יום שלישי, 9 ביולי 2019

נביעות משיקה משקה ראשון מסוגו בעולם: 'נביעות+ אפס'



נביעות משיקה משקה ראשון מסוגו בעולם: 'נביעות+ אפס' 
מים מינרליים בטעמים וב-0 קלוריות 


מי שמכיר אותי יודע שלמעלה משנה אני שומרת על אורח חיים בריא, מקפידה על תזונה נכונה, ספורט מספר פעמים בשבוע, שתיה מרובה של מים, הפחתה למינימום של סוכרים ומלחים ועוד ועוד.

ילדי ובני משפחתי מאוד אוהבים את המים המינרלים בטעמים על כן רוכשת את זה באופן קבוע, בכל זאת משקה טעים, מפנק, מרענן ונטול צבעי מאכל אולם יחד עם זאת לא נטול סוכרים וקלוריות.

בימים אלו משיקה נביעות משקה ראשון מסוגו בעולם- מים מינרליים בטעמים וב-0 קלוריות, כל זאת בזכות הרכב הפורמולה הייחודית של רכיבי סטיביה שלראשונה בעולם נעשה בהם שימוש. המשקה הינו ללא תוספת סוכר בטעמים עדינים ומאוזנים מאוד של תפוח ואפרסק ועבורי הכי חשוב ב-0 קלוריות, כך שמהיום ניתן לשתות, להנות , להתענג ולא "לבזבז" קלוריות מיותרות.

סדרת 'נביעות+', מים מינרליים בטעמים, מציעה פתרון לצרכנים שרוצים ליהנות ממשקה פונקציונאלי המבוסס על המים המינרליים הטבעיים של נביעות ומחוויה מפנקת של טעמים עדינים. עתה, המשקאות החדשים של 'נביעות + אפס' מאפשרים את אותה החוויה ללא קלוריות וללא סוכר. 



באמצעות פיתוח חדשני וראשון מסוגו בעולם, נביעות עושה שימוש בפורמולה ייחודית של רכיבי סטיביה שהינם מיצוי של זן מיוחד של צמח הסטיביה הגדל במדינת פרגוואי ונקרא: Stevia rebaudiana Berton. 

הפורמולה מכילה רכיבים נדירים וייחודיים אשר נמצאים בכמויות קטנות בצמח (כ-1.1 גרם בלבד ב-2 ק"ג עלי צמח סטיביה), ייחודם שהינם הדומים ביותר בטעמם לסוכר מבין 50 הרכיבים שהתגלו עד היום בצמח הסטיביה ושנעשה בהם שימוש. 

המשקה החדש של נביעות משלב פונקצינאליות והנאה ומתבסס על המים המינרליים הייחודיים של נביעות המגיעים מבטן האדמה, זאת בתוספת של חמישה ויטמינים מקבוצת B. המשקה החדש מושק בטעמי תפוח ואפרסק, בתוספת ממתיק טבעי ואינו מכיל חומרים משמרים או צבעי מאכל. 

אז רגע לפני היציאה לאימון אישי הכנתי לי צידה לדרך: מגבת אישית ובקבוק צונן וקרררר של מים מינרלים בטעם אפרסק (האהוב עלי מאוד).



את המשקה החדש אפשר יהיה להשיג בשלל נקודות מכירה ברחבי הארץ. 

*נושא את תו איל של האגודה הישראלית לסוכרת*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה