יום שישי, 13 באוקטובר 2017

מהיום לא מחפפים פשוט חופפים עם סדרת פילקסיל- Pilexil


מי שמכיר אותי יודע ששנים אני חופרת על הנושא הרגיש מאוד - נשירה!! השיער שלי דליל בטירוף, כל מה שאני עושה פשוט לא עוזר, אמרו להסתפר - הסתפרתי, אמרו לשים מסיכה כזו או אחרת - עשיתי, אמרו לקנות את החומר הזה או השני קניתי- כל דבר עוזר ממש מעט והנשירה עדיין בשיאה.

נמאס לי מהנשירה המטורפת, נמאס לי להרגיש כמו כלכלב קטן שרק משאיר עקבות בדרכו, נמאס לי שבעלי מתלונן בלילה שהשערות שנשרו עפות אליו, פשוט נמאס!!

כשהציעו לי להתחיל להשתמש בסדרה הטיפולית החדשה פילקסיל- Pilexil יצאתי לדרך די סקפטית אך אמרתי אם לא ננסה לא נדע- הסדרה משווקת ברחבי העולם וזכתה להצלחה מסחררת אז שלא ננסה?

בסדרת המוצרים הטיפולית של החברה, קיימים חומרים פעילים כמו : דקל ננסי-המעכב את פעילות האנזים 5 אלפא רדוקטאז האחראי על הפיכת טסטוסטרון ל DHT (גורם נשירה) וחומרים נוספים המסייעים בעיכוב גורם הנשירה ומכילים חומרים פעילים המסייעים בחיזוק סיב השערה: אבץ, טוקופריל – הממריץ את הקרקפת ומשפר את ספיגת המינרלים החיוניים,קומפלקס ויטמינים מזינים בעלי פעילות אנטי אוקסידנטית להגנת השיער ואנטי סבוראית: ויטמין B6,פרו-ויטמין,B5 ויטמין E.



כיום לאחר שבוע וחצי של טיפול אינטנסיבי יכולה לחזור ולהעיד כי אכן חל שיפור, מניחה שלאורך זמן השיפור יהיה משמעותי יותר ועל כן התחלתי את הפוסט עם המשפט "מהיום לא מחפפים פשוט חופפים "!!


יתרונות השימוש ב"פילקסיל- Pilexil" :

  • מסייעת בויסות הפרשת החלב והפחתת הסבוריאה בקרקפת.
  • ממריצה את הקרקפת ומשפרת ספיגת המינרלים החיוניים לשיער.
  • מכילה קומפלקס של ויטמינים החיוניים לסיב השיער, להזנתו, לשיקום נזקים ולמראה בריא חזק ומבריק.
  • המוצרים נבדקו דרמטולוגית.
  • המוצרים בטוחים לשימוש ללא קונטראינדיקציות.
  • לשימוש יומיומי לתקופה בלתי מוגבלת, ללא תופעות לוואי, מתאים לכל סוגי השיער, ללא תחושת שומניות, מסייע בהחזרת האלסטיות לשיער פגוע.
  • בניחוח נעים במיוחד, מכיל חומרי ריכוך לסרוק קל ונוח
פילקסיל שמפו:



  • מזין ומחזק שיער חלש ושביר. 
  • משאיר את השיער רך ונעים למגע.
  • בניחוח נעים במיוחד.
  • רמת חומציות מאוזנת הזהה לחומציות הקרקפת ומעניקה לה הגנה .
  • מתאים לכל סוגי השיער.
  • לשימוש יומיומי.
פילקסיל ספריי טיפולי:



  • מזין ומחזק שיער חלש ושביר.
  • ממריץ את הקרקפת ומעניק מראה שיער בריא, מלא ומטופח.
  • ללא שטיפה.
  • פיה ייחודית לשימוש נוח ויעיל.
  • ללא תחושת שמנוניות.
  • מתאים לכל סוגי השיער.

ניתן להשיג את סדרת מוצרי הטיפול והטיפוח לשיער של "פילקסיל- Pilexil" בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם, עם מבצעים תקופתיים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה