יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

גן האירועים "גאיה" חוגג 8 חורפים



גן האירועים "גאיה" חוגג 8 חורפים 
במקום יושק תפריט חדש בניצוחו של השף דוד גדג' 
ויכלול מגוון מנות עשירות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם 



גן האירועים "גאיה" יחגוג החודש 8 חורפים, לשם המאורע הדרמנו אני והזוגי לבדוק עבורכם אלו המתכננים אירוע בחורף הקרוב את המקום מקרוב. במקום, יושק תפריט חדש בניצוחו של השף דוד גדג' ויכלול מגוון מנות עשירות ואנינות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם. 



לפני שאספר על בר האלכוהול, על האוכל הנפלא אספר על המקום היפיפיה המעוצב בקפדנות, על המרחבים, על השטח המדהים הן בפנים והן בחוץ- מהמם, אילו הייתי מתכננת אירוע בקרוב זו הייתה אחת האופציות העומדות לנגד עיני.




התפריט החדש מכיל מנות פרי פיתוחו של השף גדג' אשר את ההשראה שואב מהעולם כמו ומאהבתו לאוכל טוב . הקו המנחה בהרכבת התפריט לגאיה הוא המחשבה על מגוון רחב של טעמים ייחודיים והתאמתם לחיך הישראלי . גדג' שף מזה 17 שנים בתחום ומכהן כשף הראשי של גן האירועים מיום הפתיחה, מקפיד על חומרי גלם איכותיים, טריים וברמת תקן גבוה, לשף טכניקות בישול חדשניות, עם הקפדה על עיצוב הצלחות המוגשות לאורחים.



חלק מן המנות החדשות דגמנו- בין המנות החדשות :
תבשיל קציצות לוקוס ברוטב חריימה חורפי 
פטריות פורטובלו - במילוי צלעות עגל קצוצות בקראסט בוטנים על מצע ריזוטו שמנת פטריות 
smoke salmon - טאפס סלמון מעושן על מצע סלט גווקאמולי בעיטור קוויאר שחור
ביף וולינגטון – מאפה בשר עגל חלב בציר בקר ויין אדום .
סשימי סלמון - המוגש על סלט שורשים אסייתי ונגיעות רוטב על בסיס ואסאבי
סיגר סלמון ״ספינג״- מאפה במילוי סלמון ותרד על קרם לימון כבוש וארטישוק
איסטנבול הקטנה- שווארמה פרגית קצוץ על הסכין מוגשת על פיתה קראנץ׳ בתוספת טחינה וסומק
קנלוני עגל - בציר ירקות מוגש על רוטב שמנת ערמונים ובטטה
מנה טבעונית – המבורגר פורטובלו במילוי ירקות מוקפצים 



גן האירועים "גאיה" בבעלות אנשי העסקים שחר כחלון, אבי תם ודורון עטיה ושוכן בלב שמורת טבע נדירה ופורחת. מיקומו, בלב גבעות הכורכר הפסטורליות של בית עובד, ומעניק למבקרים בו תחושה כאילו הם נמצאים בטוסקנה או באחד מאיי יוון האקזוטיים. העיצוב הכפרי והביתי עם נגיעות מודרניות מהווה תפאורה מושלמת לכל סוג אירוע ומטבח שף משובח המאופיין בטעמים מובהקים ומוקפדים, הופך את המאורע לחגיגה מושלמת הפועלת על כל החושים. גאיה משתרע על שטח נרחב המאפשר באמצעות העיצוב המתאים לקיים אירועים מכל סוג והיקף. ניתן לארח ברווחה ובנוחות בין 200 ל-1,200 מוזמנים במסגרת אירועים פרטיים ועד 2,000 איש במסגרת אירועי חברה וכנסים. גאיה מצוידת ב"מתחם חכם". ניתן להתאים את החלל בהתאם לסוג האירוע וכמות האורחים, וזאת בזכות האלמנטים המודולריים והניידים, שמאפשרים לשנות את אופי החלל בהתאם לצורכיכם הייחודיים של האורחים. מרחב האירוח מקורה וממוזג ולפיכך ניתן לקיים בו אירועים בכל עונות השנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה