יום שלישי, 23 ביולי 2019

כפר הנופש דריה- בילוי משפחתי מפנק במיוחד


השנה באמצע טרפת החיים, חופש גדול והכנות לחגיגות בר המצווה לקחנו פסק זמן והחלטנו לחגוג את מסיבות יום הולדתי בצפון הרחוק- המקום האהוב עלי בארצנו הקטנטונת.

ארזנו מזוודה , 3 ילדים ויצאנו לעבר כפר הנופש "דריה" (לשעבר חוף האון), פנינה קסומה הממוקמת בתוך פנינת טבע ייחודית כאשר מצדו האחד ימת הכנרת ומצדו השני הרי הגולן ועמק הירדן- מקום שכבר כאשר נכנסים עם הרכב מרגישים את השלווה והלחצים אט אט עוזבים ונעלמים.



הכפר מכיל למעלה מ-100 יחידות אירוח מרווחות, מאובזרות היטב ומעוצבות בסגנון כפרי המשתלב היטב עם הנוף הקסום, כאן כל אחד ימצא את מבוקשו- זוג שבחר לנפוש ולהרגע או שמא משפחות עם ילדים ואף קבוצות של חבר'ה שמגיעים להנות מחופשה משותפת.



שבילי הכפר קרואים על שם אמנים המהווים את עמודי התווך של התרבות הישראלית מתקופות שונות ויצירותיהם וסיפוריהם מעטרים את מרחביו. בין רחובות הכפר ובחללים הציבוריים מתנגנים ברקע שירים ישראלים דבר העוטף את כל הביקור בכפר לחוויית תרבות ישראלית ייחודית.



אחד הדברים שמאוד אהבתי במקום הינו קונספט מגוון הפעילויות, אומנם המקום לא מכיל צוות בידור אך יחד עם זאת מנסים כל הזמן לדאוג לאורחים לפעילויות השונות כגון: הקרנת סרט לילדים בשעות השונות, קומזיץ משותף ברחבת המדורות עם נגן/מספר סיפורים, משחקי מים וחוף, סיורים מודרכים ועוד, כמו כן במקום יש משחקייה לטובת הילדים הקטנים, אין ספק כי כאן חושבים על טובת האורח וכי צוות המקום יעשה הכל על מנת שנהנה, כל בקשה קטנה כגדולה נענתה בשניות .



אז לאלו ששאלו אותי בריכה לכפר אין אולם יש חוף צמוד פרטי  ושני שוברי גלים ייחודיים ומרהיבים.

כמו כן מציע כפר הנופש "דריה" לנו האורחים מגוון פעילויות קונספט ותוכן בשטחי הכפר ומחוצה לו היוצרות חוט מקשר בין האתרים המעניינים תוך שימת דגש לאטרקציות מקומיות. לדוגמא, מסלולי טיול המשלבים מים בחודשי הקיץ, טיפוס בעזרת רכבי שטח להרי רמת הגולן, סיורים במשעולים של ראשית ההתיישבות בין דגניה לכנרת, סיפורים ושירים של המשוררים הגדולים שצמחו בעמק . מגוון הפעילויות מותאם מראש ובאופן אישי לכל סוגי האורחים החל במשפחות ישראליות, תיירים, קבוצות, וועדים וכו'.





מגוון האטרקציות ופעילויות הקונספט יתקיימו בכל ימות השבוע במהלך חודשים יולי-אוגוסט וחגי ישראל. ניתן להפעיל את הפעילויות לקבוצות בכל זמן בתיאום מראש. הפעילויות במקום נתונות להחלטת המלון וניתן יהיה להתעדכן עליהם מראש במרכז ההזמנות או במלון.

אנו שהינו בחדר Deluxe:

יחידות אירוח מרווחות, מתאימות למשפחות. ביחידות האירוח 2 חדרי שינה – חדר אחד נפרד להורים וחדר שינה נוסף בו 2 מיטות יחיד. היחידה כוללת גם סלון גדול ומרווח עם שתי ספות המתאימות ללינה. בנוסף, פינת ישיבה חיצונית הפונה לכרי דשא מטופחים, אל מול נופי הגולן, הגליל והכנרת. האזור מקורה בפרגולה ומתאים לשהייה משפחתית, מנוחה ומשחק.

אבזור החדר: מטבחון, מקרר, קומקום חשמלי, ערכת קפה ותה, מקלחת ושירותים חדשים ומועצבים בסגנון מודרני, טלוויזיה, מיזוג אוויר, כספת.

הרכב מקסימלי: זוג + 4.














בכפר ישנו מתחם מנגל "שיתופי" המיועד למשפחות ולקבוצות. פינת המנגל פתוחה לאורחים בכל הימים בין השעות 10:30-22:30. הפעילויות במתחם מלוות בשף העובר בין האנשים המסביר על הבשר, נותן טיפים, משביח טעמים ומלמד את הסועדים את רזי המקצוע. הפעלת הפעילויות במקום נתונות להחלטת המלון וניתן יהיה להתעדכן עליהן מראש במרכז ההזמנות או במלון.

בחדר האוכל מוגשת ארוחת בוקר ישראלית אותנטית משופעת במזנון עשיר ומגוון מאוד (לעיתים ישנן גם ארוחות ערב, יש להתעדכן בקבלה), הארוחה כללה מגוון רחב של גבינות, ירקות, מאפים, ביצים, לחמים ועוד ועוד פינוקים כיפיים.














אז אם אתם מחפשים חופשה כיפית, מפנקת ומיוחדת הזמינו עוד היום מקומות לכפר הנופש דריה, כיף גדול מחכה לכם - מבטיחה לכם הנאה מרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה