יום שבת, 5 במרץ 2016

נפלאות החלום- ערב קסום ומיוחד בהנחיית יעל תורגמן

יום האם, יום המשפחה, יום האשה, אנחנו לא באמת זקוקות ליום מיוחד על מנת להתכנס חבורת נשים (קשקשניות במיוחד) לארוחה קלילה ומפנקת והדובדבן שבקצפת הרצאה בנושא החלומות שלנו ופיענוחם.

אז לפני כשבועיים התכנסנו כל האמהות בכיתה של בני לערב מהחלומות, אחרי שסעדנו וקישקשנו ללא הפסקה עברנו לחלק האומנותי של הערב.

כולנו מכירים את אותה התחושה של הבוקר שאחרי, אחרי החלום המפחיד, המלחיץ ואף המשמח ותחושת ההחמצה של פשר החלום, הרי אם להודות באמת רובנו לא באמת יודעים אך לפענח את החלום וכך יוצא שלעיתים אנו מסתובבים עם תחושת ההחמצה, אני מאמינה  שבכל חלום ישנו מסר, ולכל חלום ישנו פתרון.

חלמת חלום מפחיד ואתה רוצה לדעת את משמעותו? נחש הופיע לך בחלום וזה מטריד אותך? חלמת על שן נופלת וקראת שהמשמעות היא מוות?

לכל זאת ועוד ישנם פיתרונות, יעל תורגמן כתבה את הספר "נפלאות החלום" בו היא מסבירה לנו איך לפענח את החלום, לכל סמל ישנו משמעות, לכל מילה יש הסבר- ובכך אנו לומדים את תהליך פירוש החלומות.



במהלך הערב קיבלנו הסברים על ההבדל בין הסמלים בחלומות לאלו שאנו מכירים בערות - היכרות עם שפת החלום, העקרונות על פיהם פועל החלום, שיעזרו לנו להעמיק בהבנת הנפש.

הערב היה כולו מרתק מאוד מאחר והיה מעניין לשמוע על החלומות של שאר האמהות, על ההסברים, חלק מן האמונות התבררו כשגויות ולמדנו המון דברים חדשים.

ההבדל העיקרי בין יעל לבין שאר פותרי החלומות הוא שיעל עשתה מחקרים שלמים על חלומות ולא מתבססת על אמונות ובזכות מחקרים אלו היא מובילה אותנו לשינוי בחשיבה ובפתרונות.

איך באמת מפרשים חלומות, ומה הפירוש של הסמלים המצויים בהם?


כמו כן יעל מוכרת את הספר (שכמובן קניתי) נפלאות החלום- הספר שייתן לכם את ההבנה הטובה ביותר על החלומות שלכם לסיפוק עצמי ולשינוי דרך החשיבה שלכם וכל זאת רק  ב-80 ש"ח - ממליצה בחום!



מיותר לציין  כי התגובות שהגיעו גם בשבוע שאחרי כללו הרבה התלהבות והנאה מרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה