יום שבת, 12 במרץ 2016

מסעדת דה לוקאל- נהננו וחזרנו לספר לחבר'ה

השבוע הוזמנו לערב בלוגרים במסעדה מקסימה בשם דה לוקאל השוכנת באבן גבירול, מאחר ובעבר התארחנו במסעדה  (מוזמנים לקרוא על הביקור הקודם שלנו כאן)ידענו שאת הביקור הזה אנחנו לא מפספסים, מדובר במסעדה מקסימה שקיימת כבר כשנה וחצי ומנוהלת על ידי ליאור לוי שעוסק בתחום הקולינריה כבר שנים רבות ובעבר היה שותף בברים ובבתי קפה מובילים בעיר.

שף המקום - ערן צור, בעל נסיון כסו-שף ב"כרמלה בנחלה" ושף ב"טורקיז", הרכיב תפריט מיוחד של מבחר מנות קלאסיות בסגנון ים תיכוני עם טוויסט אישי .

מאחר וזהו היה ערב בלוגרים הוצאו למרכז השולחן המון מנות, רובן היו לטעמנו, חלקן מעט פחות אך קו מנחה אחד לאורך כל המנות, כל המרכיבים הינם מחומרי גלם איכותיים , טריים וברמה גבוהה.

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

פוקצ'ה וצלחת חריפים וטחינה, הפוקצ'ה קריספית וטעימה שגרמה לי כל רגע לזלול ממנה עוד מעט, הטחינה ביתית וטעימה במיוחד:



פלאפל חציל על יוגורט עשבי תיבול- מנה זו קצת פחות אהבתי, ציפיתי כאחת שאוהבת חצילים שטעם החציל ישלוט אולם לצערי הוא בכלל לא הורגש:



ארטישוקים צרובים, וינגרט לימוני, שרי, מנצ'גו, קרם פרש - אחת המנות הראשונות שטעמנו בביקורנו הקודם וכך כל אהבנו ועל כן הפעם התמוגגנו אף יותר:


חלומי נענע, בוינגרט נענע ואגס - הזוגי שלי אוהב חלומי בכל צורה, אני קצת פחות אולם כאן בזכות הטמפורה העדינה המנה הייתה מושלמת:



רביולי תרד ופטה עבודת יד,חמאת עגבניות,טימין ויין לבן- הרביולי נעשה במקום והיה מעולה, אל דנטה, המילוי גם הוא היה מצוין אם כי את הרוטב אהבתי מעט פחות, העגבניות היו דומיננטיות מידי והחמיצות הורגשה עד מאוד:



פולנטה מתירס טרי, קונפי פטריות ומנצ'גו- זאת אחת המנות שהכי זכורה לי לטובה מביקורנו הקודם (במקום פיטריות היה שיפוד בקר) הפולנטה כל כך טעימה שהתמוגגתי מכל ביס וביס:



סביצ'ה דג ים, עגבניות שרי, בצל, צ'ילי פטרוזיליה ומיקרו בזיליקום על לאבנה - ללאבנה צורף כורכום שקצת השתלט עליה לטעמי אולם הסביצה היה מדהים:



קרפצ'יו דג ים, פלחי הדרים,זרעי עגבניה, פיסטוקים וצ'ילי - מנה נפלאה ורעננה במיוחד:



נתח מהקצב - נתח בשר משתנה, קרם ארטישוק ירושלמי ושום אפוי, מנה מדהימה, נתח הקצבים היה טעים כל כך, נתח איכותי ושילוב הקרם ארטישוק יצר ארומה מדהימה:



בורקס זנב שור, פטריות פורצ'יני וביצה רכה - אני ממש לא אוהבת זנב שור ועל כן לא טעמתי את המנה אולם שותפי לשולחן התמוגגו בהנאה מרובה:



ריזוטו דלעת ערמונים אספרגוס ומנצ'גו:



נקניקית עגל תוצרת בית, כרוב כבוש, עגבניה שרופה ופירה חצילים - בדרך כלל אני לא מחובבות הנקניקיות אך חייבת לציין לטובה את המנה, הייתי מפוצצת ולא הצלחתי להפסיק לנשנש , אל תוותרו:



חריימה דגים לחם חם, מטבוחה ופלפל חריף- גם את המנה הזו לא טעמתי אך שותפי לשולחן מאוד אהבו:




סטייק סינטה 220 גר' על הגריל, ציר בקר, ארטישוק ירושלמי ופירה חצילים- הזוגי שלי שחובב בשר מושבע אהב את המנה, אני כמו את המנות הקודמות לא הצלחתי לטעום בכלל:



מי שמכיר אותי יודע שלקינוחים יש קיבה נפרדת ועל כן שינסתי מותנים ויצאתי לדרך בגזרת הקינוחים, מאחר וכולם היו מצויינים מעלה לכם אותם לפי סדר ההמלצות שלי:

קרם ברולה סמי פרדו- אני מאוד אוהבת קרם ברולה אולם כאן המנה עלתה על כל מה שאני מכירה, מנה מצויינת:


מסקרפונה וניל קולי תותים וקראמבל עוגיות- במילה אחת עונג- מנה מצויינת ממליצה בחום:



מוס שוקולד קראמבל קפה וקרם פרש - מוס אוורירי ושוקולדי אם כי לא מתוק מידי- מושלם:



מלבי שמנת, פיסטוקים, שערות קדאיף ומי ורדים :



הבר מציע מבחר רחב של קוקטיילים מיוחדים מבוססי אלכוהול המתובל במקום (כגון: וודקה למון גראס, וודקה הדרים, קמפרי עם וודקה מתובלת בוניל ועוד).

בימי א-ה בין השעות 17:30 -19:30 המקום מציע 30% הנחה על כל תפריט האוכל והשתיה (כולל שתיה חריפה).

בימי ראשון מתקיים מבצע 1+ 1 על המנות הראשונות.

רוצו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם.

אבן גבירול 22, תל אביב
053-9365868




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה