יום ראשון, 28 ביולי 2019

'אנג'ל מציגה- שיפון וחיטה מלאה - 100% קמחים מלאים'


חדש בסדרת הלחמים המלאים של מאפיות אנג'ל: 
אנג'ל שיפון וחיטה מלאה - 100% קמחים מלאים' 




כאחת ששומרת על אורח חיים בריא מאוד בוררת כל מה שנכנס לפי, בוחרת את הטוב ביותר שגופי מקבל , לרוב מוותרת על קמח לבן על כל סוגיו ובוחרת בקמחים המלאים והשונים, הפעם אני רוצה לספר לכם על לחם אנג'ל שיפון וחיטה מלאה- לחם מצויין, טעים , בריא ומשביע מאוד.

'אנג'ל שיפון וחיטה מלאה' מכיל 100% קמחים מלאים –51% קמח שיפון מלא ו-49% קמח חיטה מלא. השיפון ידוע כאחד מדגני השדה המזינים והבריאים והוא מכיל כמות רבה יותר של סיבים, ויטמינים ומינרלים מאשר דגנים אחרים. 

כתוצאה מכמות הסיבים הגבוהה בשיפון, התפרקותו בקיבה איטית יותר מאשר דגנים אחרים, מה שתורם לשמירה על רמה נמוכה של סוכר בדם ולהיותו בעל ערך גליקמי נמוך יחסית לדגנים אחרים ולכן מתאים גם לסוכרתיים. בנוסף תורם לתחושת שובע לאורך זמן. 

יועצת התזונה של מאפיית אנג'ל, הדיאטנית הקלינית רותי אבירי מסרה: "קמח השיפון נחשב בעיני רבים כדגן בעל ערכים תזונתיים רבים. ההבדל העיקרי בינו ובין קמחים אחרים הוא התכולה הגבוהה של הסיבים, הוויטמינים והמינרלים. כתוצאה מריבוי הסיבים, השיפון מתפרק ומתעכל לאט יותר, מה שתורם בעיקר לערך גליקמי נמוך, ולשמירה על תחושת השובע לאורך זמן." 

לחם 100% קמח שיפון וחיטה מלאה, נושא את תו "א.י.ל" של האגודה הישראלית לסוכרת וגם את תו "אפשריבריא" בהמלצת משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר. 






אודות מאפיית אנג'ל 

מאפיית אנג'ל, המאפייה הגדולה בישראל, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של לחמים, לחמניות ודברי מאפה. המאפייה מקפידה על שמירה מתמדת של טריות ושל איכות. אנג'ל היא מאפייה בבעלות משפחתית שנוסדה בירושלים בשנת 1927 ושומרת עד היום על מעמדה כמאפייה המובילה בישראל. חמש מאפיות מרכזיות של אנג'ל פרוסות ברחבי הארץ: בירושלים, לוד, כפר-החורש, נתיבות ובית שמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה