יום שלישי, 2 ביולי 2019

השלג מכסה את תל אביב- מותג הקינוחים הקוריאני So bing בישראל משיק סניף שני



החופש הגדול החל, החום הכבד כבר בשיאו ואנו מחפשים אחר הקינוח האולטימטיבי , המפנק והטעים, הפעם אני בוחרת לספר לכם על גימיק מדליק ומיוחד - קינוח קליל, טעים, מפנק ומקורי מבית מותג הקינוחים הקוריאני So bing בישראל אשר משיק בימים אלו את הסניף השני ברחוב אבן גבירול 65 בתל אביב (החיזיון אגב הינו רשת המונה כ-25 סניפים בפריסה ארצית).



איש העסקים והיזם דני ללזרי משיק בישראל סניף שני למותג הקינוחים הקוריאני So-bing ברחוב אבן גבירול 65, תל אביב. הסניף החדש נפתח בהשקעה כוללת של כ – 400 אלף שקלים ומצטרף לסניף הדגל שהושק לפני כשנה ברחוב בוגרשוב 106 בעיר ומאז זוכה להצלחה וביקוש רב בקרב הקהל המקומי והרשתות החברתיות. 

ה – So-Bing שונה מכל קינוח קר אחר שהחייך הישראלי התרגל אליו מבחינת מראה, מרקם וטעם. פתיתי השלג (המזכירים בצורתם החיצונית שבבי קוקוס) הם למעשה, פתיתי חלב או חלב קוקוס קפואים ויבשים בטקסטורה מיוחדת בעלי מתיקות עדינה וממכרת. רגע לאחר יצירתם ובעודם קפואים הם מקבלים צבע וטעם מפירות טריים, שוקולד איכותי, רטבים איכותיים ומיוחדים, ותוספות מפתיעות נוספות, הכל לפי בחירת הלקוח. הפתיתים יורדים ממכונה מיוחדת תוצרת קוריאה ונערמים כהר שלג בשכבות בתוך קערה קפואה. בין שכבות השלג מתחבאות תוספות שונות ומעל השכבה העליונה מניחים מגוון עצום של תוספות שונות שיחד מייצרות את הקינוח המיוחד. בין התוספות המצועות: שוקולד, תותים, בננה, מנגו, אבטיח, מלון, דגני הבוקר, אבקת סויה קלויה ואפילו תה ירוק. 

כאן כל אחד ימצא למעשה את מבוקשו החל מילדים חובבי השוקולד והקינוחים המתוקים וכלה באלו השומרים על המשקל אשר יחפצו בקינוח דל קלוריות ויהנו מקינוח פירותי ומפנק, כל אלו לצד משקאות קיץ מרעננים בשילוב פניני טפיוקה השחורה המקוריים  (פנינים העשויות מצמח המניהוט הגדל בברזיל. פנינים אלו, לאחר בישול, מקבלות ריח, טעם ומרקם ג'לי וכייפי ללעיסה) , חליטות תה קרות (בטעמי ארל גריי, תה שחור, תה לימון, תה ירוק, תה ירוק יסמין ועוד), משקאות בטעמים אסיאתיים מיוחדים ומקוריים המיובאים מקוריאה ו/או משקאות פירותיים, אגב, את כל המשקאות ניתן להזמין גם בוריאציה הטבעונית על בסיס חלב סויה.



כל המנות המוגשות בסניף הותאמו לצריכה של On The Go / TA הן מבחינת הכלים והכוסות בהם מגישים את הקינוחים ואת המשקאות והן מבחינת המחירים שיעמדו על 25 שקלים לכל הקינוחים. כל הכלים מיובאים היישר מקוריאה והם מעוצבים, עמידים וחזקים ומותאמים במיוחד לקונספט. 



מחירים: 
בסניף האקספרס מחירי המנות עומדות על 25 שקלים וניתן להרכיב את המנות לפי בחירה. (גודל אחיד למנות) 
מחיר משקאות באבלטי – 27 שקלים 
חליטות תה – 24 שקלים .

הילדודס באמת חגגו על בינג שחיתות של שוקולדים ופינוקים ואף אצבעות בריוש עם תוספות מפנקות ומאוד אהבו. מאחר ואני שומרת על אורח חיים בריא ותזונה נכונה העדפתי לוותר על כמות הקלוריות העתירה ולגמתי משקה טפיוקה בטעם מנגו, שילוב מרענן, מפנק, טעים עם תוספת של פניני טפיוקה- אוהבים משקאות חלב עם טפיוקה? אל תוותרו, זה טעים במיוחד! 




בינג פירות: 

מנגו ועוגת גבינה, שלג חלב עם סורבה מנגו, שקדים פרוסים וסירופ מנגו ב- 31 שקלים (מנה אישית) .

תות שדה, שלג חלב עם קצפת מעל, חתיכות תות בשכבות וגם מעל הקינוח , סירופ תות איכותי ב- 31 שקלים (מנה אישית).

 


בינג בריאות: 

תה ירוק – שלג חלב עם שקדים קלויים, אבקת תה ירוק וגלידת וניל ב- 31 שקלים (מנה אישית) 

סאול בינג – שלג חלב עם אגוזי לוז, שקדים קלויים, פולי סויה טבעית טחונים וכדור גלידת וניל ב- 31 שקלים (מנה אישית) 




בינג שחיתות: 

טריפל שוקולד – שלג חלב עם שברי אוריאו, קוביות בראוניז שוקולד, קראנצ' שוקולד, גלידת שוקולד ורוטב שוקולד ב- 31 שקלים (מנה אישית) 

במבה בינג – שלג חלב עם גלידת סניקרס, רוטב חמאת בוטנים ושוקלד לבן, במבה קפואה ב- 31 שקלים (מנה אישית) 




להשיג ברשת סובינג: רחוב אבן גבירול 65 תל אביב וכן בוגרשוב 106 תל אביב 




שעות פתיחה: 
15:00 – חצות ראשון עד רביעי 
יום חמישי 15:00 – 1:00 
שישי 11:00 – 17:00 
שבת: 12:00 – 01:00 


טלפון לבירורים: 050-8860666 (דודי ) או באתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה