יום שבת, 26 במרץ 2016

חדש מטבע ישראל: Aller- Free אלר – פרי



האביב בפתח!
חדש מטבע ישראל:
Aller- Free אלר – פרי




איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב, בעצם אני צריכה רק להסתכל על הזוגי שלי ולהבין שהגיע האביב, כל שנה בדיוק באותה התקופה מתחילה שוב האלרגיה המטורפת שלו שכוללת התעטשויות, אף סתום, עניים דומעות וצורבות שמלווים בהמון תסכול מצידו, הוא מחובר לחבילת טישו ועוד עזרים רפואיים שונים.

השנה קיבלנו להתנסות אישית בדיוק רגע אחרי שהתחילה האלרגיה תוסף תזונה חדשני שפעילותו בהקלה, על מגוון תסמיני האלרגיה שאיפתית -אלר פרי הינו תוסף תזונה חדש בסדרת תוספי התזונה של טבע ויצאנו לדרך.

אלר פרי מבוסס על רכיב ייחודי (חלבונים סטנדרטיים של ביצי שליו ) שפעילותו בהקלה מהירה על מגוון מתסמיני אלרגיה שאיפתית נבדקה במחקר קליני במחקר שפורסם בכתב העת המדעי Food Science & Nutrition journal 

ההקלה, בתסמיני אלרגיה שהחלה כ-15 דקות לאחר נטילת המוצר, נמשכה לאורך חצי יום והזוגי שלי דיווח כי הצריבה בעניים לא הורגשה ואף הצליח לנשום טוב יותר באופן משמעותי.

יתרון משמעותי נוסף לדעתי זו העובדה כי הטבליות הינן טבליות לעיסה כך שגם ילדים יכולים להשתמש במוצר ללא קושי.

המינון המומלץ - למבוגרים וילדים מעל גיל 12- 2 טבליות לעיסה לפי הצורך עד 6 פעמים ביום.

מחיר מומלץ לצרכן: 92.20 ש"ח לאריזה המכילה 60 טבליות. להשיג בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת ברחבי הארץ.

* מוצר זה אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל או למנוע מחלה.

על אלר פרי:

ראשיתו של המוצר נמצאת הרחק בשנות ה 70 בצרפת כאשר רופא צרפתי בשם ד"ר טרופר Truffier גילה כי חקלאים המגדלים שליו חווים פחות תסמיני אלרגיה וירידה הדרגתית של התסמינים בעת אכילת הביצים. הוא החל בניסוי על חולים הסובלים מאלרגיה והאכיל אותם ביצי שליו לא מבושלות וצפה שיפור משמעותי בסימפטומים. 

אכילת ביצי שליו לא מבושלות באופן גולמי ויומי הינה פעולה לא נעימה והחל תהליך של ייבוש ביצי השליו והפיכתם לאבקה בטבליות.ע"י חברת סטראגן פארמה השווצרית. בשנות ה 80 פותחה נוסחה הומיאופתית ראשונה ובוצעו ניסויים קליניים ראשונים בחמישה מרכזים רפואיים שונים.מחקרים אלו הצביעו על כך שפעולה מהירה על תסמיני האלרגיה אכן מתקיימת בעקבות השימוש במוצר.

חברת סטראגן פארמה השווצרית החליטה לפתח על בסיס המחקרים נוסחה משופרת עם תהליך ייצור המבטיח סטנדרטיזיציה מלאה של המוצר. 

מה היא אלרגיה: 

אלרגיה היא תגובת יתר של המערכת החיסונית נגד חומרים שונים. באופן תקין יודעת המערכת החיסונית שלנו לזהות גורמים שעלולים להזיק לגוף - למשל חיידקים או נגיפים - להגיב נגדם ולחסלם. אולם לעיתים היא "מתבלבלת" ומגיבה נגד חומר שאין בו איום פוטנציאלי כמו אבקני פרחים, עובש ומזונות שונים. חומר כזה מכונה אלרגן.

ממה נגרמת אלרגיה: 

אלרגיה נגרמת משילוב של גורם גנטי־תורשתי עם חשיפה לאלרגנים (גורמי האלרגיה). בעת החשיפה הראשונה לאלרגן תהיה תגובה ראשונית של מערכת החיסון. התגובה הראשונית הזאת תהיה בדרך כלל מתונה, ולעיתים לא תורגש כלל. במהלך החשיפה הראשונה הזאת ייווצר "הזיכרון החיסוני", כך שבחשיפה שלאחר מכן כבר תתרחש תגובה אלרגית שתורגש ביתר שאת. קיימים סוגים רבים ושונים של אלרגנים, ובהם אלרגנים נשאפים כמו אבקני פרחים, אבק הבית (כולל הפרשות של קרדית האבק) עובש ופרוות חתולים ועוד.

תסמיני האלרגיה הנפוצים הינם: עיטוש, נזלת, שיעול, עיניים דומעות/צורבות/מגרדות ולעיתים אף קושי בנשימה. 

האלרגית גורמת - בהתאם לחומרתה - לאי־נוחות רבה, להפרעה בנשימה ובשינה, לעייפות במהלך היום, להפרעה ביכולת הריכוז בבית הספר ולהפרעה משמעותית בתפקוד היום־יומי - עד כדי מצבים מסכני חיים. נזלת אלרגית, למשל, היא גורם סיכון להתפתחות אסתמה ולהחמרת התקפים של אסתמה. ללא טיפול בנזלת לא ניתן יהיה להגיע לשליטה מיטבית באסתמה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה