יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

HURRICANE SPIN BROOM הוריקן ספין ברום - מטאטא משוכלל הכולל תא פנימי לאיסוף פסולת

מי שמכיר אותי יודע שאני סובלת מ"מחלת ניקיון" קשה מאוד, 3 פעמים ביום מטאטא את הבית, שוטפת לפחות פעם ביום, שירותים ואמבטיה נעשים כל יום ועוד ועוד... טרפת אמיתית- משימה בהחלט לא קלה לאמא לארבעה ילדים + עובדת במשרה מלאה אך עומדת בה בגבורה.

על כן כל מוצר חדש, כל להיט חדש בתחום הניקיון מיד מנוסה אצלי בבית , מודה ומתוודה יש המון דברים שנשארים כמעט כפי שנקנים בארון הגאגטים מאחר ולא צולחים את מבחן השטח אצלינו.

הפעם לאחר המלצות רבות מחברות בחרתי לנסות את ההוריקן ספין ברום- מדובר למעשה במטאטא משוכלל אשר יעזור לנו לנקות בקלות וביעילות כל דבר החל מאבק וכלה בשברי זכוכיות ועוד המון בלאגן של הקטנים (ותאמינו לי בחדר של הבנים יש המון בלאגן שיש צורך לנקותו מידי יום או שמא מידי שעה).



המטאטא מתאים לכל שטח, מעבירים בתנועה קדימה ואחורה ונפתרים מכל הלכלוך בקלות ובזריזות.

הסוד של הספין ברום הוא בעיצוב טכנולוגי מבריק של מברשות גלגל המסתובבות תוך כדי החלקת המטאטא קדימה ואיסוף הלכלוך והפסולת הישר לתוך תא פנימי- כך שלמעשה הטאטוא משווה מראה נקי ומבריק כאילו ועבר על הרצפה גם סמרטוט.




ההוריקן ספין ברום מנקה במהירות וביעילות כל משטח. אינו משאיר סימנים וניתן לשימוש באזורים שונים כולל הפינות בשטח הבית בעזרת העיצוב המשוכלל שלו המאפשר תנועה סיבובית. 
הספין ברום נוח לשימוש וקל לניקוי, על ידי לחיצת כפתור אחת פשוט מרוקנים את תא הפסולת.



היתרון האדיר הוא שגם הילדים יכולים לעבוד איתו והם אף ממש מתלהבים מן המשימה כך שלמעשה הרווחתי 2 ציפורים במכה אחת.

אז הכנסו עוד עכשיו לקישור והזמינו לכם מטאטא שיהפוך את הניקוי לכיפי במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה