יום שבת, 5 במרץ 2016

מסיבה מוצלחת מתחילה בפארטי קונספט- Party Concept

מי שמכיר אותי יודע שאצלי כל סיבה למסיבה הינה חגיגה, כל חגיגה הינה הפקה (חלום חיי הינו להיות מעצבת אירועים, אולי בשלב אחר של חיי עוד אגשים אותו), אין חג ו/או יום הולדת או אפילו סתם ארוחת ערב חגיגית שלא מושקעת שם המון מחשבה, החל מצבע הכוסות וכלה במפיות.



שבוע שעבר חגגנו יום הולדת 15 לנסיכה שלנו, מיד הנסיכה שלנו אמרה שאין צורך בהפקה גדולה מאחר וכולם עושים יום הולדת די סטנדרטי אך היא מכירה את אמא שלה שנכנסה לכוננות ספיגה כבר חודש מראש.

מאחר והן גדולות ובגיל הזה כבר יום הולדת לא בסגנון מסויים  (כגון כדורגל, מיניונים ועוד) בחרנו כיוון של צבעים ועימו התחלנו לצעוד, חברתי לימור עיצבה לנו את הרקע ועימו יצאנו לדרך.

את כל העיצובים שלחתי לבית דפוס (שעליו עוד אכתוב) אשר הדפיס לי את כל המיתוג המקסים שליווה את הערב .

אז מיתוג יש, תפריט יש, מה עכשיו? צריך עיצוב שולחן!!

חיפשתי המון ברשת, כן, יש המון חנויות מתמחות בנושא אך חייבת לציין שאני מרגישה שכל אלו רק מחפשות לשדוד אותנו ההורים, הכל מאוד אבל מאוד יקר, בשיטוט ברשת מצאתי את חנות הפארטי קונספט- Party Concept , החנות מדברת אלינו בגובה העניים, מעוצבת ממש יפה, כאן נמצא כל מה שאנו מחפשים למסיבות, החל ממפיות וכלה בבלונים והדבר שמבחינתי הכי חשוב הכל באיכות גבוהה ובמחירים נוחים.



החנות ממוקמת במיקום מרכזי בראש העין (בשכונה החדשה), יש במקום שפע חנייה (יתרון ראשון לדעתי), במקום יש צוות מיומן וחייכן שיעזור לכם לבחור את הפריטים שמתאימים לקונספט שלכם, כאן ניתן להתחיל ולסיים את עיצוב האירוע.

מאחר ולא הכרתי את החנות לפני חלק מן הדבר רכשתי במקומות אחרים (ושילמתי הרבה יותר) אך את הגימיקים הקטנים והמיוחדים מצאתי כאן.

לא אלאה אתכם בפרטים על מחירים אך חייבת לספר לכם פרט חשוב מאוד, את האותיות למילוי סוכריות מצאתי בהמון מקומות בעלות של למעלה מ-20 ש"ח, כאן תמצאו כל אות רק ב-15 שקלים.
את המבחנות תמצאו חבילה של 15 מבחנות רק ב-17.90 - מחיר ממש מגוחך.

אין לי ספק כי זאת הולכת להיות חנות הבית שלנו!!

בחנות ניתן למצוא את כל הכלים החד פעמיים, קישוטים, אהילים סיניים, קופסאות לממתקים, שרשראות, שקיות יום הולדת, בלונים ועוד.

ניתן לשכור במקום ציוד לאירועים ומי שממש לא בקטע יוכל להעזר בצוות גם בחלק האומנותי של תכנון האירוע.

אז חברים, יש לכם אירוע/מסיבה? לא להילחץ, אם תהיו רגועים הכל יהיה נוח, קליל ומהנה יותר, ראשית בחרו קונספט ו/או צבעים מתאימים, לאחר מכן עצבו מיתוג או בחרו חברה שעושה זאת.

לאחר מכן התחילו במשימת קניית המוצרים, הגיעו רק לפארטי קונספט שם תמצאו את הכל ותוכלו לשכוח מריצות ושבירת ראש.

אני אוהבת להכין הכל מראש (מה שניתן ) על מנת להקל עלי , כך אני מגיעה רגועה, רעננה וחייכנית לאירוע.

את קריאות ההתפעלות של הבנות מהשולחן המהמם לא אוכל לצרף לכם אבל מניחה שתצליחו לדמיין, קבלו הצצה קטנה לערב:













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה