יום שבת, 12 במרץ 2016

חוגגים עם הילדים במקסיקלי- אולה אמיגוס!


מכירים את השלב בו אנו לוקחים את הילדים מהגן/מהצהרון ואז מתחילים לחפש מה לעשות איתם? ללכת לגינה? ללכת לקניון? ללכת להצגה?

לא יודעת איך זה אצלכם, אבל לעיתים אני מרגישה שמאז שהפכנו להורים הפכנו גם לצוות בידור, כמעט כל אחר הצהרים  מגיעה השאלה, מה עושים היום? מודה ומתוודה, אחד הדברים השנואים עלי זה גן השעשועים (למרות שהיום כבר אין חול, נשארה הטראומה) אז או שהזוגי בוחר לקחת אותם לגינה הציבורית, או שהילדים מזמינים חברים ויוצאים לגינה הפרטית שלנו, או שמחפשים הצגות איכותיות וכיפיות.



כאשר שמעתי שמסעדת מקסיקלי חשבה עלינו ומפנקת אותנו ואת הילדים בכל יום שלישי בארוחה שווה ובהפעלה מקפיצה וסוחפת קפצתי על המציאה, הילדים עושים חיים משוגעים, נהנים מהפעלות איכותיות עם תכנים ראויים, בזמן הזה אנו ההורים ישבנו לאכול בשקט (בלי שאף אחד הפריע , לא שמעתי " אמא תביאי לי, אמא תנקי לי, אמא הוא לקח לי ועוד...).

אז ביום שלישי האחרון, שבתי מהעבודה, התארגנו ויצאנו לדרך, כיוונו ב-WAZE מסעדת מקסיקלי הרצליה - חצי שעה והגענו לממלכת אמיגוס, כבר בכניסה הילדים מקבלים פינוקים ויחס מעולה: כל ילד מקבל תפריט ילדים עם חוברת הפעלות, פלייסמנט לצביעה וצבעים.

ארוחת ילדים מפנקת + הפעלה מקסימה בעלות של 45 שקלים בלבד.


 



בין השעות 17.30-18.15 ישנה הפעלה מהנה, בביקורנו צפינו במופע של איציק הליצן



ההופעות הקרובות:
15.3.16 סמי הכבאי (חייבים לבקר הנסיך שלי מכור לדמות).
29.3.16 בלוניזם.

אז כפי שציינתי מעלה בזמן שהילדודס צפו במופע אנו נהננו מארוחה טעימה ומפנקת:

מקסיקלי נאצ'וס- טורטיות תירס אפויות עם גבינות מותכות, חלפניו, עגבניות, בצל וכסברה. מוגש עם שמנת חמוצה ונוואקמולי- מנת פתיחה מפנקת וטעימה במיוחד, אפילו הילדים זללו בהנאה מרובה:



סלט עגבניות פיקנטי- מבחר עגבניות בתיבול שמן זית, חומץ בן יין, צ'ילי וכוסברה- סלט קליל ומרענן:



פהיטה פילה בקר- רצועות פילה בקר על הפלאנצ'ה עם בצלים ופלפלים חרוכים- המנה מוגשת עם 4 טורטיות לבחירה: תירס / חיטה, גוואקמולי, שמנת חמוצה וסלסלת עגבניות טריותמנה מצויינת בה כל אחד מרכיב את הפהיטה שלו כפי שהוא אוהב:



סלמון ורה קרוז- סלמון על הפלאנצ׳ה מוגש עם אורז מקסיקני ברוטב של עגבניות ופלפלים קלויים, זיתים ופיקל חלפניו- הדג עסיסי וטעים ושילוב הטעמים המקסיקני יצר ארומה נפלאה בחיך:



הילדים סיימו את המופע והגיעו לארוחת ילדים טעימה במיוחד- האחד הזמין המבורגר + קוביות תפו"א מטוגנות, שתיה וגלידת שוקו/ וניל:


והשני הזמין חזה עוף + קוביות תפו"א מטוגנות ,שתיה וגלידת שוקו/ וניל:


שתי הארוחות איכותיות, משביעות ועשירות, הילדודס לא הצליחו לסיים את המנה ואנו עזרנו להם קלות, בסיום הארוחה המשיכו להתפנק עם הפתעה - סט מדבקות מקסים.

קינחנו את הארוחה הנפלאה בפלאן ופאי שוקולד מפנקים וטעימים:



סיימנו את החגיגה, הילדים ואנחנו נהננו מארוחה מפנקת, הילדים נהנו ממופע מהנה וייאלה חוזרים הבייתה מקלחת ולישון!

אז לקראת יום שלישי הרימו טלפון למקסיקלי, פנקו את הילדים ואתכם והזמינו מקומות- 5858*, הנאה מרובה מובטחת לכולכם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה