יום שבת, 26 במרץ 2016

איך להפיק אירוע בלי לצאת מהכלים? והפעם בעזרת פארטיקול

אחד הדברים שאני הכי אוהבת זה לארגן מסיבות ובפרט מסיבות יום הולדת ועל כן כל חגיגה אצלינו הופכת להפקה של ממש, לאחר ניסיון של שנים אני יכולה לשתף אתכם כי הסוד הוא בתכנון מוקדם ומדוייק.

רוב חברותיי והסובבים אותי לא מבינים איך אני מצליחה כל פעם להפתיע מחדש ולערוך הפקות ענק בלי לצאת מהכלים, נכון, אני תמיד מגיעה עם הלשון בחוץ לאירוע עצמו אבל מבטיחה לכם שאם לא הייתי מכינה הכל מראש ודואגת להקל על עצמי אולי הייתי מוותרת מראש על ההפקות.

אז לאחר מסיבת יום הולדתה של ביתי בת ה-15 שהתקיימה בתחילת החודש הבטחתי למספר קוראים וחברים שאפרסם פוסט בו אני מגלה את כל הסודות שלי איך להפיק אירוע בלי להשתגע רגע לפני ההפקה הבאה- מסיבת יום הולדת לבני בן ה-4 שתתקיים בחודש הבא!

ראשית אני דואגת לרשימה מסודרת בה מופיעים מספר פרמטרים:

  1. מקום האירוע- מאחר ולרוב זה אצלנו בחצר למה צריך לדאוג: כמות שולחנות, כמות כסאות, אפילו מספר מפות וכלים חד פעמיים ורגילים להם נזדקק.
  2. רשימת אורחים מפורטת ואף מלל להזמנה הכולל: מקום האירוע, תאריך, שעת האירוע ועוד פרטים מזהים.
  3. רשימת כיבוד מחולקת לפי איזורים ושולחנות: שולחן מתוק, שולחן אוכל, שולחן שתיה ועוד.
  4. רשימת ספקים איתם אעבוד באירוע הזה: ספק/ית העוגה, ספק/ית הכיבוד, בלונים, ספק/ית כלים חד פעמיים ועוד...
  5. מיתוג האירוע- בחירת הקונספט ויצירתו או בחירת ספק מתאים.
  6. מפעיל לאירוע ו/או הזמנת ציוד מתאים.
אחרי שהטבלה שלי מסודרת יכולה לצאת לדרך ולעיתים עושה זאת גם חודש מראש.

הפעם בחרתי במפעילה מקסימה שעליה אספר בהמשך לאחר האירוע, בהתייעצות עם נסיך יום ההולדת בחרנו את קונספט האירוע- סמי הכבאי! אז גם הפעם הלכתי שלב שלב אחרי הטבלה שלי.

מקום האירוע- אצלינו בגינה.
רשימת אורחים - נקבעה ואף נשלחו הזמנות.
רשימת הכיבוד כולל: ממתקים בכוס אישית לכל ילד, ממתקים בשולחן פתוח, מתוקים בסגנון קאפקייקים, מאפינסים, דונטסים ועוד, שתיה ממותקת ומים, פיצות, מבחר ירקות.
רשימת ספקים: את מי שתכין עוגה בחרתי ביסודיות רבה ועליה אספר לכם בהמשך לאחר האירוע. את כל שאר הפרודוקטים כגון כלים חד פעמיים, בלונים ועוד בחרתי בחנות מקסימה בשם "פארטיקול" עליה אספר עוד רגע.
מיתוג האירוע: עובדת עליו בימים אלו והוא מן הסתם יהיה כולו של סמי הכבאי.

כן, העבודה רבה ומשימות רבות עומדות בפניי אך אעמוד בכולן בגבורה.

ראשית יצאתי כאמור לחנות פארטיקול השוכנת בעירי- ברחוב גיסין 10, פתח תקווה, החנות חגגה ממש לאחרונה מסיבות יום הולדת שנה.

מדובר בחנות ענקית שמציעה מגוון רחב של כלים ועזרים למסיבות יום הולדת, למסיבות נושא, לערבים מיוחדים, לערבי שבת, מבחר מתנות ממותגות ועוד,כאן נמצא מוצרים באיכות גבוהה מאוד, במבחר רחב במיוחד ובמחירים נוחים מאוד .

אחד הדברים שמאוד אהבתי בביקורי בחנות זה ההיצע הרחב, העזרה שניתנת באהבה מכל אנשי הצוות במקום, הרעיונות הרחבים שמוצעים כאן.

אז כפי שציינתי מעלה התחלתי את הביצועים כבר לפני כשבועיים ועל כן הגענו לחנות לפני פורים, המגוון הרחב שניתן היה למצוא במקום למשלוחי מנות עורר בי התפעלות רבה, החנות מסודרת לפי מחלקות מחלקות, ניתן להתמצא בקלות ולא להתברבר.





בכל מחלקה תמצאו את השלט המתאים שיסביר במה המחלקה עוסקת, השלטים בולטים מאוד ומקלים את החיפוש במקום:









מבחר רחב של דגלים בכל המינים ובכל הצבעים:


מבחר רחב של שלטים בכל קונספט אפשרי:


 מסיבות לפי צבע ואירועי שבתות וחגים:





מבחר רחב של זיקוקים ונרות:


מבחר של פניאטות:



מבחר מתנות:


את רוב המיתוג קניתי בפארטיקול, את כל הכלים החד פעמיים, ההפתעות, שקיות יום ההולדת, בלונים, שלטים ועוד קניתי גם כאן כך שדרך ארוכה עוד לא נותרה לי.

מתחילה מחר כבר להכין את הכיבוד ולהקפיא את מה שניתן.

חוגגים בקרוב אירוע? רוצו לפארטיקול כאן תמצאו את כל אשר חפץ ליבכם, לא צריך כבר לרוץ מחנות לחנות, כאן יש ה-כ-ל, בשפע, במגוון, באיכות ובמחיר נוח.

בקרוב אחזור עם תמונות של האירוע והסברים נוספים.

חגיגה נחמדת לכולכם.

גיסין 10, פתח תקווה
‏03-553-1606‏

שעות פתיחה:ראשון-חמישי: ‏09:30‏ - ‏20:00‏
שישי: ‏08:00‏ - ‏14:00‏

חניה צמודה לחנות בשפע.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה