יום רביעי, 31 ביולי 2019

"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: סדרת חליטות קיץ מרעננת




"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה: סדרת חליטות קיץ מרעננת 



עד לפני שנה יכולתי לחיות כל היום על נס קפה, בכל הזדמנות שניקראה בדרכי מצאתי את עצמי מכינה ו/או רוכשת עבורי קפה הפוך/נס קפה/קפה על חלב ועוד ועוד.

בשנה וחצי האחרונות עברתי לאורח חיים בריא שכולל: שתיה מרובה, תזונה נכונה וספורט, אחד הדברים שירדו מהתפריט שלי הינו הקפה - חייבת לציין כי מאותו היום חיי השתנו והפכו בריאים , נטולי כאבים וטובים יותר, אמממה? משהו צריך להחליף את החלל הריק ומה שהיום ממלא את רוב יומי הינו תה קר.

את המוצרים של "חוות דרך התבלינים" אני מכירה כבר שנים רבות ומאוד אוהבת, לאחרונה הם משיקים סדרת חליטות קיץ מרעננות ומפתיעות - דרך מצויינת להתמודד עם החום הכבד.




הסדרה מגוונת ומתאימה לכל טעם וחיך:

חליטת תות וניל- חליטה טעימה ומתוקה המכילה תות שדה, תות עץ, מקלות וניל טחונים, היבסקוס, חמוציות, אננס ופפאיה. 

חליטת פומלה מלון- החליטה מכילה פומלה, מלון, פפאיה ואננס. חליטה מתוקה ועשירה בטעמי פירות עזים. מתאימה במיוחד להכנת קרטיבים 

חליטת רימונים- חליטת פירות בניחוח רימונים המכילה רימונים, אננס, היביסקוס ופפאיה. 

חליטת אייס תה לימון- החליטה בעלת ניחוח לימוני המתאים במיוחד להכנת תה קר (ice tea) ומכילה קליפות לימון, קליפות תפוז, לימון ואוכמניות. 

חליטת קוקוס קרמל- החליטה מכילה קוקוס, בננה, אננס, היביסקוס ותמצית קרמל. בנוסף לטעמו הנהדר של צמח ההיביסקוס, הוא מסייע גם להורדת רמות הסוכר בגוף. 

חליטת פירות יער- החליטה מכילה מגוון של פירות יער לרבות דובדבנים, חמוציות, דומדמניות, פקעות ורדים, היביסקוס ואננס. החליטה עשירה בויטמין C. 



בנוסף לשימוש במשקאות קרים, החליטות מתאימות גם להכנת קרטיבים, קינוחים ועוד. 

קיץ נעים, טעים ומרענן! 

מחיר: 13.5 ₪ (100 גרם) 

להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, ובסניפי הרשת. טל': 04-9533405, לאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה