יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

כי על איכות לא מתפשרים- מחסני הנמל מזרנים

עם יד על הלב כמה פעמים עשיתם קניות לא מוצלחות בחייכם? מודה ומתוודה לנו יצא לא אחת ליפול בפח של מוכרים לא מקצועיים ואף "תחמנים" שניסו להתל בנו ולמכור לנו דברים שלא מתאימים לנו.

יש מספר דברים שאנו לא מתפשרים עליהם ואחד מהם זה מזרן- כי כולנו יודעים שאם איכות השינה שלנו טובה כך יהיה כל יומנו, על כן לפני כל רכישה של מזרן (אם זה לנו או לילדינו) הזוגי עושה סקר שוק, ממש מחקר- קורא, מתעניין, מבקר בחנויות ועושה בדיקות- כי מזרן לא קונים בכל מקום.

אמממ מה יש בעיה אחת, רכשתם מזרן והוא לא מתאים לכם, מה תעשו? בדיוק לשם כך צריך לקנות מזרן במקום שמבינים בו עניין, מקום שיש לו היצע רחב שאם מסיבה זו או אחרת לא יתאים לכם המותג הנ"ל יהיה לו מותג חליפי להציע לכם- בסופ"ש האחרון הצפנתי עד למחסני הנמל מזרנים השוכנים בקריות (ממש מול איקאה) ובחרתי את המזרן הטוב ביותר שיש- כאן אני יודעת ראשית שיש לי אבא ואמא - כאן אקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר, לחנות יש להציע את כל סוגי המזרנים המובילים בעולם, בכל דרגות הנוחות , בכל המידות , אספקה מהירה ובמחירים סופר משתלמים- אז איפה הקאצ' אתם שואלים? אז זהו שאין!!! למושיקו (בעל העסק) יש מוטו אחד בחיים וזה להעניק לנו הלקוחות את השירות הטוב ביותר, להעניק לנו חווית קניה איכותית, כזו שזוכרים שנים רבות (אגלה לכם סוד, כבר שנכנסתי לחנות מושיקו טען שהוא מכיר אותנו, ניסינו לחשוב יחדיו היכן ואז נפל האסימון- הוא מכר לנו מזרן לפני למעלה מ-10 שנים, זכר את הדגם, את הספק- היש עוד אנשים כאלו?).



בין המותגים שתוכלו למצוא כאן: עמינח, קינג קויל , דוקטור גב , סימונס, גומאוויר המקורי, פולירון, מנדלבאום, KD קינג רויאל, Swiss sistem, Englander• MD ועוד עשרות חברות מהארץ ומהעולם.







מעבר למזרנים האיכותיים יש לחנות להציע מבחר רחב ומהמםםם של חדרי שינה - כאלו שלא רואים בכל מקום - כשנכנסתי לחנות ממש התבאסתי שאני לא צריכה לחדש את חדר השינה.





בנוסף, יש מבחר אקססוריז חלומי כזה שעושה חשק לרכוש את כולו, כמעט וכל פריט שחלפתי על פניו כבר ראיתי היכן אמצא עבורו מקום בביתי הקט.








אחד הדברים שממש אהבתי זה את העיצוב הקלאסי של המקום, המקום נקי ומצוחצח, כל פריט נמצא במקום הנכון, אין בלאגן, הצוות אדיב ומקצועי ביותר (לא תמצאו כאן מוכר לא וותיק בענף ומקצועי בתחום)- לי באופן אישי זה עשה חשק גדול להמשיך ולהגיע לכאן עוד רבות.






מחסני הנמל מזרנים חיפה: דרך חיפה מול קניון שער הצפון מתחם איקאה 
04-8272888
מחסני הנמל מזרנים יפו: מרגוזה 25 
03-5515468
מחסני הנמל מזרנים באר שבע 
רחוב הע״ל (מול 7) 
*4961

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה