון- על מנת לשלב את מרכיבי הארוחה.





ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מכיל: 160 גרם.

נמכר על המדף בין טווח מחירים: 14.90-19.90 ₪

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה