יום שבת, 12 במרץ 2016

פנינה קסומה ואינטימית- ביסטרו בר דובנוב 8


השגרה היום יומית שלנו כל כך עמוסה, עבודה, בית, ילדים, ניקיונות, בישולים, קניות, מה לא? לעיתים אני מרגישה שאילולא היה ניתן הייתי בקלילות מוסיפה עוד שעות ליום מאחר וה-24 הקיימות לא מספיקות לי.

השבוע באחד הערבים יצאנו להפוגה קצרה עם חברים, לערב אינטימי, מפנק, מצחיק, מהנה וכל כך טעים במסעדת דובנוב 8, מסעדה בסגנון ביסטרו ובר הממוקמת באחת הפינות השקטות והיפות בתל-אביב. למסעדה צמוד גן מוצל ונעים המאפשר בילוי שקט ונינוח ללא מטרדי הרעש וההמולה התל-אביבית.

המסעדה נמצאת בסמיכות ובשכנות עם מוסדות התרבות העיקריים של תל-אביב כגון : מוזיאון, תיאטראות, משכן האופרה, כמו גם לבנייני משרדים ומוסדות אחרים.


המסעדה רכשה עם הזמן מוניטין גבוה ובשל איכותה ומיקומה, הפכה למקום מפגש קבוע של סועדים, הנמנים על מגזרים שונים, ולמעשה, הינה משמשת כמועדון חברתי תל-אביבי, המארח אנשי תרבות ואמנות, אנשי עסקים וכיו"ב.

בשעות הבוקר, מוגש תפריט הכולל מבחר ארוחות בוקר דשנות (בין השעות 11.30 ל-12.30 תוכלו להנות גם מארוחת בוקר וגם מארוחת צהריים בו זמנית), ובשעות הצהריים, עומד לרשות הלקוחות גם בר סלטים אטרקטיבי, המקפיד על טריות יום יומית, ומורכב עפ"י בקשת כל לקוח (במחיר מגוחך של 32 שקלים בלבד).

למסעדה בר מרכזי, המכיל מבחר עשיר של משקאות וקוקטילים מגוונים (היינות מצויינים).
הבר, ממוקם בחלל פנימי מעוצב ואסתטי, ומאפשר בשעות הערב והלילה בילוי אמיתי, לפי מיטב מסורת הברים בעיר תל-אביב, כמו גם בילוי אינטימי ורומנטי במיוחד.

אז מה היה לנו? למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

קרפצ'יו בקר- נתחי סינטה טרייה, שמן זית, פרמזן, בלסמי ומיקרו בזיליקום. מוגש עם ג'בטה- איכותי וטעים מאוד, מתובל בעדינות:




ארטישוק - קפרזה- עגבניות שרי, לבבות חסה רומית, בייבי מוצרלה באפלו, צלפים, אנשובי וארטישוק א-לה רומנה בשמן זית ולימון- סלט מרענן במיוחד, שילוב מוצלח של כל המרכיבים שאני אוהבת יצרו עבורי סלט חלומי:


הרינג כבוש- מוגש עם לחם קלוי, פרוסות עגבנייה ובצל קצוץ לצד חזרת אדומה, במילה אחת - מושלם!!!


חציל קלוי בגריל מוגש עם פוקצ'ה חמה, גרגרי חומוס, סלסת עגבניות, פטרוזיליה, ביצה קשה וטחינה- גם מנה זו הייתה מדהימה ככל קודמותיה, החצילים מוגשים חמים לשולחן וכל התוספות שלצידם יצרו חוויה מרנינה לחיך:


כל הלחמים הנפלאים שהצטרפו למנות ממאפיית לחמים הנפלאה ועל כן גם הם באיכות גבוהה מאוד.

למנות עיקריות אני הזמנתי סטייק אנטריקוט-300 גר' מוגש עם פלפל חריף, בצל ועגבנייה צלויים בגריל, נתח איכותי מאוד, בתיבול מינימליסטי ועשוי במידת העשייה המדוייקת שנתבקשה, מושלם:


הזוגי הזמין את מנת הספיישל היומית- סטייק עגל טיבון על עצם, גם כאן מדובר בנתח איכותי מאוד, טרי וטעים, עשוי במידת הצלייה המדויקת, חוויה קרניבורית מושלמת:


קינחנו במספר קינוחים מפנקים וטעימים:
מלבי (עשוי במקום)- איכותי, נימוח וטעים כל כך, קרם ברולה (שגם הוא עשוי במקום) ועוגת ביסקויטים ביתית וטעימה:





לחיילים יש מבצע מיוחד 10% הנחה באופן קבוע.

אנחנו מאוד אהבנו, לכו ותבקרו במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם.

דובנוב 8, תל אביב. 
טלפון 053-7933985.
שעות פתיחה: א' - ו' 24:00 - 08:00 או אחרון הלקוחות, ש' 24:00 - 09:00 או אחרון הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה