יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

אוצר קסום בסמטאות עכו- עכותיקה

החופש הגדול הסתיים לו וכך גם תקופת החגים- מי שמכיר אותי יודע שבתקופות אלו אין מצב שאצא לחופשה ללא הילדים ועל כן בסיום כל התקופה הזו אנו צמאים יותר מתמיד לקצת זמן זוגי, רומנטי ומהנה- כזה שמנקה את הגוף והנפש ומעניק אנרגיות מחודשות.

שמעתי מחברה טובה שפתחו מלון בוטיק חדש בסמטאות עכו- "עכותיקה", הצצה  קטנה באתר הובילה אותי להבין כי לשם אנו רוצים להגיע ומיד הזמנו מקומות- שילבנו עוד מספר נקודות ונהננו מסוף שבוע קסום מלא בכיף והנאה.



מלון עכותיקה הינו מלון בוטיק קטן המכיל כ-3 סוויטות יפיפיות ומפנקות (ועוד 2 דירות), כל סוויטה ממוקמת בנקודה אחרת בין סמטאות העיר העתיקה (לצד המקומיים) ומציעה חווית אירוח שונה, ייחודית ויוקרתית, המלון נבנה על ידי היזם מאיר דוידסון אשר ביקר בעכו ,התאהב במקום- רכש מספר דירות מקומיות בתוך בנינים עתיקים מהתקופה הצלבנית ומהתקופה העותמנית ויצר את כל היופי הזה.


הסוויטות מעוצבות בסגנון ים תיכוני האופייני לעכו, קירות אבן, תקרות מקושתות, אלמנטים מזרחיים, אך יחד עם זאת שונות זו מזו: שתיים מהן מתאימות לזוגות ואחת היא משפחתית גדולה המתאימה גם לשתי משפחות או לחבורה, בכל סוויטה אינטרנט חופשי ומחיר האירוח כולל ארוחת בוקר מפנקת.










אנו התארחנו בסוויטה הצלבנית - מדובר למעשה ב-2 סוויטות אשר ביניהן מפרידה בריכת שכשוך מפנקת (לצערי לא הספקנו לבקר בה מפאת קוצר הזמן) ומטבחון מאובזר שכולל פינת קפה עם מכונת נספרסו, תה וקפה, מקרר עם חלב ובקבוקי מים.





בהגיענו למקום התקבלנו בסבר פנים מרנין על ידי ויקטור מנהל המקום כיאה לאירוח המקומי עם בקלאוות, כנאפה ומשקה חם/קר , קיבלנו הסברים הודות המקום ושמענו קצת על ההיסטוריה של עכו, המלצות על אטרקציות ומסעדות מקומיות, לאחר מכן הובלנו ליחידת האירוח והחופשה החלה.






את בוקרו של יום שבת התחלנו בגג המשקיף על הים והחומה העתיקה עם בריזה מטורפת ומענגת לצד שמש מחממת- שם פוזרו כסאות נוח ופינות ישיבה והוגשה לנו ארוחת בוקר עשירה ומפנקת כיאה למטבח הערבי .




הארוחה כללה : מבחר גבינות מקומיות, מבחר סלטים טריים ומרעננים כגון: סלט ירקות, מסאבחה, סלט קישואים, טאבולה, סלט תרד, תפוחי אדמה, צזיקי, ועוד... , לכל סועד ניתנה זכות בחירה בין: שקשוקה, חביתה ו/או קיש- אני בחרתי בקיש חצילים מדהים והזוגי בחר בחביתה.










כמובן שגם שתיה חמה וקרה, יוגורט וקינוחים מתוקים - הכל תוצרת מקומית- טרייה וטעימה.




דבר חשוב נוסף, עד ינואר 2018 יתווספו עוד 12 סוויטות נוספות - יתרון ענק למי שמעוניין להגיע בקבוצה גדולה.

לצערי החופשה הסתיימה לה מהר מידי אך השאירה חותם וטעם של עוד, אז שלא תגידו שאני לא דואגת לכם- הצלחתי לסדר לקוראי הבלוג שלי הנחה מיוחדת - התקשרו עוד היום, הזמינו מקומות וספרו שהגעתם מהבלוג "לבזבז באהבה" ותזכו להנות מההנחה - צלצלו לעכותיקה 04-6511663.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה