יום רביעי, 9 במרץ 2016

בממלכת Food appeal מפתיעים כל פעם מחדש

עבורי ביקור בתערוכת כלים ומוצרים למטבח הוא שווה ערך לחנות צעצועים שהקטנטנים מבקרים בהם, אני כל כך נהנית מהמגוון, מהשפע, מהצבעוניות, מהחידושים וההפתעות.
בעלי כל הזמן צוחק עלי שצריך לבנות לי עוד מטבח מאחר וכמה שהמטבח שלי גדול הוא לא מספיק לחצי מהשלל שאני קונה וקונה.

שבוע שעבר הוזמנתי לתערוכה על מנת להכיר את כל המגוון החדש שיש ל-Food appeal להציע, אז שנתחיל? הצטרפו אלי לטיול קסום ושטפו ביחד איתי את העניים:


לפני הכל מעט על המותג:BFL סחר בע"מ ( brands for life ) אשר הקומה ע"י האחים שרון, מתמחה למעלה מעשור בייבוא ושיווק כלי בישול ואביזרים משלימים של מותגים מובילים מכל העולם, ומעודדת את לקוחותיה לאמץ אורח חיים בריא גם בבחירת כלי המטבח. לחברה ניסיון רב במיתוג ובניית סדרות ייחודיות ואיכותיות למטבח המקצועי והפרטי, מוצרי החברה משווקים במאות נקודות מכירה, רשתות מתמחות, רשתות מקצועיות, וועדי עובדים ומועדוני צרכנות. לאחרונה, מותג הבית של החברה, Food appeal אף זכה בפרס החדשנות בקטגוריית סירים ומחבתות.

המוצרים אותם תוכלו למצוא תחת המותג הינם:

I cake מותג מוצרי האפיה הבולט והנחשק בישראל,
יצרנית המולטי קייק המקורי- המוצר הנחשק ביותר בישראל לשנת 2015 ועכשיו, מולטיקייק פלוס+ עם שידרוגים ותוספות שיהפכו אותו למוצר של 2016!
אחרי שבשנת 2015 הושק המולטיקייק מבית I CAKE ושיגע את המדינה (ואותי), קבוצות בפייסבוק, אלפי מתכונים, סדנאות וסרטונים... כעת החברה מביאה עימה את הבשורה החדשה פרי פיתוח ישראלי בהתאם לחיך הישראלי.
המכשיר היחידי בעולם (פטנט ייחודי) עם טיימר כיבוי, כפתור הפעלה ועד 10-תבניות מתחלפות להכנת אלפי מתכונים התבניות: 
מאפינס
קייק פופס
וופל בלגי
דונאטס
בראוניס 
טארטלטים וקישים 
משולשים 
פלנצ'ה 
גריל פסים
פיצה פיתות.




Food appeal : כלי בישול, אפייה ואביזרים המיוצרים ברמת גימור גבוהה ומתהדרים בעיצוב ופונקציונליות:





Trudeau : חברה קנדית המתמחה בכלי מטבח ואביזרים משלימים ברמת גימור ועיצוב ללא פשרות.
EKO: מותג הפחים המתקדם בעולם, יצרנית פחי אשפה יוקרתיים ואיכותיים במגוון דגמים.
Buffalo: מותג מסחטות איכותיות העשויות פלדה, לסחיטת רימונים והדרים במגוון צבעים מרהיבים.

קבלו הצצה קטנה מהשפע, הצבעוניות והחידושים שמצאתי בתערוכה:






 עוד מוצר מהפכני שמצאתי ואני בהחלט זוממת עליו זהו המולטי רוסטר-מהפכת בריאות במטבח – הסוד הטבעי לצלייה מושלמת ללא תוספת מלח! השיטה המהפכנית והטבעית לצלייה במלח מהיום אצלך במטבח! התבנית היחידה בעולם )פטנט ייחודי( בעלת תעלת המלח יחד עם התכונות המופלאות של משטח אבן השיש השחורה מאפשרת הכנת מנות עסיסיות של עוף , דגים וירקות בקלות ,במהירות ובתוצאה טעימה ומפתיעה וללא מגע מלח. ממש כמו בטאבון! עסיסי ובטעם נפלא. המוצר כולל מכסה ארומטי להכנסת נוזלים ותיבול דרך המיקרו חור במהלך הבישול המאפשר ספיגה הדרגתית של הניחוח והטעמים לתוך תבשיל עד לקבלת תוצאה מושלמת ! יתרונות הצלייה במולטי רוסטר: המלח תורם לפיזור חום אחיד מגביר חום ומאפשר צלייה אידיאלית. סוגר את הבשר ומונע התייבשות. ללא שמן. שומר על טעמו הטבעי של המזון.


אני התאהבתי ואתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה