יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

פסיכותרפיה מסוג אחר- בת אל גאיה



זה תמיד קורה לו על הדרך, תמיד הוא לא מקשיב (ואני לא מסוג הנשים הרודות חלילה) ואז זה קורה... שוב הוא נתפס- שלא תטעו אני מדברת על הגב של בעלי. בעלי היקר סובל מזה שנים מפריצת דיסק בגב התחתון, הוא צריך להיזהר במעשיו אך לצערי הוא לא ממש מקפיד על כך, הוא מרים דברים כבדים ואז זה קורה, מעבר לכך זה יכול לקרות בתקופות המעבר ואפילו לעיתים גם מצב נפשי משפיע על הכאבים.

וכשזה קורה נראה כאילו ואין פתרונות קסם ואז זה פשוט יכול להמשך שבועות, הפעם החלטתי שאני מנסה לעזור לו עד כמה שניתן ומיד קבעתי לו טיפול אצל בתאל המקסימה.



לבת אל יש וותק וניסיון של למעלה משש שנים- היא למעשה פסיכותרפית הוליסטית אשר מציעה טיפול שונה וממוקד ממה שמעסים רגילים מציעים- ההיצע שלה כולל: טיפול רגשי בשיחה וכלים נוספים, דיקור סיני, כוסות רוח, עיסוי ועוד.

לרוב בת אל עושה עיסויים וטיפולים רק לנשים אולם בשל העובדה שאנחנו מכירות היא הסכימה לטפל בבעלי ולעזור לו.

די סקפטי הוא יצא אמש לקראת הטיפול הנכסף וחזר מרוצה, כבר הבוקר הגב שלו אותת על שיפור, אין ספק, זהו תהליך וסדרת טיפולים תשחררו לגמרי.

הוא התחיל את הטיפול עם דיקור סיני- זהו למעשה טיפול מדויק ומקיף בזכות נקודות הדיקור הרבות שפזורות בגופנו( אגב, לכל בעיה ישנן נקודות אחרות בגופנו), עם המחטים הוא שכב כעשרים דקות אשר לאחריהן בת אל העניקה לו עיסוי עמוק, משחרר ומפרק.

הקליניקה ממוקמת בפתח תקווה (ויש חנייה בשפע).

המחיר לטיפול הינו : 200 ₪ ואילו מי שלוקח סדרת טיפולים יזכה לשלם רק 150 ₪ לטיפול (אגב ממליצה בחום).

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הזוגי התעורר הבוקר כבר בהרגשה טובה יותר, הכאבים פחתו וישנן תנועות אשר כבר מזמן לא עשה ונעשו היום.

הטיפול הבא שלו יתקיים כבר בתחילת שבוע הבא ושלכם?





קישור לדף הפייסבוק:


קישור לאתר:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה