יום שבת, 26 במרץ 2016

HOMBOT WIFI – השואב הרובוטי הראשון אשר מאפשר הפעלה ושליטה מהנייד באמצעות אפליקציה ייעודית.


אחת ההפרעות הקשות שיש לי בחיים הינה טרפת הניקיון, כשילדי היו קטנים מעולם לא טרחתי ללכת איתם לגן השעשועים מאחר והיו שם כמויות ענק של חול אשר בין אם רציתי לבין אם לא היה מגיע הביתה, כך גם עם הנושא הכאוב אף יותר והוא הים.

לא מכירה ילד אחד שלא אוהב ללכת לים ולבלות בחול, לבנות ארמונות ולהתכסות בדבר הנוראי הזה שנקרא חול, כן, אל תהרגו אותי, אני יודעת שחול בריא לילדים ואף תורם להם אולם אני שונאת חול!!!! אם בטעות והחבר'ה ביקרו בים אני מרגישה במשך שבוע את החול בבית, למרות כמויות המים האדירות שנשפכו כאן שבהחלט לא מביישות את המוביל הארצי. 

לאחרונה ראיתי פרסומת מטורפת בה רואים אמא (בטוחה שזו הייתי אני) שרצה אחרי בנה בגן השעשועים ולא מפסיקה לשאוב אותו, ללא כבלים וללא חוטים מציקים ומיד חשבתי לעצמי, זה בדיוק מה שאני צריכה!!! הילולא היה לי דבר כזה מבטיחה לכם ילדי היקרים שלא הייתי אמא כזו נוראית והייתי מאפשרת לכם לגדול ולהתפתח בכיף אף בטבילה בחול.

באופן אישי מאחר ואני ממש סובלת מאובססיית הניקיון אני עוברת עם שואב האבק (כן, עדיין זה עם החוטים והכבלים) בוקר וערב בכל חדרי הבית ואף מעבירה ניגוב, פעמיים בשבוע מתבצעות כאן שפיכות מים רציניות.

לאחרונה חברה שאלה אותי: "מהי הפנטזיה שלך? מה החלום שלך?" אתם יודעים מה עניתי לה? "?שיהיה לי רובוט כזה שישאב וינקה לי את הבית רגע לפני שאני נכנסת אליו", אז נראה לי שמישהו שם למעלה שמע את תחינותיי והמציא את HOMBOT WIFI – השואב הרובוטי הראשון אשר מאפשר הפעלה ושליטה מהנייד באמצעות אפליקציה ייעודית.

השבוע רגע לפני שחג הפסח מגיע אלינו הוזמנתי לאירוע השקה של חברת LG ובה נחשפנו למגוון הרחב של השואבים שיש לחברה להציע, חלקם ללא כבלים ומפתיעים במיוחד:







HomeView – הפעלה ושליטה ברובוט תוך מתן פקודות ספציפיות לניקיון הבית. כמו כן מאפשר צפייה מהבית מרחוק בכל מקום ובכל זמן :
  • HomeGuard – טכנו' ייחודית לשמירה על הבית מכל מקום ובכל זמן. ניתן לשלוח את הרובוט לנקודה ספציפית בבית כמו הדלת הראשית\ יציאה למרפסת ולצפות בנעשה. ברגע שהרובוט יזהה תנועה הוא שולח באופן אוטומטי 5 תמונות לנייד של המשתמש 
  • 2 מצלמות למיפוי חכם של הבית 
  • חיישנים למניעת היתקלות במכשולים 
  • פונקציית למידה- הרובוט זוכר את מיקום הפריטים והמכשולים בבית ובכך מצמם התנגשויות 
  • עיצוב מרובע – מאפשר לרובוט להגיע לכל פינה בבית 
  • שקט במיוחד 64 דיצבל 
  • מברשת ראשית מיוחדת לבע"ח + מברשת ראשית מיוחדת לשטיחים 
  • 5 מצבי ניקוי 
  • מצב טורבו חכם- מופעל אוטומטית כאשר הרובוט עולה על שטיח 
  • מברשות צד ארוכות- להשלמת פעולת הניקיון בפינות הבית 
  • מטלית מיקרופייבר- להשלמת פעולת הניקוי 
  • מיכל אבק נשלף בקלות ללא פיזור האבק 
  • מנוע אינוורטר- 10 שנות אחריות 
  • סוללת ליתיום יון בעלת אורך חיים ארוך במיוחד 
  • התקן USB לעדכוני תוכנה 
  • הוראות קוליות 
  • אביזרים נלווים: מטלית מיקרופייבר, 2 מברשות צד, מסנן





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה