יום רביעי, 9 במרץ 2016

חוגגים ורוצים להפתיע את האורחים? הרימו טלפון לאביטל


אז אתם כבר יודעים ששבוע שעבר חגגתי מסיבת יום הולדת לביתי בת ה-15, כהרגלי כל מסיבה הופכת להפקה לעיתים מסובכת יותר ולעיתים מסובכת פחות, הפעם בחרתי להפתיע עם השולחן המתוק ונעזרתי באביטל המקסימה שהפתיעה בענק הן מבחינת התוצרת החיצונית אבל בהחלט הכי חשוב הטעם, הטעם הפתיע .



בדרך כלל כל העוגות הללו הן מאוד יפות לויטרינה ולהגשה חיצונית ואף גורפות אין ספור מחמאות אולם בפועל שרוצים לאכול מבינים שמדובר בעוגות כבדות, לעיתים בכלל לא אכילות, הפעם העוגות והקינוחים נזללו בהנאה מרובה הן על ידי הנערות והן על ידי המבוגרים שבחבורה.

לאביטל היה אתגר לא פשוט, הנסיכה בת 15 מה שאומר שאת כל הדמויות כבר לא ממש ניתן ליצור מאחר וזה ילדותי, לא רצינו עוגה עם דמות פניה של הנסיכה מאחר ואנו לא בעד הרעיון לחתוך את פניה , אז מלבד צבעים שבחרתי הכל היה בידיה של אביטל שהפתיעה בענק.

אז מה היה לנו?

עוגה מדהימה מדהימה, עוגת שכבות של שוקולד וקצפת, עוגה רכה ונימוחה שגרפה אין ספור מחמאות הן על הצורה החיצונית והן על הטעם המדהים שלה, אפילו אבא שלי שממש אבל ממש לא בקטע של עוגות זלל בהנאה.
שימו לב לקינוחי הכוסות שבצד העוגה, מדובר בקינוח של פירורי ביסקויטים וגבינה, עונג צרוף , גם הקינוחים נזללו ונטרפו, הם היו כל כך יפים וכל כך טעימים.




עוד הכינה לנו אביטל- קאפקייקים צבעוניים וטעימים, המון עבודה מדוייקת ומלאת סובלנות (שלי ממש אין) וגם כאן הם היו כל כך טעימים:



אז אם גם אתם חוגגים בקרוב אירוע, מסיבה, יום הולדת או אפילו סתם אירוח ואתם מעוניינים בבופה מושקע עם הרבה אהבה ורגש עם תשומת לב לפרטים הקטנים והקפדה על חומרי גלם איכותיים וטריים הרימו טלפון לאביטל, הנאה מרובה לכם ולאורחים שלכם מובטחת ובענק.

אז מי זאת אביטל אתם שואלים? 

אביטל בעלת קונדטוריה ביתית, במקצועה עסקה בפסיכודרמה והנחיית קבוצות ,בגיל 31 עם 3 ילדים קטנים החליטה שהנה והגיע הזמן לעשות את מה שהלב והבטן אומרים ולהגשים את התשוקה הגדולה בחייה- אפייה ובישול אשר בעזרתם היא חווה המון ריגושים, סיפוקים ואהבה.

אביטל מציעה:

בופה חלבי לאירועים .
סדנאות לימי הולדת .
שולחנות מתוקים מעוצבים לאירועים .
עוגות ,עוגיות ,קינוחים אישיים, עוגות מעוצבות ,קאפקייקס ועוד.
מבחר רחב של : קישים, פשטידות , סלטים, לביבות ,מאפים מלוחים,פסטות, ועוד.

אז התקשרו עוד היום , הפתיעו ותופתעו- אביטל : 054-2322349





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה