יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

ממבו - בית קפה ופטיסרי שטרם הכרתם

זהו, החופש הגדול מאחורינו וכך גם תקופת החגים, בדיוק לשם המאורע ארזתי את הזוגי ומזוודה קטנה ויצאנו לסופ"ש זוגי, רומנטי וכיפי במיוחד בצפון הירוק.

תכננתי לנו סופ"ש גדוש ועמוס בכל טוב אשר התחיל בקפה ממבו - בית קפה וקונדטוריה שאנחנו לא מפספסים ותמיד עוצרים כשאנו נוסעים צפונה, מדובר בנקודת עצירה מרעננת, מפנקת ומענגת במיוחד- אל תוותרו גם אתם על עצירה אם זה לקפה להתרעננות או לארוחה עתירת פחמימות שטרם טעמתם.



ממבו יושבת כבר למעלה מ-16 שנים בכניסה ליוקנעם ומנוהלת על ידי השף קונדיטור ברוך דבח אשר אינו בוחל בשום פרט ומקפיד על איכות ברמה גבוהה, חומרי גלם איכותיים וטריות ללא פשרות- לדוגמא, מיובאים מאיטליה לטובת הכנת הפיצה, הרטבים והפסטה, המרציפן מיובא מגרמניה, השוקולד מבלגיה, רכיבי הנוגט מצרפת ואילו את המיונז מכין דבח בעצמו, מרכיבים טבעיים וטריים.

מודה ומתוודה לרוב כשאני מגיעה למקום כזה איכותי אני לא בוחרת בארוחת בוקר אלא בארוחה דשנה אולם הפעם מאחר ואני יודעת במי מדובר בחרתי לדגום את ארוחת הבוקר שהמקום מציע, כמובן שכל המטבלים נעשים במקום בטעמים שטרם טעמתם.

במחיר של 118 שקלים נקבל ארוחת הבקר זוגית שונה מכל מה שאתם מכירים וכוללת: 2 ביצים עם 2 תוספות לבחירה הכלולות במחיר פטריות/בצל/עשבי תיבול/גבינה בולגרית/צהובה.


סלט ירקות מפנק, מתובל בוינגרט לימוני-סלט מושלם! 


מגש טפאנדים מיוחדים כגון: קונפי שום,ממרח ארטישוק ירושלמי, טפנד עדשים, טפנד זיתים, טפנד סלק (בטעם חלוותי חלומי), טפנד חצילים קטיפתי וגבינת שמנת.



לחם הנאפה במקום, הוגש חםםם , קרנצי מבחוץ, רך ונימוח מבפנים- פלא שסיימתי את הכיכר עוד טרם הגיעה החביתה?



שתייה חמה ומיץ הדרים.

כמובן שמי שמבקר בממבו לא יכול לפסוח על תחום הקונדטוריה והגיע לשולחננו מגש עמוססס פטיפורים קטנטנים טעימים ומובחרים- כל טעם נפלא יותר מקודמו:






לאלו שמעוניינים ואני ממליצה בלב שלם ניתן לרכוש מטעמים הביתה במחירים נוחים ובאיכות שטרם הכרתם:



במקום שפע חניה (מאחורה, בצדדים או ברחבה שבמתחם שמול המקום), אל תפספסו מבטיחה לכם הנאה מרובה, עצרו להתרעננות, בקרו וסעדו את נפשכם באחד המקומות הטובים שקיימים.

ממבו - פטיסרי במטבח חלבי כשר.
טלפון - 04-9938008.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה