יום שבת, 14 באוקטובר 2017

סושי מן - קניון עזריאלי חיפה


אני ומשפחתי מאוד אוהבים סושי, הילדים אף יכולים לוותר על ארוחה דשנה לטובת צלחת עמוסה בסושי איכותי וטעים על כן בביקורנו האחרון בחיפה לא פסחנו על ביקור במסעדת סושי מן השוכנת בקניון עזריאלי בחיפה, לאחר שיטוט ברחבי הקניון התעייפנו ורעבנו עוד יותר והגענו לסעוד את נפשנו.



סושי מן הינה מסעדה אסייתית המציעה מגוון רחב של סושי, מרקים, סלטים אסייתים, אגרולים, נודלס, אורז ועוד ועוד, התפריט כולו כשר למהדרין ובשונה מהמצופה במחירים נוחים לכל כיס, חומרי הגלם טריים, מובחרים ובאיכות גבוהה.



השף של סושי מן, מורן גולדשטיין, שהה במשך 4 שנים במדינות אסיה ולמד איך לבשל את המטעמים המקומיים. היום הוא אחד ממומחי הסושי המובילים בארץ, ואת כל הידע שצבר הביא לתפריט של סושי מן. דבר אחד בטוח – לסועדים מחכה חוויה יפנית אמיתית, שהותאמה כולה למטבח הכשר. גם חומרי הגלם שמגיעים מיפן הם עם כשרות מלאה, כולל המשקאות האלכוהוליים היפניים שלהם חותמת של בד"צ בית יוסף.

אז שנתחיל? למנות פתיחה הזמנו:

אגרול ממולא בירקות- פריך, טעים וקריספי:




ירקות טמפורה- בטטה, בצל ירוק, בצל לבן ופטריות עם רוטב פונזו- עונג אמיתי, בהחלט פתיחה מרשימה לארוחה, מדובר בירקות עטופים בטמפורה, קריספים, חמים וטעימים במיוחד:




ייאסי טריאקי ג'ינג'ר- נודלס עם  כרוב, פלפלים, גזר ברוטב טריאקי, ג'ינג'ר- מנה גדולה, עשירה מאוד וטעימה:



קומבינציה זוגית- 30 יחידות של אושר- סושי איכותי מאוד, טעים, בשילובים מנצחים, האורז דביק בדיוק כפי שצריך להיות ועל כן עוטף את התוספות באהבה רבה והמחיר? פצצה - רק 110 שקלים לכל המגש:

8 יח' טמפורה פנקו רול- סלמון, אבוקדו, בצל, מוצרלה, בטטה, מיונז וטריאקי חריף
6 יח' מן- סלמון, טונה, בטטה טמפורה, טמגו ובצל ירוק
4 יח' קליפורניה רול- סלמון, מלפפון, אבוקדו ושמנת
8 יח' סלמון סקין מאקי- סלמון סקין טריאקי מיונז חריף ובצל ירוק
4 יח' ספייסי טאקה רול- טונה קצוצה, צ'ילי, אבוקדו ומלפפון 





הנסיכה שלי מאוד אוהבת סושי מטוגן ועל כן בחרה את הרול- ספיישל מן רול- סלמון, פטריות שיטאקה, אבוקדו, שמנת, בצל ירוק וטונה מבחוץ- שלמות זה כאן! עפנו על הרול הזה - דיוק בטעמים ושילוב מנצח:



כמובן שלאחר כל העונג הזה היינו חייבים לקנח עם משהו טעים ובחרנו בקרמבל תפוחים עם גלידה וניל - הוגש חמים, קינוח קליל, לא מתוק מידי, מפנק ומענג:



אז אם גם אתם מבקרים בחיפה ואוהבים סושי, אל תשכחו רוצו לסושימן, הנאה מרובה מובטחת לכם.
תושבי חיפה? הזמינו משלוח ותתפנקו עד הבית!!



שעות פעילות:
יום א'-ה' , 09:00-22:30 
יום ו' , 09:00-15:00 
יום ש' , שעה אחרי צאת השבת-23:00 

כתובת: פלימן משה 4, קניון חיפה , קניון חיפה
טלפון: 04-8533330

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה