יום שני, 29 ביולי 2019

פלפוט משיקה: להיטי האספנות החדשים שמשגעים את הילדים



פלפוט משיקה: להיטי האספנות החדשים שמשגעים את הילדים

כשהייתי קטנה היו לי אוספים רבים- של מכתביות ,של בולים, של גוגואים, של בובות ברבי ועוד ועוד... מאז ועד היום השתנו מעט הזמנים וכיום לילדינו ישנם אין ספור אוספים מדליקים יותר ומדליקים  פחות, הפעם אני בוחרת לשתף אתכם במספר אוספים מדליקים מבית פלפוט:

היירדוז – קולקציית בובות בתסרוקות שמגניבות את הילדים!
פתחו את הבקבוק, הסירו את מייבש השיער וגלו את התסרוקת של הדוזית שלכם. בין 24 הבובות, מסתתרת בובה נדירה שמשנה את צבע שיערה במים חמימים.

בננות – הלהיט המצליח חוזר בסדרה חדשה צבעונית ומתוקה יותר. מקלפים את הבננות ומגלים דמויות חדשות ועוד המון הפתעות. מחברים את כל הבננות, הדמויות וההפתעות ויוצרים עולם בננות מסתורי וחדש

LOL – חוברת המדבקות ההיסטרית חוזרת במהדורה חדשה! מדבקות מרהיבות של כל הדמויות האהובות

אחרי בובות הסמושי וקלפי איסוף ליגת אלופות, חברת פלפוט משיקה את הבשורה האחרונה לילדים בעולם האספנות:

היירדוז – קולקציית בובות בתסרוקות שמגניבות את הילדים!



הלהיט שכבש את הילדים ברחבי העולם מגיע לראשונה לישראל – 'היירדוז': ליין ייחודי של בובות בסטייל עם תסרוקות מוטרפות. 
כל אחת מהדוזיות ההורסות מגיעה בבקבוק מעוצב וססגוני ובריח פירות ממכר. הדמות יושבת בתוך הבקבוק, תחת למייבש שיער. סובבו את הבקבוק כדי לגלות את הדמות, הסירו את מייבש השיער כדי לגלות את התסרוקת והסירו את החלוק כדי לחשוף את התלבושת! האם תוכלו למצוא באוסף את הבובה הנדירה שמשנה את צבע שיערה במים חמימים? את הבובות ניתן לחבר לפקק הואקום שמגיע באריזה שקיבלתם וכך ניתן להצמיד אותן למשטחים חלקים כמו מראות, חלונות ועוד.
בסדרה ישנן 24 דוזיות לאיסוף, כאשר כל אריזה כוללת בקבוק קפסולה, דמות היירדוז, כיסא מספרה, חלוק לדמות, פקק ואקום לתלייה ועלון אספנים. 

מחיר: 59.9 ₪ 

מתאים לגילאי 4+

קישור לסרטון ביו טיוב: https://www.youtube.com/watch?v=jq5N7ms8KLw



בננות צבעוניות עם בובות, הפתעות ואבני חן בריח מתוק במיוחד 



אחרי ההצלחה האדירה של הסבב הראשון בסדרת הבננות, מגיעה הסדרה החדשה בלהיט- צבעונית יותר, ריחנית יותר ומתוקה הרבה יותר.
סדרת הבננות החדשה, בריח מתוק וממכר של בננה, כוללת 24 דמויות חדשות, המגיעות בתוך בננות בכל צבעי הקשת, ביניהן מסתתרות גם דמויות נדירות ואף בובה אחת אולטרה נדירה.
בננה מקלפים ובתוכה מגלים דמות קראשי, 2 דמויות של חברים קטנים לחיצים וחמודים, מדבקות אבני חן לטובת קישוט הקראשי או הבננה, עלון אספנים עם מדבקת הדמות ובנוסף, צמח מטפס כדי להציג לראווה את חבריך החדשים! קליפות הבננה גמישות, ולאחר הקילוף ניתן לסגור אותן בחזרה, ולחבר את כל הבננות לאשכול גדול. בנוסף הדמויות יושבות על הצמחים המטפסים, שגם הם מתחברים זה לזה, וכך יוצרים יער שלם של משחק. 

מחיר:29.9-79.9 ₪

מתאים לגילאי 4+ 



LOL – חוברת המדבקות ההיסטרית חוזרת במהדורה חדשה! 



הדמויות האהובות שבות אלינו באלבום איסוף חדש עם כל הדמויות האהובות, תלבושות מהממות והמון הפתעות. באלבום יהיו כ-200 מדבקות, מתוכן 60 מדבקות מיוחדות ונדירות
24 מדבקות נוצצות – מדבקות גליטר עם אפקט תלת מימד עדין. 

18 מדבקות כסופות – מדבקות FOIL כסופות. 

18 מדבקות הפתעה לגירוד – לא מדבקה רגילה, אלא מדבקת גירוד (כמו כרטיס גירוד), כך שרק לאחר שמגרדים אותה נחשפת התמונה. 

מחיר:5-45 ₪

מתאים לגילאי 4+


את מדבקות LOL, קולקציית ההיירדוז ואוסף הבננות, ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין: http://www.palphot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה