יום שני, 22 ביולי 2019

מותג האיכות לחמי משיק לראשונה סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס באיכות מעולה



מותג האיכות לחמי משיק לראשונה סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס באיכות מעולה 



בימים אלו בהם כל רגע אני שומעת : "אמא אני רעב, אמא בא לי משהו טעים, אמא אני צמא" אני כל הזמן מחפשת חידושים והפתעות לילדודס, כך גם הפעם עם סדרת העוגיות החדשה מבית לחמי- סדרה של 3 סוגי עוגיות פריכות בטעמים מעולים (כהרגלו של המותג) המכילים מרכיבים באיכות גבוהה כגון חמאה ושילוב של שוקולד מעולה, העוגיות לא מכילות חומרים משמרים, צבעי מאכל, חומרי טעם וריח מלאכותיים.

לחמי משיקה סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס באיכות מעולה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים של 150 גרם: עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד מריר מעולה, עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן ומריר מעולה ועוגיות שוקולד צ'יפס קרמל עם שוקולד לבן. 

השקת הסדרה מבטאת את אסטרטגיית החברה לחיזוק נוכחותה בקרב משפחות צעירות ובני נוער הרוצים לצרוך את העוגייה האהובה והמוכרת, ומעוניינים במוצר איכותי השונה מהמותגים הקיימים.

אני לא יודעת מי "עף" יותר על העוגיות המבוגרים או הילדים- הן פריכות, נמסות בפה, עם שוקולד איכותי ובמבחר טעמים מדליק, כזה שכל אחד ימצא את מבוקשו- זה פשוט טעים!!!

העוגיות החדשות הן היחידות מבין כל המתחרים הכוללות חמאה אמתית ובדומה לכל מוצרי לחמי, גם בסדרה זו ניתן דגש על סטנדרט הייצור הגבוה כמו גם על הרכיבים האיכותיים: מגוון סוגי שוקולד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים. לחמי גאה להיות חברה ישראלית המייצרת את מוצריה בישראל, ולהנגיש לכל הצרכנים מוצרים איכותיים מיוצרים כחול לבן. 

בלחמי שמו דגש מיוחד על האריזה, ובסדרה הנוכחית בחרו בעיצוב עדכני מושך וצעיר, כשלכל מוצר בסדרה איורים ושפה גרפית שונה וצעירה. 

ניתן למצוא את העוגיות במחיר של 9.90 – 10.90 ₪ וניתן להשיגן בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. המוצר כשר חלבי, בהשגחת הרבנות האזורית הגליל התחתון, הופרשה חלה כדין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה