יום שני, 29 ביולי 2019

חוזרים ללמוד בסטייל עם מגוון המוצרים של חברת פלפוט




הגענו כמעט למחצית מהחופש הגדול, זה הזמן בו מידי שנה הכל סגור אצלינו, יש תיקים, יש ציוד לשנת הלימודים, יש תלבושת אחידה- ועכשיו מתחיל הזמן שלנו להנות מהחופש ללא דאגות וללא מטלות בראש, על כן ממליצה לכם גם להצטייד מבעוד מועד (זה הזמן שעוד תמצאו את המגוון הרחב בחנויות, בהמשך הוא רק ילך ויתרוקן).

הפעם אני רוצה להמליץ לכם על מבחר התיקים הגדול של חברת פלפוט- כאן נמצא מגוון גדול שיתאים לכל גיל ולכל מטרה, בכל צבע וסגנון-תיקים עם תאים ייעודיים לציוד טכנולוגי, תיקים זרוקים או תיקים אופנתיים במגוון עיצובים לקראת החזרה ללימודים חברת פלפוט משיקה קולקציה חדשה של תיקים, 

חברת "פלפוט" החברה הוותיקה והמובילה בתחומה, משיקה קולקציה מרשימה ומגוונת של תיקים לקראת החזרה לביה"ס ולגן לשנת 2019/20. בקולקציה אלפי פריטים מעוצבים בקטגוריות שונות עם עשרות מותגים אהובים בעיצובים אופנתיים עדכניים, לבוגרים, לצעירים ובקווים נקיים ומודרניים. 

בין מגוון הפריטים המובילים של השנה, בתחום התיקים, ניתן למצוא תיקי לבוגרים (חטיבת ביניים ומעלה), תיקים לילדים (גילאי היסודי) ותיקים לקטנטנים (גילאי הגן) 


תיקי בוגרים (חטיבת ביניים ומעלה): 

תיקי TOTTO
מבנה התיקים: מותג התיקים המצליח מדרום אמריקה מאופיין בפונקציונאליות, בעלי חלוקה פנימית נוחה ופיזור משקל אידיאלי. מרבית הדגמים הינם בעלי גב ארגונומי ורצועות גב בצורת האות S לנוחות מרבית. התיקים עמידים וחזקים, מגיעים במגוון עיצובים ודגמים אופנתיים. אחד מיתרונותיו המובהקים של המותג הוא התאמתו לתלמיד של היום על שלל הגאדג'טים שהוא משתמש בהם: תיקים עם כיסים ייעודיים לטאבלט, למחשב נייד, לאוזניות ואפילו למשקפי שמש לצד כיסי צד לבקבוק וארנק עם מתלה נשלף למפתחות,.

גילאים: חטיבת ביניים ומעלה

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם

מחיר: 99-270 ₪ 


מותג תיקי FILA


מבנה התיקים: השנה, לראשונה, פלפוט מתחדשת בקולקציית תיקים מרהיבה של מותג FILA האהוב. הקולקציה כוללת תיקים כגדולים, קטנים, תיקים צד, פאוצ'ים, ארנקים ותקי רחצה. כל הקולקציה מגיעה בגווני המותג שחור-לבן-אדום-כחול נייבי. הפריטים מחולקים לתאים (פאוצ'ים-3 תאים, קלמר-2 תאים, ארנק-3 תאים, תיק קטן- 2 תאים, תיק גדול- 3 תאים), +כיסים לבקבוק. כתפיות התיקים מרופדות ועשויות בד מאוורר נושם. גב התיק עשוי בד נושם ואוורירי. 

גילאים: כל הגילאים 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 40-260 ₪





תיקי הבית של פלפוט. 

מבנה התיקים: תיקי גב ממותגים לנוער במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון מותגים : ריפקאל, סמיילי, פול פרנק, גרפיטי, העשויים מבדים איכותיים. בתיקים תוכלו למצוא תא ראשי גדול, כיס קטן לארגון חפצים חשובים בחזית, רצועות נוחות לנשיאה. 

גילאים: חטיבת ביניים ומעלה 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 180-280 ₪ 




תיקי Under Armour "אנדר ארמור" 

מבנה התיקים: – מותג מוביל המציע תיקים מאופיינים בעמידות למים ובעלי בסיס חזק ואיכותי. בתיקים ישנם כיסים רבים מרופדים לאחסון המתאימים לנשיאת לפטופ (עד גודל 15"), רצועות בשיטת HEATGEAR לנוחות מירבית וידית אחיזה למעלה. המותג כולל תיקי אופנה, תיקי גב, ותיקי ספורט טהשנה התחדשה פלפוט גם בכובעי מצחייה. 

גילאים: חטיבת ביניים ומעלה 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 90-300 ₪



תיקי הבית של פלפוט 

מבנה התיק: תיקי גב ממותגים במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון דוגמאות ועיצובים: גרפיטי, פול פרנק, קומיקס, מכבי ת"א, ריפקארל. התיקים עשויים מבדים איכותיים ומבד עמיד, קליל וגמיש . מערכת גב מרופדת בד נושם לאוורור הגב וכותפות מרופדות. בכל תיק 2 תאים מרכזיים + 2 כיסי צד לבקבוקים. 

גילאים: יסודי 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 180-280 ₪ 



תיקי TOTTO של פלפוט 

מבנה התיק: תיקים TOTTO הקולומביאנים ובראשם דגם אקוורלה הם תיקים פונקציונאליים, בעלי חלוקה פנימית נוחה לפיזור משקל אידיאלי. בעלי מערכת גב ארגונומית ורצועות ארגונומיות בצורה האות S לנוחות מירבית וכן מקום ייעודי לבקבוקי ומתלה נשלף למפתח. 

גילאים: יסודי 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 139 ₪ 



תיקי גן: 


תיקי גן NOAM מבית KAL GAV, המשווקים בלעדית על ידי פלפוט 

מבנה התיק: תיקי גן עם תא מרכזי, תא קדמי לחלוקה נוחה, כיסי צד רשת. ידית נשיאה, כותפות מרופדות ניתנות להתאמה בשילוב רשת. מיוצרים מחומרים איכותיים עמידים בשחיקה, גב רשת מרופד, עשוי רשת תלת ממדית לאוורור מרבי של הגב. עשרות דגמים ומותגים, ביניהם- LOL, הנוקמים, סמי הכבאי, מיניונים, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי על, מיקי ומיני, קיטי, מכוניות ועוד 

גילאים: 3-7 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 79.9 ₪


תיקי הבית של פלפוט 

מבנה התיק: תיקי גב ממותגים במבחר גדול ומרהיב של עיצובים ודגמים במגוון דגמי חיות מתוקים: אריה, חיפושית, ינשוף, כריש, פינגווין ותנין. התיקים עשויים מבדים איכותיים ומבד עמיד, קליל וגמיש . מערכת גב מרופדת בד נושם לאוורור הגב וכותפות מרופדות. בכל תיק 2 תאים מרכזיים + 2 כיסי צד לבקבוקים. 

גילאים: גן 

למי מתאים, בנים/בנות: גם וגם 

מחיר: 70-80 ₪

אז אחרי שיש לנו תיק צריך פריטים למלא אותו, נכון? גם כאן המותג דאג ללקוחותיו ומשיק קולקציה מרשימה, ססגונית ומגוונת מאוד, בקולקציה אלפי פריטים מעוצבים בקטגוריות שונות עם עשרות מותגים אהובים בעיצובים אופנתיים עדכניים, לבוגרים, לצעירים ובקווים נקיים ומודרניים. 



פורטנייט מוביל השנה את קטגוריית הבנים לצד קבוצות הכדורגל המובילות (ברצלונה, יובנטוס, ריאל מדריד ומכבי תל אביב). המותגים הקלאסיים של דיסני, מיקי, ספיידרמן וקארס לבנים הצעירים. לבוגרים התווסף השנה המותג החדש רוביקס (קוביה הונגרית) לצד ריפקאל בעיצוב גלישה אפנתי לצד מותג שרוטונים שמקיים שת"פ ראשון עם פלפוט. 

המותגים העכשוויים LOL, הכפולה ממשיכים להתרחב לצד המותגים המוכרים והאהובים- מיקי ומיני מאוס, פרוזן וקיטי. בנוסף, לקראת הסרט אגלי דולס יוצאת קולקציה ססגונית של המוצג וחד הקרן מתרחב לליינים נוספים של קשת בענן, כדורים פורחים, צבעי זהב ומטאלי וכו'. 

בין הגאדג'טים המדליקים והמובילים של השנה: 

גרפיטי – הטרנד החדש 

אמנות הרחוב הכי תוססת ומחתרתית לוקחת את הצבע לידיים ונכנסת לקולקציית הגרפיטי החדשה של פלפוט בטרנד שיכבוש את החזרה לבית הספר. הקולקציה כוללת תיקים, יומנים וקלמרים. 





קופסאות אוכל מיוחדות 

קופסאות האוכל בקולקציה החדשה קיימות בעיצובים חדשים שמאתגרים את ארוחת הבוקר. קופסאות בצורת לגו להרכבה מיוחדת, קופסאות בצורת בובות וקופסאות מחולקות עם מדבקות עמידות במים לכתיבת שם כדי לשמור על הארגון והסדר.





צבעי גלידה ופסטל 

גווני צבעים עדינים המעלים בנו אסוציאציות חיוביות ומחשבות משמחות שירעננו את קולקציית החזרה לבית הספר מגוון פריטים בצבעים הטרנדיים מחברות, קלמרים, עטים, יומנים וכלי כתיבה.

צבעי הקשת 

מגוון מוצרים בצבעי הקשת הצבעוניים והמדליקים: עפרונות, עטים, קלמרים, מחקים, טושים וכו'. 

פאייטים, נצנצים ופרווה- לא רק באופנה. 

מגוון פריטי חזרה לביה"ס עם נצנצים, פאייטים ופרווה- מחברות, עטים, קלמרים, יומנים, פנקסים וכו'

פריטים מתכווצים 

הקולקציה החדשה של פלפוט מתחשבת גם במקום המוגבל שיש בתיק. בנוסף לעיצובים החדשניים ולצבעים המדליקים של הפריטים, ניתן למצוא בקבוקי שתייה וקופסאות אוכל מתכווצות שישמרו על המקום בתיק לאחר סיום השימוש.





המוצרים שהתחפשו 

צבעים בצורת לגו, מרקר בצורת לק, עטים בצורת מטריה, קלמר בצורת עיפרון וגלידה הם רק חלק מהפריטים שיתנו טוויסט מרענן בשולחן הלימודים עם עיצובים צבעוניים ומפתיעים. 



המותגים האהובים בסטים מלאים ומותאמים. 

מגוון סדרות שלמות של מותגים שונים שיוצרים סטים מושלמים: תיקים, כלי כתיבה, יומנים, מחברות, קופסאות אוכל, בקבוקים וכו'.




טווחי מחירים: 6-260 ₪ 

היכן להשיג: את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין: http://www.palphot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה